Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Muuten on kyllä hiljanen sisustan suhteen, ei rusahtele kuopissa jne, mutta tuo sivulasinlista pitää välillä just sen taajuista ääntä sopivalla tienpinnalla, että ottaa korvaan hyvin.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Vähä auki kaksi vuotta ikää, 50 tkm pyörähti mittariin Focukseen.
Kaiken kaikkiaan tykkään ajella tällä, sopii jostain syystä omille mitoille paremmin, kuin esim parin vuoden takainen Mondeo vm 2016. Toki mondeo oli hiljaisempi, mutta tämä focus on maantiellä suuntavakaa, mondeota sai ohjata kaiken aikaa.
Viat:
Takapenkin turvavyötunnistinhomma temppuillut pari kertaa, ei ole häiriöksi asti
1.0 ecobuusti automaatilla on aika janoinen. 1.5 veisi vissiin vähemmän.
Melua saisi olla vähemmän, mutta kyllä tämä omassa koko/hintaluokassaan on hiljainen.
Kaiken kaikkiaan tykkään ajella tällä, sopii jostain syystä omille mitoille paremmin, kuin esim parin vuoden takainen Mondeo vm 2016. Toki mondeo oli hiljaisempi, mutta tämä focus on maantiellä suuntavakaa, mondeota sai ohjata kaiken aikaa.
Viat:
Takapenkin turvavyötunnistinhomma temppuillut pari kertaa, ei ole häiriöksi asti
1.0 ecobuusti automaatilla on aika janoinen. 1.5 veisi vissiin vähemmän.
Melua saisi olla vähemmän, mutta kyllä tämä omassa koko/hintaluokassaan on hiljainen.
Ex Focus 1.6 bensa 2009 wagon titanium
Ex Mondeo 1.5 ecoboost 2016 wagon titanium business
Ex Focus 1.0 125hv 2018 wagon titanium
Fiesta 1.1 85hv 2017 trend
Kuga Phev 2022 Titanium X
Ex Mondeo 1.5 ecoboost 2016 wagon titanium business
Ex Focus 1.0 125hv 2018 wagon titanium
Fiesta 1.1 85hv 2017 trend
Kuga Phev 2022 Titanium X
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tsekattiinko Mondeosta koskaan pyöränkulmia ? Tästä omasta Focuksesta katsottiin heti uutena, kun oli levoton maantiellä. Takuuseen meni, kun olivat tehtaan toleranssien ulkopuolella heti uutena.larsibald kirjoitti: ↑08 Elo 2020 22:52 Vähä auki kaksi vuotta ikää, 50 tkm pyörähti mittariin Focukseen.
Kaiken kaikkiaan tykkään ajella tällä, sopii jostain syystä omille mitoille paremmin, kuin esim parin vuoden takainen Mondeo vm 2016. Toki mondeo oli hiljaisempi, mutta tämä focus on maantiellä suuntavakaa, mondeota sai ohjata kaiken aikaa.
Viat:
Takapenkin turvavyötunnistinhomma temppuillut pari kertaa, ei ole häiriöksi asti
1.0 ecobuusti automaatilla on aika janoinen. 1.5 veisi vissiin vähemmän.
Melua saisi olla vähemmän, mutta kyllä tämä omassa koko/hintaluokassaan on hiljainen.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
Just näin.Kyllä ainakin monkku menee kuin kiskoilla jos kaikki kunnossa,hyvä että tarvii rattiin koskeaIshvan kirjoitti: ↑09 Elo 2020 13:09Tsekattiinko Mondeosta koskaan pyöränkulmia ? Tästä omasta Focuksesta katsottiin heti uutena, kun oli levoton maantiellä. Takuuseen meni, kun olivat tehtaan toleranssien ulkopuolella heti uutena.larsibald kirjoitti: ↑08 Elo 2020 22:52 Vähä auki kaksi vuotta ikää, 50 tkm pyörähti mittariin Focukseen.
Kaiken kaikkiaan tykkään ajella tällä, sopii jostain syystä omille mitoille paremmin, kuin esim parin vuoden takainen Mondeo vm 2016. Toki mondeo oli hiljaisempi, mutta tämä focus on maantiellä suuntavakaa, mondeota sai ohjata kaiken aikaa.
Viat:
Takapenkin turvavyötunnistinhomma temppuillut pari kertaa, ei ole häiriöksi asti
1.0 ecobuusti automaatilla on aika janoinen. 1.5 veisi vissiin vähemmän.
Melua saisi olla vähemmän, mutta kyllä tämä omassa koko/hintaluokassaan on hiljainen.

Re: Uusi Focus mk4 2018
Muuten jännä homma tuota nelipyöräsuuntausta ei tehdä siinä huollossa kun auto luovutetaan ostajalle. Kummiskin auto pitälsi olla siinä kunnossa ettei heti tarvitse nlita puutelistoja alkaa tekemään. Rankka matka autolla tehdas-firman takapiha.
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Re: Uusi Focus mk4 2018
Sanos se. Millään merkillä suuntausta ei tehdä kuin erillisestä pyynnöstä.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tuli noista suuntauksista tehtaalla mieleen että eikö renkaissa esim se punainen täplä kumissa ja vanteissa venttiili pidä olla samassa linjassa? Mulla osu yhdessä renkaassa ja muissa miten sattuu.
Focus ST -10 Ex
Fiesta ST -20 Ex
Fiesta ST -20 Ex
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei taida olla tekemistä noilla, siis venttiilillä ja täplällä.
Punainen täplä liittynee renkaat ”heittoon” ja keltainen kertoo kevyimmän kohdan. Vai miten se meni, viisaammat korjaa.
2021 Tesla Model 3 LR
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jep, näin menee, keltaisella ei paljonkaan merkitystä, koska painoheitot korjautuu tasapainoituksella.
Punainen, eli renkaan säteisheitto ("korkeinkohta") tärkeämpi, koska jos vanteessa heittoa eivät saisi osua samaan kohtaan.
Joskus kävin tasapainottamassa alla olevia, jo jonkun verran ajettuja renkaita, olivat sitä mieltä että yksi vanne soikea, ei onnistu.
En viitsinyt sanoa, että pyöräyttää rengasta vanteella, ajoin takana sen loppuun. Uudet renkaat alle, ei täristystä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Menee katsomaan uusia Korealaisia mm. Kiaa niin siellä on yleensä aina tasapainotusmerkit venttiilien kanssa kohdillaan eikä hakattu vain painoja vanteeseen . Itseäni ainakin ketuttaa, kun rengasliikkeet eivät tuotakaan viitsi huomioida. Itse olen pistänyt tasapainottamaan uudestaan jonkun kerran koko setin, kun ei ole mielenkiinto ekalla kerralla riittänyt. Sitten on rengas pyöräytetty vanteellakin ja painojen määrä laskenut huomattavasti.Toxox kirjoitti: ↑10 Elo 2020 06:57Jep, näin menee, keltaisella ei paljonkaan merkitystä, koska painoheitot korjautuu tasapainoituksella.
Punainen, eli renkaan säteisheitto ("korkeinkohta") tärkeämpi, koska jos vanteessa heittoa eivät saisi osua samaan kohtaan.
Joskus kävin tasapainottamassa alla olevia, jo jonkun verran ajettuja renkaita, olivat sitä mieltä että yksi vanne soikea, ei onnistu.
En viitsinyt sanoa, että pyöräyttää rengasta vanteella, ajoin takana sen loppuun. Uudet renkaat alle, ei täristystä.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 11 Elo 2020 13:47
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko kenelläkään kokemusta lisävalopaneelin asennuksesta uuteen Focukseen? Millainen kokonaisratkaisu? Suosituksia?
Itselläni Active-malli. Ei tunnu asentajaa löytyvän oikein millään, ja sanovat että keula on niin muovinen ettei tuentoja saa tehtyä kunnolla.
Yhden Fiesta Activen olen nähnyt lisävalopaneelilla ja suoraan maskiin tuetuilla tukiraudoilla.
Itselläni Active-malli. Ei tunnu asentajaa löytyvän oikein millään, ja sanovat että keula on niin muovinen ettei tuentoja saa tehtyä kunnolla.
Yhden Fiesta Activen olen nähnyt lisävalopaneelilla ja suoraan maskiin tuetuilla tukiraudoilla.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Puskuri ei tosiaankaan kovin tukevalle vaikuta. Ylemmässä aukossa ei ole peltiä näkyvissä ja jäähdyttimen edessä näyttää olevan aktiivinen kaihdin.Hakkapeliitta kirjoitti: ↑11 Elo 2020 13:52 Onko kenelläkään kokemusta lisävalopaneelin asennuksesta uuteen Focukseen? Millainen kokonaisratkaisu? Suosituksia?
Itselläni Active-malli. Ei tunnu asentajaa löytyvän oikein millään, ja sanovat että keula on niin muovinen ettei tuentoja saa tehtyä kunnolla.
Yhden Fiesta Activen olen nähnyt lisävalopaneelilla ja suoraan maskiin tuetuilla tukiraudoilla.
Itse ajettelin laittaa kilpitelineen ja valosta ylätuet maskin "ritilään" kiinni ja lisäksi kilpitelineestä tuet puskurin alempaan aukkoon.
Vastaava asennus toimi Mazda CX-3:ssa ihan hyvin.
Voihan sieltä ylemmästä aukosta päästä lukkopeltiin asti kiini jos vähän leikkaa aukkoa muoveihin. Täytyy tutkia tarkemmin vasta sain auton alle.
Pitää kuitenkin valita kevyt valopaneeli. About rekkarikilven mittaisissa kevyimmät on 1,1...1,2 kg.
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kaikissa malleissa on tuo keula niin tasainen, että paneeli jää "törröttämään" aika orvon näköisesti kilpitelineessä ja kilpitelineelle ei ole oikein hyvää vastinpintaa. Lazerin pienemmät valot on aika kevyiä. Esim 12 Linear Elite. Kilpiteline taitaa painaa enemmän._JPA kirjoitti: ↑11 Elo 2020 20:13Puskuri ei tosiaankaan kovin tukevalle vaikuta. Ylemmässä aukossa ei ole peltiä näkyvissä ja jäähdyttimen edessä näyttää olevan aktiivinen kaihdin.Hakkapeliitta kirjoitti: ↑11 Elo 2020 13:52 Onko kenelläkään kokemusta lisävalopaneelin asennuksesta uuteen Focukseen? Millainen kokonaisratkaisu? Suosituksia?
Itselläni Active-malli. Ei tunnu asentajaa löytyvän oikein millään, ja sanovat että keula on niin muovinen ettei tuentoja saa tehtyä kunnolla.
Yhden Fiesta Activen olen nähnyt lisävalopaneelilla ja suoraan maskiin tuetuilla tukiraudoilla.
Itse ajettelin laittaa kilpitelineen ja valosta ylätuet maskin "ritilään" kiinni ja lisäksi kilpitelineestä tuet puskurin alempaan aukkoon.
Vastaava asennus toimi Mazda CX-3:ssa ihan hyvin.
Voihan sieltä ylemmästä aukosta päästä lukkopeltiin asti kiini jos vähän leikkaa aukkoa muoveihin. Täytyy tutkia tarkemmin vasta sain auton alle.
Pitää kuitenkin valita kevyt valopaneeli. About rekkarikilven mittaisissa kevyimmät on 1,1...1,2 kg.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Sama juttu. Kuskin puolen B pilarin kohdalta tulee ärsyttävä särinä.Fjöördis kirjoitti: ↑05 Elo 2020 21:19 Onko muilla autossa paljon resonointeja?
Itselläni ainakin kuskin ovi resonoi niin ettei paljoa viitsi edes musiikkia kuunnella.
Onkohan siihen mahdollisesti mitään parannusta saatavilla?
Sitten vielä ikkunan kehys tai joku muu pitää omaa elämäänsä, joskus auttaa kun avaa ikkunaa ja laittaa uudelleen kiinni, toisinaan taas ei..
Re: Uusi Focus mk4 2018
Olen myös ihmetellyt 1.0 A8 kulutusta. Seka-ajossa 7,6l-8.0l. Luulin ostavani taloudellisen pienimoottorisen auton.larsibald kirjoitti: ↑08 Elo 2020 22:52 Vähä auki kaksi vuotta ikää, 50 tkm pyörähti mittariin Focukseen.
Kaiken kaikkiaan tykkään ajella tällä, sopii jostain syystä omille mitoille paremmin, kuin esim parin vuoden takainen Mondeo vm 2016. Toki mondeo oli hiljaisempi, mutta tämä focus on maantiellä suuntavakaa, mondeota sai ohjata kaiken aikaa.
Viat:
Takapenkin turvavyötunnistinhomma temppuillut pari kertaa, ei ole häiriöksi asti
1.0 ecobuusti automaatilla on aika janoinen. 1.5 veisi vissiin vähemmän.
Melua saisi olla vähemmän, mutta kyllä tämä omassa koko/hintaluokassaan on hiljainen.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jotenki ajattelisin, että ei se paino led-paneeleissa ole niinkään ongelma. Tuulipinta-alalla vois merkitystä ollakin, jos ei saa tuettua ritilään kunnolla, mutta sirojahan nuo led-paneelit on ku vertaa vanhempiin kattilan kokoisiin mötiköihin@rsk@ kirjoitti: ↑12 Elo 2020 09:44Kaikissa malleissa on tuo keula niin tasainen, että paneeli jää "törröttämään" aika orvon näköisesti kilpitelineessä ja kilpitelineelle ei ole oikein hyvää vastinpintaa. Lazerin pienemmät valot on aika kevyiä. Esim 12 Linear Elite. Kilpiteline taitaa painaa enemmän._JPA kirjoitti: ↑11 Elo 2020 20:13
Puskuri ei tosiaankaan kovin tukevalle vaikuta. Ylemmässä aukossa ei ole peltiä näkyvissä ja jäähdyttimen edessä näyttää olevan aktiivinen kaihdin.
Itse ajettelin laittaa kilpitelineen ja valosta ylätuet maskin "ritilään" kiinni ja lisäksi kilpitelineestä tuet puskurin alempaan aukkoon.
Vastaava asennus toimi Mazda CX-3:ssa ihan hyvin.
Voihan sieltä ylemmästä aukosta päästä lukkopeltiin asti kiini jos vähän leikkaa aukkoa muoveihin. Täytyy tutkia tarkemmin vasta sain auton alle.
Pitää kuitenkin valita kevyt valopaneeli. About rekkarikilven mittaisissa kevyimmät on 1,1...1,2 kg.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tuo on parhaasta päästä valoteholtaan kokoon nähden.
https://youtu.be/mERoqz4Nz1w
https://youtu.be/mERoqz4Nz1w
Re: Uusi Focus mk4 2018
Moore kirjoitti: ↑12 Elo 2020 11:41Olen myös ihmetellyt 1.0 A8 kulutusta. Seka-ajossa 7,6l-8.0l. Luulin ostavani taloudellisen pienimoottorisen auton.larsibald kirjoitti: ↑08 Elo 2020 22:52 Vähä auki kaksi vuotta ikää, 50 tkm pyörähti mittariin Focukseen.
Kaiken kaikkiaan tykkään ajella tällä, sopii jostain syystä omille mitoille paremmin, kuin esim parin vuoden takainen Mondeo vm 2016. Toki mondeo oli hiljaisempi, mutta tämä focus on maantiellä suuntavakaa, mondeota sai ohjata kaiken aikaa.
Viat:
Takapenkin turvavyötunnistinhomma temppuillut pari kertaa, ei ole häiriöksi asti
1.0 ecobuusti automaatilla on aika janoinen. 1.5 veisi vissiin vähemmän.
Melua saisi olla vähemmän, mutta kyllä tämä omassa koko/hintaluokassaan on hiljainen.
Eipä se valmistajakaan mitään markkinoiden matalimpia lukemia lupaa (jotain 7 hujakoilla). Ja seka-ajoa niin monenlaista... itsekin mielestäni ajan seka-ajoa ja valmistajan ilmoittaman alle menee jatkuvasti puolisen desiä pois lukien pakkaskausi.
Sinänsä tuo litranen on kulutuksen osalta hankalassa saumassa kun 1.5 menee samoissa lukemissa.
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mökkireissulla aloin ihmettelemään kun takaluukkua avatessa kuului veden lotinaa.
Tutkittua asiaa totesin että luukun sisällä todellakin läikkyy vesi.
Luukun alareunassa on kolme vedenpoistoreikää mutta vain keskimmäinen on auki. Reunimmaisissa on mustat muovitulpat.
Mites muilla vagonin omistajilla? Onko reijät auki?
Tutkittua asiaa totesin että luukun sisällä todellakin läikkyy vesi.
Luukun alareunassa on kolme vedenpoistoreikää mutta vain keskimmäinen on auki. Reunimmaisissa on mustat muovitulpat.
Mites muilla vagonin omistajilla? Onko reijät auki?
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tulpattu on Vignalessa. Ei lotise joten lienee poistuvan tuosta keskimmäisestä...PiuhaPoikki kirjoitti: ↑12 Elo 2020 12:16 Luukun alareunassa on kolme vedenpoistoreikää mutta vain keskimmäinen on auki. Reunimmaisissa on mustat muovitulpat.
Mites muilla vagonin omistajilla? Onko reijät auki?
Ajossa: Ford Focus Vignale Wagon A 1.5 182hv -19
Menneet autot: Ford Focus HB 1.6 -99, Ford Focus Wagon 1.6 -06, Ford Mondeo Wagon 1.8D -09, Ford Focus Wagon A 1.5D -17
Menneet autot: Ford Focus HB 1.6 -99, Ford Focus Wagon 1.6 -06, Ford Mondeo Wagon 1.8D -09, Ford Focus Wagon A 1.5D -17
Re: Uusi Focus mk4 2018
Osa ehkä muistaa mun seikkailut Focuksen ja huollon kanssa. Nyt tänään saatiin saaga päätökseen, uusi erimerkkinen auto on tilattu ja toimitus joulukuussa. Siihen asti tärisen vielä tällä totterolla. Viat ovat ja pysyvät, mutta ressi on nyt helpottanut.
Kiitos neuvoista ja vertaistuesta, minun osaltani tämä oli nyt tässä. IG:ssä voi halutessaan seurailla miten seikkailut jatkuvat.
Kiitos neuvoista ja vertaistuesta, minun osaltani tämä oli nyt tässä. IG:ssä voi halutessaan seurailla miten seikkailut jatkuvat.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jos kiinnityksen tukevuus on kyseenalainen, niin painolla suuri merkitys tärinän kannalta. Kevyen valon tärinät saa kevyemmällä tuennalla kuriin.
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onkohan tämä "keskireikä" jotenkin tukossa?Quattra kirjoitti: ↑12 Elo 2020 16:46Tulpattu on Vignalessa. Ei lotise joten lienee poistuvan tuosta keskimmäisestä...PiuhaPoikki kirjoitti: ↑12 Elo 2020 12:16 Luukun alareunassa on kolme vedenpoistoreikää mutta vain keskimmäinen on auki. Reunimmaisissa on mustat muovitulpat.
Mites muilla vagonin omistajilla? Onko reijät auki?
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 11 Elo 2020 13:47
Re: Uusi Focus mk4 2018
Vajaa 400€ hintaa tällä paneelilla (https://www.lumise.fi/lisavalot/led-lis ... 5/#reviews)@rsk@ kirjoitti: ↑12 Elo 2020 09:44Kaikissa malleissa on tuo keula niin tasainen, että paneeli jää "törröttämään" aika orvon näköisesti kilpitelineessä ja kilpitelineelle ei ole oikein hyvää vastinpintaa. Lazerin pienemmät valot on aika kevyiä. Esim 12 Linear Elite. Kilpiteline taitaa painaa enemmän._JPA kirjoitti: ↑11 Elo 2020 20:13
Puskuri ei tosiaankaan kovin tukevalle vaikuta. Ylemmässä aukossa ei ole peltiä näkyvissä ja jäähdyttimen edessä näyttää olevan aktiivinen kaihdin.
Itse ajettelin laittaa kilpitelineen ja valosta ylätuet maskin "ritilään" kiinni ja lisäksi kilpitelineestä tuet puskurin alempaan aukkoon.
Vastaava asennus toimi Mazda CX-3:ssa ihan hyvin.
Voihan sieltä ylemmästä aukosta päästä lukkopeltiin asti kiini jos vähän leikkaa aukkoa muoveihin. Täytyy tutkia tarkemmin vasta sain auton alle.
Pitää kuitenkin valita kevyt valopaneeli. About rekkarikilven mittaisissa kevyimmät on 1,1...1,2 kg.
Kovasti on saanut kehuja. Painoa vain 800g.
Toisaalta jos välttyy askartelulta sekä ylimääräisiltä reiltä, niin äkkiä raha tulee tätä kautta takaisin, mikäli liikkeessä teetättää.
Toinen asia on, että millainen releboxi esim. tähän Lazerin Elite paneeliin tulee?
Re: Uusi Focus mk4 2018
Itse olen kärsinyt natinoista ja räminöistä lähes alusta saakka, vaikka kampanjakorjaukset tehty. Pelkääjän puolen kojelaudan sisältä kuuluu helvetillinen räminä vähänkin epätasaisella tiellä (ulkolämpötilalla ei vaikutusta) ja uutena äänenä sirinä jostain pelkääjän puolen tuulilasin nurkasta (myös hyvällä asvaltilla). V-tuttaa kuin pientä oravaa.Ishvan kirjoitti: ↑07 Elo 2020 18:07Itsellä resonoi ovet todella paljon, ennen kamppistoimepiteitä, joissa oviin asennettiin lisää "fylliä". Tällä saatiin parannettua tilannetta jonkin verran, mutta yhä rämisee lujempaa musiikkia kuunnellessa. Muutenhan toi natisee ja naksuu kuin mikäkin 80-luvun kottero. Lasikatto ja kattoverhoilu elää ihan omaa eläämänsä natinoideen ja nitinöineen.Fjöördis kirjoitti: ↑05 Elo 2020 21:19 Onko muilla autossa paljon resonointeja?
Itselläni ainakin kuskin ovi resonoi niin ettei paljoa viitsi edes musiikkia kuunnella.
Onkohan siihen mahdollisesti mitään parannusta saatavilla?
Sitten vielä ikkunan kehys tai joku muu pitää omaa elämäänsä, joskus auttaa kun avaa ikkunaa ja laittaa uudelleen kiinni, toisinaan taas ei..
Samalla kysyn että mikä akunvalvontamoduulien korjausten tilanne nykyään on? Minulla ongelma että peilien ja takalasin lämmitys ei toimi ja syksy tulossa. Onko vaihdoista ollut apua?