Eikös 1.5 pitäisi olla ilman adblueta?JMH81 kirjoitti: ↑20 Joulu 2020 10:51 Terve!
Tuoreena Focuksen ajajana tuli rekisteröityä tänne. Torstaina tuli haettua työsuhdeautoksi 1.5 Tdci A8 Titanium farkku.
Yksi asia ihmetyttää. Liikkeestä kun lähdin niin Adblue rangeksi näytti 9000km. Nyt autolla ajettu 700km ja Adblue range näyttää 3500km. Kuitenkin auto näyttää mittariston valikoista katottuna että säiliö täynnä.
Miten pitkään 1.5 tdci kuskit olette päässeet adbluen tehdastäytöllä ennen kuin on pitäny täyttää? Tuntuu vaan hassulta et range tippunut noin nopeasti vaikka säiliö täynnä.
Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Uudemmissa on. Alkusarjan autoissa ei ole.EeroH kirjoitti: ↑20 Joulu 2020 16:30Eikös 1.5 pitäisi olla ilman adblueta?JMH81 kirjoitti: ↑20 Joulu 2020 10:51 Terve!
Tuoreena Focuksen ajajana tuli rekisteröityä tänne. Torstaina tuli haettua työsuhdeautoksi 1.5 Tdci A8 Titanium farkku.
Yksi asia ihmetyttää. Liikkeestä kun lähdin niin Adblue rangeksi näytti 9000km. Nyt autolla ajettu 700km ja Adblue range näyttää 3500km. Kuitenkin auto näyttää mittariston valikoista katottuna että säiliö täynnä.
Miten pitkään 1.5 tdci kuskit olette päässeet adbluen tehdastäytöllä ennen kuin on pitäny täyttää? Tuntuu vaan hassulta et range tippunut noin nopeasti vaikka säiliö täynnä.
Kaksilitraisessa ureatäyttö on riittänyt noin 15000km.
Tuo kuulostaa nyt sille, että se käyttää litkua huomattavasti enemmän kuin pitäisi.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei Kait Fordin softa osaaminen pääse taas loistamaan..PiuhaPoikki kirjoitti: ↑20 Joulu 2020 16:49Uudemmissa on. Alkusarjan autoissa ei ole.
Kaksilitraisessa ureatäyttö on riittänyt noin 15000km.
Tuo kuulostaa nyt sille, että se käyttää litkua huomattavasti enemmän kuin pitäisi.

Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Oli tuossa juttua näistä Mk4 Fokkereista.
Väkisellä tulee mieleen, että onkohan missä kaikessa "säästetty".. Esim. nuo jakopäät ja miten ketjut venyy jne. Voi olla aika mielenkiintosia vehkeitä kun alkaa olemaan vaikka 10v ikää ja 150tkm taulussa.
Mutta ehkä tästä 10v päästä ajetaan jo sähkollä kaikki...
Väkisellä tulee mieleen, että onkohan missä kaikessa "säästetty".. Esim. nuo jakopäät ja miten ketjut venyy jne. Voi olla aika mielenkiintosia vehkeitä kun alkaa olemaan vaikka 10v ikää ja 150tkm taulussa.
Mutta ehkä tästä 10v päästä ajetaan jo sähkollä kaikki...
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eipä aukea enää ollenkaan.Ajattelin jos hieman lataisi akkua kun on niitäkin murheita ja lisäisi samalla tuulilasinpesunestettä.Mutta EI.
Nyt on pakotettu soittamaan huoltoon.
On nämä melkoisia tekeleitä vai enkö vain enää osaa konepeltiä avata

Ford Focus Wagon 1.0 Ecoboost A8 Titanium -18
Re: Uusi Focus mk4 2018
Noin 2500km mittaris ja auto näytti adblue rangeks 1400km ja pyysi ainet lisää. 6.5l meni litkuu tankkiin eli noin 2.5l/1000km näyttäis ainetta kuluneen.JMH81 kirjoitti: ↑20 Joulu 2020 10:51 Terve!
Tuoreena Focuksen ajajana tuli rekisteröityä tänne. Torstaina tuli haettua työsuhdeautoksi 1.5 Tdci A8 Titanium farkku.
Yksi asia ihmetyttää. Liikkeestä kun lähdin niin Adblue rangeksi näytti 9000km. Nyt autolla ajettu 700km ja Adblue range näyttää 3500km. Kuitenkin auto näyttää mittariston valikoista katottuna että säiliö täynnä.
Miten pitkään 1.5 tdci kuskit olette päässeet adbluen tehdastäytöllä ennen kuin on pitäny täyttää? Tuntuu vaan hassulta et range tippunut noin nopeasti vaikka säiliö täynnä.
Focus wagon 1.0l 125 1.0l Ecoboost 2015
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Käsittämätön lukema.JMH81 kirjoitti: ↑30 Joulu 2020 17:07Noin 2500km mittaris ja auto näytti adblue rangeks 1400km ja pyysi ainet lisää. 6.5l meni litkuu tankkiin eli noin 2.5l/1000km näyttäis ainetta kuluneen.JMH81 kirjoitti: ↑20 Joulu 2020 10:51 Terve!
Tuoreena Focuksen ajajana tuli rekisteröityä tänne. Torstaina tuli haettua työsuhdeautoksi 1.5 Tdci A8 Titanium farkku.
Yksi asia ihmetyttää. Liikkeestä kun lähdin niin Adblue rangeksi näytti 9000km. Nyt autolla ajettu 700km ja Adblue range näyttää 3500km. Kuitenkin auto näyttää mittariston valikoista katottuna että säiliö täynnä.
Miten pitkään 1.5 tdci kuskit olette päässeet adbluen tehdastäytöllä ennen kuin on pitäny täyttää? Tuntuu vaan hassulta et range tippunut noin nopeasti vaikka säiliö täynnä.
Mulla on kaksilitraisessa mennyt 26000km matkalla 18l eli 0,7l/1000km
Juuri tankkasin täyteen ennen pohjoisen reissua ja mahtui 8l. Edellisestä täytöstä oli ajettu 12000km
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tolkuton adblue kulutus JMH81:llä. Itsellä menee 10litran kannulla n. 15tkm. Jossain vuoto tahi muuta vikaa.
Kuga PHEV ja Fiesta Active
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mitä mieltä Focuksen automaattivaihteiston käyttäjät on kyseisestä vaihteistosta ? Onko mukava käyttää ja mitä hyviä ja huonoja puolia siinä on ? Eniten mietityttää tuo hieman manuaalia suurempi bensan kulutus ja se miten tuo käyttäytyy esim nopeissa kiihdytyksissä (vaikka ohittaessa). En ole vielä käynyt koeajamassa automaatilla varustettua Focusta.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Vaihteisto toimii hienosti. Siihen ei tule luultavasti sen vuoksi kiinnitettyä mitään huomiota. Tai sen verran, että aika isolla vaihteella se yleensä omalla ajotyylilläni jurnuttaa. Nopeista ohituksista en tosin tiedä mitään, kun alla on litranen kone.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ihan asiallisesti vaiheisto toimi Focuksessa. Sitä en ymmärrä miksi moottori ei enään kierrä isommilla vaihteilla huipputehon kierrosluvulle. 1-4 vaihteet vetää snadisti yli 6000rpm, mutta vitonen vaihtuu 5500rpm ja siitä eteenpäin 5000rpm. Käppyröitä katsomalla 182hp Focus on nelosvaihteesta eteenpäin alle 160 heppainen maksimissaan. Motari-ohituksissa puuttuu isommilla vaihteilla viimeinen veto tuon ihmeellisen vaihtokohdan takia.
Missään aikaisemmissa autoissani en ole moiseen törmännyt.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei se DSG ole kiihdytyksissä, mutta omalla kokemuksella kuitenkin nopea. Ei jää laatikosta kiihdytys kiinni näillä koneilla.Jeipii kirjoitti: ↑31 Joulu 2020 12:57 Mitä mieltä Focuksen automaattivaihteiston käyttäjät on kyseisestä vaihteistosta ? Onko mukava käyttää ja mitä hyviä ja huonoja puolia siinä on ? Eniten mietityttää tuo hieman manuaalia suurempi bensan kulutus ja se miten tuo käyttäytyy esim nopeissa kiihdytyksissä (vaikka ohittaessa). En ole vielä käynyt koeajamassa automaatilla varustettua Focusta.
Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Re: Uusi Focus mk4 2018
Volkkarin hommia se DSG..Fixu kirjoitti: ↑31 Joulu 2020 13:40Ei se DSG ole kiihdytyksissä, mutta omalla kokemuksella kuitenkin nopea. Ei jää laatikosta kiihdytys kiinni näillä koneilla.Jeipii kirjoitti: ↑31 Joulu 2020 12:57 Mitä mieltä Focuksen automaattivaihteiston käyttäjät on kyseisestä vaihteistosta ? Onko mukava käyttää ja mitä hyviä ja huonoja puolia siinä on ? Eniten mietityttää tuo hieman manuaalia suurempi bensan kulutus ja se miten tuo käyttäytyy esim nopeissa kiihdytyksissä (vaikka ohittaessa). En ole vielä käynyt koeajamassa automaatilla varustettua Focusta.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Niin? Aiemmassa viestissä verrattiin Focuksen vaihteistoa DSG:hen kiihdytyksissä (DSG nopeampi).
Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue A8 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jos polkaisee esim 80 nopeudessa kaasun pohjaan vaihtaako laatikko pienemmälle vaihteelle (3 tai 4) että saa sopivasti ohituskiihtyvyyttä?Ishvan kirjoitti: ↑31 Joulu 2020 13:35Ihan asiallisesti vaiheisto toimi Focuksessa. Sitä en ymmärrä miksi moottori ei enään kierrä isommilla vaihteilla huipputehon kierrosluvulle. 1-4 vaihteet vetää snadisti yli 6000rpm, mutta vitonen vaihtuu 5500rpm ja siitä eteenpäin 5000rpm. Käppyröitä katsomalla 182hp Focus on nelosvaihteesta eteenpäin alle 160 heppainen maksimissaan. Motari-ohituksissa puuttuu isommilla vaihteilla viimeinen veto tuon ihmeellisen vaihtokohdan takia.
Missään aikaisemmissa autoissani en ole moiseen törmännyt.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Minusta ohituskiihtyvyys automaatilla on vaisua verrattuna hevosiin, koska 80km/h nopeudesta tiputtaa ainoastaan neloselle jolloin kierrokset tippuu alle 4000rpm:ään, missä veto ei ole vielä terävimmillään. Kolmoselle voisi hyvin tiputtaa jolloin vetojakin olisi enempi. Ihmettelin koko omistusaikani (6kk) tuon laatikon ohjelmointia, kunnes laitoin koko kikottimen kiertoon. Tosin muista syistä.Jeipii kirjoitti: ↑31 Joulu 2020 15:49Jos polkaisee esim 80 nopeudessa kaasun pohjaan vaihtaako laatikko pienemmälle vaihteelle (3 tai 4) että saa sopivasti ohituskiihtyvyyttä?Ishvan kirjoitti: ↑31 Joulu 2020 13:35
Ihan asiallisesti vaiheisto toimi Focuksessa. Sitä en ymmärrä miksi moottori ei enään kierrä isommilla vaihteilla huipputehon kierrosluvulle. 1-4 vaihteet vetää snadisti yli 6000rpm, mutta vitonen vaihtuu 5500rpm ja siitä eteenpäin 5000rpm. Käppyröitä katsomalla 182hp Focus on nelosvaihteesta eteenpäin alle 160 heppainen maksimissaan. Motari-ohituksissa puuttuu isommilla vaihteilla viimeinen veto tuon ihmeellisen vaihtokohdan takia.
Missään aikaisemmissa autoissani en ole moiseen törmännyt.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
Powershift Löytyy Fordista ja on kaksoiskytkin vaihteisto ihan turhaa verrata momentin muunnin laatikkoon. Tottakai lähtee liikkeelle pehmeästi ja vaihtaa verkkaisesti kuuluu ominaisuuksiin. Ja suurempi kulutus oli mulla syy miksi en omaan halunnut automaattia myös 2800e suurempi hinta vaikutti.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eniten ärsyttää tuon automaatin kanssa tuo Sport-asennon käyttö, se kun pitää jatkuvasti liian pientä vaihdetta sisällä joten eipä sitä Sportia tule sitten juuri käytettyä muutoin kuin ohituksissa, liekö siitäkään siinä merkittävää hyötyä..
Täälläkin jääny nyt kahtena aamuna Webasto lähtemättä käyntiin, ensi viikolle pitää alkaa varaamaan huoltoaikaa.
Mitä sitten ikinä tuolle ny tekevätkään, mikäs on tuorein toimintaohje tuolle? Täystakuu meni umpeen kuukausi sitten mutta tämän luokan ongelmat saa luvan mennä vielä täysin takuuseen, penniäkään en aio maksaa tällasen korjauksesta.
Täälläkin jääny nyt kahtena aamuna Webasto lähtemättä käyntiin, ensi viikolle pitää alkaa varaamaan huoltoaikaa.
Mitä sitten ikinä tuolle ny tekevätkään, mikäs on tuorein toimintaohje tuolle? Täystakuu meni umpeen kuukausi sitten mutta tämän luokan ongelmat saa luvan mennä vielä täysin takuuseen, penniäkään en aio maksaa tällasen korjauksesta.
Re: Uusi Focus mk4 2018
B&O:n äänijärjestelmä ja oviin tehtiin jo vaimennuksia huollossa, mutta vieläkin esiintyy resonointia, vaikka ei täysillä huudateta järjestelmää. Akun latausjärjestelmän huollon yhteydessä mainitsin tuosta, mutta asialle ei tehty mitään ja totesivat että eivät kuulleet resonointia radiokanavilla. Pitääkö vaan sitkeästi viedä auto uudelleen huoltoon vai saako noita ovia täysin resonoimattomiksi?
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kokeilin kerran tuota ns.sporttia mutta siihen se jäi. Turhaa kierrätystä. En oikein tiedä mitä hyötyä koko toiminnosta on mutta ehkäpä joku löytää siitä jotain hyvää. Varmaan hyvä jos ei ole vääntöä alakierroksilla mutta kait se loota pienempää hakee normimoodissakin. Tämä isompi dieseli vetää tosin alhaalta sen verran tuhdisti ettei vaihtotarvetta juuri ole ohituksissakaan. Ottaa kyllä nätisti sen yhden pykälän alas normimoodissakin kun ei paina pedaalia lattiaan asti ja sitten mennään ihan tarpeeksi. Ratin vaihdeläpyskät ovat itselle olleet hyödyllisemmät kuin tuo sporttinappi... lähinnä moottorijarrutuksen tehostamiseen.
Kuga PHEV ja Fiesta Active
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mites tuo automaattiloota toimii 1,5 litraisen bensakoneen kanssa ? Ei ilmeisesti pidä maantieajossa liian suurta vaihdetta niin että kone tärisee matalilla kierroksilla?
Re: Uusi Focus mk4 2018
En ole itse koskaan havainnut tärinää ja jyrinää. Kaikin puolin miellyttävä yhdistelmä. Kylmänä laatikko huudattaa hetken konetta eikä selkeästi lukitse momentinmuunninta, mikä vähän ärsyttää mutta se ei kestä kauan.
Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tätä on pakko kompata vaikka manuaalimies olenkin.
Jos moni asia MK4 fokuksessa onkin aiheuttanut mielipahaa niin tämä 2.0 diesel pitää hymyn huulilla.
Ja sopii oikein mainiosti manuaalilaatikon jatkoksi.
Tämä vaihdeasia on ikuinen kiistakapula ja tiedän kuuluvani pieneen marginaaliryhmään näkemyksieni kanssa mutta ei kai mielipidettä tarvi vaihtaa siksi, että enemmistö on toista mieltä.
Vaikka automaatti toimii kuinka hienosti niin se ei tiedä mitä viiden tai kymmenen sekunnin päästä tulee tapahtumaan.
Esimerkiksi lähestyttäessä mutkaa, liikennevaloja tai mäennyppylää. Tykkään manuaalista juuri siksi, että saan itse ennakoivasti päättää sopivan pykälän sen mukaan mikä on tilanne nyt ja mitä heti seuraavaksi tulee tapahtumaan.
Kierrättämistä vaativan bensakoneen kanssa tilanne on tietysti aivan toinen. Tässäkin ketjussa on manattu sitä, että automaatti ei tietyissä tilanteissa päästä moottoria kiertämään aivan huippukierroksille. Manuaalilla sitä ongelmaa ei ole mutta omalla ajotyylillä ja dieselin kyseessä ollen, jenkamittari ei juuri koskaan nouse yli 3500r/min.
Mutta se siitä.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eniten jyristää vähän alle sadan vauhdissa, kun automaatti käyttää kahdeksatta pykälää.
Huvittavaa kyllä, kun em. tilanteessa vaihtaa manuaalille, niin pyytää heti pienempää pykälää mittariston vaihto-opastimella.
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mulla on ovet aukastu jo 3 kertaa eikä ole hyvä vieläkään mutta joka kerralla vähän parantunut. Oven rakenne on semmonen että sitä pitäisi muuttaa että hyvän sais, eli ehkä facelift mallissa korjataan. Vanhojen omistajat joutuu vissiin jossain määrin resonointia kuuntelemaan.tonitu76 kirjoitti: ↑03 Tammi 2021 11:29 B&O:n äänijärjestelmä ja oviin tehtiin jo vaimennuksia huollossa, mutta vieläkin esiintyy resonointia, vaikka ei täysillä huudateta järjestelmää. Akun latausjärjestelmän huollon yhteydessä mainitsin tuosta, mutta asialle ei tehty mitään ja totesivat että eivät kuulleet resonointia radiokanavilla. Pitääkö vaan sitkeästi viedä auto uudelleen huoltoon vai saako noita ovia täysin resonoimattomiksi?

Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024