Joo, ja se sanoo joka tiedoston jälkeen, että ajan tasalla.
Sitten hetken mietittyään alkaa ladata seuraavaa.
Pitää vain netin tarjolla niin homma näyttää menevän pala kerrallaan eteenpäin ihan itsekseen.
Joo, ja se sanoo joka tiedoston jälkeen, että ajan tasalla.
Selkis, eli toivoa onPiuhaPoikki kirjoitti: ↑28 Syys 2020 20:47Joo, ja se sanoo joka tiedoston jälkeen, että ajan tasalla.
Sitten hetken mietittyään alkaa ladata seuraavaa.
Pitää vain netin tarjolla niin homma näyttää menevän pala kerrallaan eteenpäin ihan itsekseen.
Nyt olisi kyllä mielenkiintoista tietää onko tuohon virranhallintaan tullu samassa yhteydessä joku päivitys.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑28 Syys 2020 09:39Tein vähän samansuuntaisen havainnon.
Ihmettelin kun akun varaustila oli illalla 74% vaikka autolla oli ajettu viikonlopun aikana vain pari lyhyttä kauppareissua.
Lisäksi datan mukaan laturi puski akkuun 4-7A virtaa eli se pyrki vielä korkeampiin lukemiin.
Aiemmin lataus loppui lähes kokonaa kun päästiin juuri ja juuri yli 70%
Moro!Hode kirjoitti: ↑27 Syys 2020 22:02Kokeilin vielä uudemman kerran josko sync löytää itse päivityspaketin, jaoin kännykän yhteyden wifi hotspottina ja kyllähän sieltä alkoikin latautumaan 5U5T-14G391-xx paketti mutta tuskaisen hitaasti vaikka kännykkä ihan hyvässä 4G verkossa kiinni, luulen että pullonkaulana joko palvelin josta paketti latautuu tai sitten auton päässä hitaasti pakettia jauhaa sisään.Hode kirjoitti: ↑27 Syys 2020 09:59 Näköjään olisi ford sync päivitys saatavilla/ladattavissa tikulle sieltä sync nettisivun kautta 3/2020 valmistuneelle focukselle (2,5Gigaa paketin koko) mutta auton oman päivitystoiminnon kautta ei päivitystä tarjolla, onkohan kellään foorumilaisella tuo uusin sync päivittynyt ilmateitse mk4 focukseen?
En jaksanut jäädä odottamaan latautumista, ja talon sisällä olevan wifi purkin signaali ei oikein kanna autolle asti, tosin tuskin sync pakettia lataisi llei se/auto ole päällä vaikka wifi verkko olisikin kokoajan saatavilla.
Kunhan tuon Syncin ja virranhallinnan saa toimimaan, niin sillä jo pärjää pitkälle. Kuitenkin ne F9 kartat on jo valmiiksi vanhat.hapelo kirjoitti: ↑29 Syys 2020 00:05Moro!Hode kirjoitti: ↑27 Syys 2020 22:02
Kokeilin vielä uudemman kerran josko sync löytää itse päivityspaketin, jaoin kännykän yhteyden wifi hotspottina ja kyllähän sieltä alkoikin latautumaan 5U5T-14G391-xx paketti mutta tuskaisen hitaasti vaikka kännykkä ihan hyvässä 4G verkossa kiinni, luulen että pullonkaulana joko palvelin josta paketti latautuu tai sitten auton päässä hitaasti pakettia jauhaa sisään.
En jaksanut jäädä odottamaan latautumista, ja talon sisällä olevan wifi purkin signaali ei oikein kanna autolle asti, tosin tuskin sync pakettia lataisi llei se/auto ole päällä vaikka wifi verkko olisikin kokoajan saatavilla.
Mulla latasi viimeksi parissa tunnissa pätkissä,jos wifi:llä lataat niin jatkaa siitä mihin jäi(ainakin ST-Fiestassa)vaikka tuskin sillä autolla on mitään merkitystä...ainakin täällä toiminut ja odottelen uusinta päivitystä...
Mä en ainakaan jaksa noiden tikkujen kanssa pelleillä,toki kartat jää päivittämättä mutta so what...Googlemaps,Garmin,etc(tosin Garmin oli kusessa hetki sitten)
Summa summarum,vieläkin...jos jokin toimii haluamasi tavalla älä ota paineita,paina kaasua sopivasti...
Harri
P.S. jos olet perfektionisti,jokin psykoosi,tai muuten vaan peloissasi...unohda tämä viesti
P.S.S. ja hode tämä ei tarkoita Sinua,vaan noin yleisesti
hapelo kirjoitti: ↑29 Syys 2020 00:05Moro!Hode kirjoitti: ↑27 Syys 2020 22:02
Kokeilin vielä uudemman kerran josko sync löytää itse päivityspaketin, jaoin kännykän yhteyden wifi hotspottina ja kyllähän sieltä alkoikin latautumaan 5U5T-14G391-xx paketti mutta tuskaisen hitaasti vaikka kännykkä ihan hyvässä 4G verkossa kiinni, luulen että pullonkaulana joko palvelin josta paketti latautuu tai sitten auton päässä hitaasti pakettia jauhaa sisään.
En jaksanut jäädä odottamaan latautumista, ja talon sisällä olevan wifi purkin signaali ei oikein kanna autolle asti, tosin tuskin sync pakettia lataisi llei se/auto ole päällä vaikka wifi verkko olisikin kokoajan saatavilla.
Mulla latasi viimeksi parissa tunnissa pätkissä,jos wifi:llä lataat niin jatkaa siitä mihin jäi(ainakin ST-Fiestassa)vaikka tuskin sillä autolla on mitään merkitystä...ainakin täällä toiminut ja odottelen uusinta päivitystä...
Mä en ainakaan jaksa noiden tikkujen kanssa pelleillä,toki kartat jää päivittämättä mutta so what...Googlemaps,Garmin,etc(tosin Garmin oli kusessa hetki sitten)
Summa summarum,vieläkin...jos jokin toimii haluamasi tavalla älä ota paineita,paina kaasua sopivasti...
Harri
P.S. jos olet perfektionisti,jokin psykoosi,tai muuten vaan peloissasi...unohda tämä viesti
P.S.S. ja hode tämä ei tarkoita Sinua,vaan noin yleisesti
Omat muistikuvat alkupään 1.5tdci HB automaatista on ettei se kummoinen voimanlähde ollut. Wagon painavampi ja activessa isommat renkaat, voisi olettaa sen oleva laiska laitos. Toisaalta koeajoauto oli 125hv A8 ja silläkin pääsi jotenkuten eteenpäin. Pikku dieselissä 15tkm huoltoväli niin taidan unohtaa sen kokonaan. Manuaali houkuttaa niin taidan kääntää katseet 155hv MHEV laitokseen...HMS77 kirjoitti: ↑25 Syys 2020 22:58Miksei 2-litrainen nyt jaksaisi Focusta liikuttaa kun 1.5 tekee sen myös erittäin hienosti?EeroH kirjoitti: ↑25 Syys 2020 17:53 Jostain syystä alkoi maastomalli Focus kiinnostamaan. Hinta karkaa vaan aika kovaksi 2l dieselillä kun manuaalia ei enää saa. Kokemuksia miten 2l jaksaa tuollaista liikuttaa? Koeajattevaksi ei meinaa löytyä. Muuta huomioitavaa Activessa? Ihan kivasti tuntuu menevän huonoilla teillä vrt st line. Kokemuksia eri valoista? Vakiona lyhyet ledit, rahalla saa pitkät mutta onko hinnan väärti?
Focuksen Active on eri hyvällä mallilla ajo-ominaisuuksien suhteen verrattuna Corollan vastaavaan keinulautaan, joka on jousia pidentämällä vaan tehty, eikä suunnittelemalla korkeamman maavaran alusta uusiksi. Ero niinku yöllä ja päivällä ajo-ominaisuuksiissa Focuksen eduksi. Niin no on kyllä muissakin malleissa...EeroH kirjoitti: ↑29 Syys 2020 19:01Omat muistikuvat alkupään 1.5tdci HB automaatista on ettei se kummoinen voimanlähde ollut. Wagon painavampi ja activessa isommat renkaat, voisi olettaa sen oleva laiska laitos. Toisaalta koeajoauto oli 125hv A8 ja silläkin pääsi jotenkuten eteenpäin. Pikku dieselissä 15tkm huoltoväli niin taidan unohtaa sen kokonaan. Manuaali houkuttaa niin taidan kääntää katseet 155hv MHEV laitokseen...
Tänään ei ole mennyt lataukset eteenpäin vaan ilmoittaa koko ajan että ohjelmisto ajantasalla.Fixu kirjoitti: ↑28 Syys 2020 20:50Selkis, eli toivoa onPiuhaPoikki kirjoitti: ↑28 Syys 2020 20:47
Joo, ja se sanoo joka tiedoston jälkeen, että ajan tasalla.
Sitten hetken mietittyään alkaa ladata seuraavaa.
Pitää vain netin tarjolla niin homma näyttää menevän pala kerrallaan eteenpäin ihan itsekseen.
Samma här..
Mitä se ilmoittaa asennetuksi karttaversioksi?
F7 on ainakin mulla eikä mitään kautta löydy tarvetta päivitykselle.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑30 Syys 2020 18:38Mitä se ilmoittaa asennetuksi karttaversioksi?
Mistä tiedät ettei se ole vaan päivittänyt jo kaikkea?
Sama homma,F7.focst kirjoitti: ↑30 Syys 2020 19:12F7 on ainakin mulla eikä mitään kautta löydy tarvetta päivitykselle.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑30 Syys 2020 18:38
Mitä se ilmoittaa asennetuksi karttaversioksi?
Mistä tiedät ettei se ole vaan päivittänyt jo kaikkea?
Johan on kumma.
Siihen reilun 300€:n hintaan tuo B&O on todellakin hintansa väärti. Mulla itseasiassa ensimmäinen auto johon en ole vaihtanut orkkis äänentoistoa aktiivisieen etupäähän + mietoon subiin. Ääneltään tuo b&o on siis hyvä, ei täydellinen, mutta hyvä. Ainut miinus on, että Fordin sisustan ämpärimiuovit ja yleinen kasauksen laatu jättää toivomisen varaa koska helposti alkaa paikat resonoimaan.EeroH kirjoitti: ↑30 Syys 2020 18:22 Tässä vaan pohdin josko tilaisi vai menisikö vielä vuoden vanhalla...
Mites Bang&hole audiopaketti, onko hintansa väärti?
Mhevissä AGR penkki tulee vain kuskille, repsikalle normaali jakkara. Mahtaa olla mielenkiintoisen näköinen
Parilla sadalla saa takuun jatkettua 150tkm asti
Onko havaintoa saako B&O setillä olevasta ääniasetusten kautta subbaria pois käytöstä halutessaan? Kysyn koska hurtta matkustaa kontissa ajoittain niin subi on liikaa koirankorville.@rsk@ kirjoitti: ↑01 Loka 2020 06:13 Tuo B&O erottuu jo sillä pelkällä keskikajarilla tuosta perussetistä. Vaikka nyt ei ihan mikään korvia hivelevä kuuntelukokemus vielä olekkaan. Kuitenkin hinta/laatusuhteeseen nähden edullinen parannus. Ja se, että siitä jää se ylimmääränen asennus yms vaiva pois, mitä taas itse arvostan, kun ei enää jaksa ihan helposti mitään ylimäärästä alkaa räpläämään. Mutta se on taas ihan jokaisen oma asia mitä haluaa tehdä...
Ei saa, varmaan helpointa heittää bassot minimiin.
Nyt koeajossa auto jossa normi humppavehkeet, pitäisi päästä kuulemaan B&O. En ole mikään hifisti ja mun mielestä nuo vakio vehkeetkin riittää merisään kuunteluun. Missä subi on farmarissa, pienentääkö konttia?AAR85 kirjoitti: ↑01 Loka 2020 00:28Siihen reilun 300€:n hintaan tuo B&O on todellakin hintansa väärti. Mulla itseasiassa ensimmäinen auto johon en ole vaihtanut orkkis äänentoistoa aktiivisieen etupäähän + mietoon subiin. Ääneltään tuo b&o on siis hyvä, ei täydellinen, mutta hyvä. Ainut miinus on, että Fordin sisustan ämpärimiuovit ja yleinen kasauksen laatu jättää toivomisen varaa koska helposti alkaa paikat resonoimaan.EeroH kirjoitti: ↑30 Syys 2020 18:22 Tässä vaan pohdin josko tilaisi vai menisikö vielä vuoden vanhalla...
Mites Bang&hole audiopaketti, onko hintansa väärti?
Mhevissä AGR penkki tulee vain kuskille, repsikalle normaali jakkara. Mahtaa olla mielenkiintoisen näköinen
Parilla sadalla saa takuun jatkettua 150tkm asti
Ainakin HB:ssä pohjalevyn alla ja oliko noin 10cm matalampi sitten siitä hyvästä tavaratila..EeroH kirjoitti: ↑01 Loka 2020 16:23Nyt koeajossa auto jossa normi humppavehkeet, pitäisi päästä kuulemaan B&O. En ole mikään hifisti ja mun mielestä nuo vakio vehkeetkin riittää merisään kuunteluun. Missä subi on farmarissa, pienentääkö konttia?AAR85 kirjoitti: ↑01 Loka 2020 00:28
Siihen reilun 300€:n hintaan tuo B&O on todellakin hintansa väärti. Mulla itseasiassa ensimmäinen auto johon en ole vaihtanut orkkis äänentoistoa aktiivisieen etupäähän + mietoon subiin. Ääneltään tuo b&o on siis hyvä, ei täydellinen, mutta hyvä. Ainut miinus on, että Fordin sisustan ämpärimiuovit ja yleinen kasauksen laatu jättää toivomisen varaa koska helposti alkaa paikat resonoimaan.
Farkussa pohjalevyn alla myös,vararenkaan ”sisällä”.