Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kattelin myös. Naarmu varmaan tullut jostain epäonnisesta partikkelista, joka on voinut ihan hyvin joutua sinne vaikka kokoonpanossa.
En ihmettelisi..
En ihmettelisi..
Re: Uusi Focus mk4 2018
Uuden ST:n laatikon toiminta on ensimmänen Foordin automaatti joka toimii hyvin.Ishvan kirjoitti: ↑09 Joulu 2020 14:54Minusta edellisen Focuksen automaatin toiminta oli ihan linjassa kilpailijoihin. Ei pahaa sanaa siitä, kuten ei moottoristakaan. Automaatin oudot vaihtokohdat isommilla vaihteilla tosin olivat outoja ominaisuuksia._JPA kirjoitti: ↑09 Joulu 2020 14:22 TM:n käyttötestien vakiokommentti voimansiirron osalta on: vaihteiston purkamista ei katsottu tarpeelliseksi, koska käytössä ei ilmennyt mitään vikoja tai häiriötä.
Viimeksi varmaan ensimmäisissä klonkswaagen-konsernin dsg-laatikoissa ollut maininnan arvoista vikaa.
Eipä tuo toiminnaltaankaan ylistystä ansaitse.
Mutta makuasioitahan nämä..
Re: Uusi Focus mk4 2018
En nähnyt tm:n jutussa mitään mainintaa akun latausongelmista. Joko niitä ei ollut tai sitten pikkubugit eivät koeajajia häirinneet 

Re: Uusi Focus mk4 2018
Voi olla, että testiautot ei jouda montaa päivää seisomaan ajamatta.
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
https://tekniikanmaailma.fi/purimme-kay ... 2f43e6-500
Naarmua lukuunottamatta kone "mainiossa" kunnossa. Miten usein vaihtoivat öljyt, ilmeneekö jostain. Tutkivatko turboa?
Naarmua lukuunottamatta kone "mainiossa" kunnossa. Miten usein vaihtoivat öljyt, ilmeneekö jostain. Tutkivatko turboa?
Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä oma Focus ei kerennyt seisomaan, kuin puolipäivää aina maksimissaan. Majaili lämpimässä tallissa, kilometrejä joka päivä joitakin kymmeniä. Silti ei tarvinnut kuin haaveilla oikeasta akun varaustasosta. Kolme kuukautta jaksoin sitä leikkiä ja sitten tilasin Mondeon.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jutussa mainittiin, että öljynvaihtoväli oli mennyt vähän pitkäksi. Tuolla voi sitten asiakas ja valmistaja/maahantuoja kuitata sylinterin naarmun.Fixu kirjoitti: ↑10 Joulu 2020 09:24 https://tekniikanmaailma.fi/purimme-kay ... 2f43e6-500
Naarmua lukuunottamatta kone "mainiossa" kunnossa. Miten usein vaihtoivat öljyt, ilmeneekö jostain. Tutkivatko turboa?
Turbo ilmeisesti OK, mutta eivät varmaan mikroskoopilla tutkineet?
Itseäni hämmästytti LED-valojen kaukovalokantaman lyheneminen yli 20 metrillä. Lähivalojen kantamassa ei ollut oikein havaittavaa eroa. Onko kyseessä ledien hiipuminen vai muovin himmeneminen?
Taas mainittiin että EcoBoostin kanssa olisi PTC-vastukset lämmityskanavissa antamassa heti lähdössä lämmintä ilmaa matkustamoon. Kysyin omastani huollossa ja katsoivat papereista että minulla ei PTC:itä ole. Ei ole tarkistettu autosta itsestään, vielä. Mutta olisiko tässä nyt paljastunut yksi säästökohde lisää? Oma auto valmistunut 2020 puolella.
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Re: Uusi Focus mk4 2018
Voisikohan olla, että autossa on se tehdasasenteinen Webasto, joka on oletusarvoisesti käytössä ja ovat vain tulkinneet, että nopean lämmityksen on johdittava vastuksista... Tällainen kuva jäi myös talviautovertailusta, missä kiiteltiin nopeaa lämmitystä mutta hämmästeltiin ensimmäisten kilometrien korkeaa kulutusta. Sitä lisälämmittimen päälläoloa kun ei komentosillalta huomaa.fordever kirjoitti: ↑10 Joulu 2020 10:07Jutussa mainittiin, että öljynvaihtoväli oli mennyt vähän pitkäksi. Tuolla voi sitten asiakas ja valmistaja/maahantuoja kuitata sylinterin naarmun.Fixu kirjoitti: ↑10 Joulu 2020 09:24 https://tekniikanmaailma.fi/purimme-kay ... 2f43e6-500
Naarmua lukuunottamatta kone "mainiossa" kunnossa. Miten usein vaihtoivat öljyt, ilmeneekö jostain. Tutkivatko turboa?
Turbo ilmeisesti OK, mutta eivät varmaan mikroskoopilla tutkineet?
Itseäni hämmästytti LED-valojen kaukovalokantaman lyheneminen yli 20 metrillä. Lähivalojen kantamassa ei ollut oikein havaittavaa eroa. Onko kyseessä ledien hiipuminen vai muovin himmeneminen?
Taas mainittiin että EcoBoostin kanssa olisi PTC-vastukset lämmityskanavissa antamassa heti lähdössä lämmintä ilmaa matkustamoon. Kysyin omastani huollossa ja katsoivat papereista että minulla ei PTC:itä ole. Ei ole tarkistettu autosta itsestään, vielä. Mutta olisiko tässä nyt paljastunut yksi säästökohde lisää? Oma auto valmistunut 2020 puolella.

Nyt: Focus ST-line 5-ov, 1,5 ecoboost A8 -19
Ex: Focus ST-line wagon, 1,0 ecoboost A6 -17
Ex: Focus Trend 5-ov, 1,0 ecoboost M6 -15
Ex: Focus wagon, 1,6 tdci M5 -09
Re: Uusi Focus mk4 2018
Fordilla on kyllä tapana muokata noita autojaan vuosien mittaan. Tuossa testin Activessa on eri värinen sisäkatto kuin tällä hetkellä myytävissä joissa on musta. Lisäksi uusimmissa Focuksissa ei ole säädettävää tavaratilan pohjaa viisiovisissa eikä sitä saa edes lisävarusteena.Vootrson kirjoitti: ↑10 Joulu 2020 10:23Voisikohan olla, että autossa on se tehdasasenteinen Webasto, joka on oletusarvoisesti käytössä ja ovat vain tulkinneet, että nopean lämmityksen on johdittava vastuksista... Tällainen kuva jäi myös talviautovertailusta, missä kiiteltiin nopeaa lämmitystä mutta hämmästeltiin ensimmäisten kilometrien korkeaa kulutusta. Sitä lisälämmittimen päälläoloa kun ei komentosillalta huomaa.fordever kirjoitti: ↑10 Joulu 2020 10:07
Jutussa mainittiin, että öljynvaihtoväli oli mennyt vähän pitkäksi. Tuolla voi sitten asiakas ja valmistaja/maahantuoja kuitata sylinterin naarmun.
Turbo ilmeisesti OK, mutta eivät varmaan mikroskoopilla tutkineet?
Itseäni hämmästytti LED-valojen kaukovalokantaman lyheneminen yli 20 metrillä. Lähivalojen kantamassa ei ollut oikein havaittavaa eroa. Onko kyseessä ledien hiipuminen vai muovin himmeneminen?
Taas mainittiin että EcoBoostin kanssa olisi PTC-vastukset lämmityskanavissa antamassa heti lähdössä lämmintä ilmaa matkustamoon. Kysyin omastani huollossa ja katsoivat papereista että minulla ei PTC:itä ole. Ei ole tarkistettu autosta itsestään, vielä. Mutta olisiko tässä nyt paljastunut yksi säästökohde lisää? Oma auto valmistunut 2020 puolella.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Siis että autossa olisi webasto, joka olisi täysin piilotettu käyttäjältä eli ei mitään viitteitä valikoissa eikä mahdollisuutta esilämmityksen ajastukseen yms.? Toimisi vain ajon aikana? Ja vielä bensakoneessa?Vootrson kirjoitti: ↑10 Joulu 2020 10:23Voisikohan olla, että autossa on se tehdasasenteinen Webasto, joka on oletusarvoisesti käytössä ja ovat vain tulkinneet, että nopean lämmityksen on johdittava vastuksista... Tällainen kuva jäi myös talviautovertailusta, missä kiiteltiin nopeaa lämmitystä mutta hämmästeltiin ensimmäisten kilometrien korkeaa kulutusta. Sitä lisälämmittimen päälläoloa kun ei komentosillalta huomaa.fordever kirjoitti: ↑10 Joulu 2020 10:07
Jutussa mainittiin, että öljynvaihtoväli oli mennyt vähän pitkäksi. Tuolla voi sitten asiakas ja valmistaja/maahantuoja kuitata sylinterin naarmun.
Turbo ilmeisesti OK, mutta eivät varmaan mikroskoopilla tutkineet?
Itseäni hämmästytti LED-valojen kaukovalokantaman lyheneminen yli 20 metrillä. Lähivalojen kantamassa ei ollut oikein havaittavaa eroa. Onko kyseessä ledien hiipuminen vai muovin himmeneminen?
Taas mainittiin että EcoBoostin kanssa olisi PTC-vastukset lämmityskanavissa antamassa heti lähdössä lämmintä ilmaa matkustamoon. Kysyin omastani huollossa ja katsoivat papereista että minulla ei PTC:itä ole. Ei ole tarkistettu autosta itsestään, vielä. Mutta olisiko tässä nyt paljastunut yksi säästökohde lisää? Oma auto valmistunut 2020 puolella.
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei, vaan toi tavallinen setup. Jos tuon Focuksen tehdasasenteisen Webaston asetuksiin ei koske, oli se ainakin omassa oletuksena päällä jolloin se käynnistyy heti ku pakkasella käynnistää auton ja sammuu kun nesteet on öbaut 80 astetta. Arkipäivää kaikissa dieseleissä, mutta ei niin yleinen bensa-autoissa. Kyllä siellä valikossa on ajastusmahdollisuus ja mahdollisuus kytkeä lisälämmitin pois jos on tietoinen, että sellainen autossa on.fordever kirjoitti: ↑10 Joulu 2020 13:30Siis että autossa olisi webasto, joka olisi täysin piilotettu käyttäjältä eli ei mitään viitteitä valikoissa eikä mahdollisuutta esilämmityksen ajastukseen yms.? Toimisi vain ajon aikana? Ja vielä bensakoneessa?Vootrson kirjoitti: ↑10 Joulu 2020 10:23
Voisikohan olla, että autossa on se tehdasasenteinen Webasto, joka on oletusarvoisesti käytössä ja ovat vain tulkinneet, että nopean lämmityksen on johdittava vastuksista... Tällainen kuva jäi myös talviautovertailusta, missä kiiteltiin nopeaa lämmitystä mutta hämmästeltiin ensimmäisten kilometrien korkeaa kulutusta. Sitä lisälämmittimen päälläoloa kun ei komentosillalta huomaa.

Nyt: Focus ST-line 5-ov, 1,5 ecoboost A8 -19
Ex: Focus ST-line wagon, 1,0 ecoboost A6 -17
Ex: Focus Trend 5-ov, 1,0 ecoboost M6 -15
Ex: Focus wagon, 1,6 tdci M5 -09
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä webasto käynnistyessään pitää niin kovaa meteliä että ei sen käynnistymistä voi olla huomaamatta 


Re: Uusi Focus mk4 2018
Joo, jos on auton ulkopuolella.
Mutta sisäpuolelle ei kuulu tästä kyllä yhtään mitään vaikka auto olis vaan käynnissä, eikä edes rengasmelua ole peittämässä ääniä ja puhallus pienimmällä.
Ja toi automaattisesti käynnistyvä lisälämmitys lähtee päälle kun auto käynnistetään kylmällä kelillä joten ulkona sitä ei kuuntelemassa ellei ole laittanut sitä pöhisemään etukäteen.

Nyt: Focus ST-line 5-ov, 1,5 ecoboost A8 -19
Ex: Focus ST-line wagon, 1,0 ecoboost A6 -17
Ex: Focus Trend 5-ov, 1,0 ecoboost M6 -15
Ex: Focus wagon, 1,6 tdci M5 -09
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ishvan kirjoitti: ↑09 Joulu 2020 11:19Tuo yhteenveto osion moottorista/vaiheistosta saatu "välttävä" arvosana ei oikein minusta mairittele.
Mm. "Laatikon venttiilikoneista vaihtoon" ja "sylinterinseinämästä löytyneellä melko syvällä naarmulla on muutakin vaikutusta kuin pelkkä ulkonäkö. Naarmu on pitkittäinen, mutta se ei yllä aivan sylinterin yläosaan saakka. Se on syntynyt siten, että männän mukana on liikkunut jokin kova partikkeli, joka on päässyt naarmuttamaan sylinteriä. Itse männässä ei juuri naarmuja ole, joten partikkeli on liikkunut sylinterissä männän mukana."
Sylinterin naarmun voisi olettaa huonoa tuuria, automaattilaatikon vika paha sanoa onko suunnitteluvika ja sitä kautta mahdollinen tyyppivika vai mikä, rouvalle valittiin manuaalivaihteinen juurikin siksi että kyseessä uusi versio Fordilta automaattilaatikosta joten ei tietoa millainen on toimivuus ja kesto ja toinen toki oli automaatin hinnoittelu (muistaakseni olisi 1.5ecoboostin hinta noussut lähemmäs 2,5keur).
TM testissä selvisi että venttiileissä ei karstaa eikä männänrenkaissa (liikkuivat ok) se hyvä asia, ei pitäisi olla luvassa öljynkulutusongelmia kuten monissa esim. vag groupin moottoreissa ollut (männänrenkaat jumissa)
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kestotestiauton kilometrit on tulleet aika lyhyellä aikaa ja kohtuu hyvillä päiväkohtasilla kilsoila.
Jos tuo 60tkm ajetaan useemman vuoden aikana paljon kylmäkäynnistyksiä ja lyhyiä ajoja ilman, että kone lämpiää kunnolla, voi karsta tilanne olla toinen ja jos vaikka sitten 2v/30tkm öljynvaihdoilla siihen päälle..
Onneksi 1.5ecossa on nuo pi-suuttimet lisänä, niin venttiilit pysyy kyllä huomattavasti paremmin puhtaana. 1.0ecobeessä niitä ei ole.
Jos tuo 60tkm ajetaan useemman vuoden aikana paljon kylmäkäynnistyksiä ja lyhyiä ajoja ilman, että kone lämpiää kunnolla, voi karsta tilanne olla toinen ja jos vaikka sitten 2v/30tkm öljynvaihdoilla siihen päälle..
Onneksi 1.5ecossa on nuo pi-suuttimet lisänä, niin venttiilit pysyy kyllä huomattavasti paremmin puhtaana. 1.0ecobeessä niitä ei ole.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Missähän vaiheessa ja tuleeko ongelmaa tuosta öljypumpunhammashihnasta..
Se kun näkyy olevan mallia öljykylpy..
Ja taas tullaan siihen, että varmaan juuri oikea öljynlaatu on todella tärkeä.
Ja tämä siis 1.5ecoboostissa.
Se kun näkyy olevan mallia öljykylpy..
Ja taas tullaan siihen, että varmaan juuri oikea öljynlaatu on todella tärkeä.
Ja tämä siis 1.5ecoboostissa.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onneksi ei ole ensimmäisissä..tuli vasta kun tasapainoakseli lähti öljypohjasta..

Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Lataus ilmeisesti pelaa nyt..huonosta akusta huolimatta pystyy nyt webastoa käyttämään ilman ulkoista latausta. Samaa ei voi sanoa automaattisista kaukovaloista alkumatkan pelas loppumatka piti käyttää manuaalisesti. 

Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Lataus tuntuu tosiaan nyt toimivan.BMS modulin vaihto ja softapäivitys saattoi viimein poistaa pieniä mutta häiritseviä vaivoja...
Pienten vaivojen määrä tuntuu kuitenkin olevan vakio.Konepellin avaus tuntuu oikuttelevan.Kahdella vedolla se pitäisi aueta mutta nyt joutuu useammankin kerran nykäistä ennenkuin konepelti aukeaa.
Pienten vaivojen määrä tuntuu kuitenkin olevan vakio.Konepellin avaus tuntuu oikuttelevan.Kahdella vedolla se pitäisi aueta mutta nyt joutuu useammankin kerran nykäistä ennenkuin konepelti aukeaa.
Ford Focus Wagon 1.0 Ecoboost A8 Titanium -18
Re: Uusi Focus mk4 2018
Huomasin ihan saman viimeksi kun piti konepelti avata. Sai nykiä useamman kerran että aukes.Sanpool kirjoitti: ↑12 Joulu 2020 18:36 Lataus tuntuu tosiaan nyt toimivan.BMS modulin vaihto ja softapäivitys saattoi viimein poistaa pieniä mutta häiritseviä vaivoja...
Pienten vaivojen määrä tuntuu kuitenkin olevan vakio.Konepellin avaus tuntuu oikuttelevan.Kahdella vedolla se pitäisi aueta mutta nyt joutuu useammankin kerran nykäistä ennenkuin konepelti aukeaa.
Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ai tämä on yleisempikin ongelma. Itsellä teki myös samaa, välillä sai kymmenenkin kertaa nykäistä. Sittemmin korjattu huollon yhteydessä.Fixu kirjoitti: ↑12 Joulu 2020 19:02Huomasin ihan saman viimeksi kun piti konepelti avata. Sai nykiä useamman kerran että aukes.Sanpool kirjoitti: ↑12 Joulu 2020 18:36 Lataus tuntuu tosiaan nyt toimivan.BMS modulin vaihto ja softapäivitys saattoi viimein poistaa pieniä mutta häiritseviä vaivoja...
Pienten vaivojen määrä tuntuu kuitenkin olevan vakio.Konepellin avaus tuntuu oikuttelevan.Kahdella vedolla se pitäisi aueta mutta nyt joutuu useammankin kerran nykäistä ennenkuin konepelti aukeaa.
Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue A8 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Juurikin helpoin tapa todeta akseli pohjassa 4.75l ja ei enää pohjassa yli 5l en muista tarkkaa määrää.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Minulla tourneo connect 1.0 ecoboost vm2014/145tkm ei vielä ole jakopää temppuillu vaikka remmi kylpee öljyssä, mutta huollot tehty aina ford huollossa ajallaan eli voisi olettaa että fordin speksaamaa öljyä koneeseen aina laitettu. Tourneo toiminut hyvin, siinä webasto ei tule sitä kyllä käytettyä koska lämpimästä tallista tulee lähdettyä enimmäkseen liikenteeseen mutta tuossa kokeilin webastoa käynnistää siinä onnistumatta, akun syytä mitä ilmeisimmin koska viime huollossa mittasivat akun ja testeri antoi lukemaksi 50%. Auto start/stop sekään ei ole enää noin vuoteen aktivoitunut mutta se ei haittaa, akku alkuperäinen eli hyvä olisi uusia, saas nähdä hyytyykö pirssi talvella jos jää yöksi ulos joku kerta
Re: Uusi Focus mk4 2018
Näitä hihnoja vaihtaneena suosittelen hihnan vaihtoa. Vaikka oikeaa öljyä käytetty alkaa lähtemään pinta irti jo 60tkm ei kannattaa ehdottomasti vaihtaa ennen suositeltua väliä. 6vuotta vanha akku rupeaa varmasti olemaan uusimis kunnossa..Hode kirjoitti: ↑12 Joulu 2020 20:35Minulla tourneo connect 1.0 ecoboost vm2014/145tkm ei vielä ole jakopää temppuillu vaikka remmi kylpee öljyssä, mutta huollot tehty aina ford huollossa ajallaan eli voisi olettaa että fordin speksaamaa öljyä koneeseen aina laitettu. Tourneo toiminut hyvin, siinä webasto ei tule sitä kyllä käytettyä koska lämpimästä tallista tulee lähdettyä enimmäkseen liikenteeseen mutta tuossa kokeilin webastoa käynnistää siinä onnistumatta, akun syytä mitä ilmeisimmin koska viime huollossa mittasivat akun ja testeri antoi lukemaksi 50%. Auto start/stop sekään ei ole enää noin vuoteen aktivoitunut mutta se ei haittaa, akku alkuperäinen eli hyvä olisi uusia, saas nähdä hyytyykö pirssi talvella jos jää yöksi ulos joku kerta
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024