Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kysy huollolta puhelimitse, niin ei jää epäselvyyttä siitä onko kiireellisempi, vai voiko odottaa seuraavaan huoltoon.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Uus hinnasto tullut julki. On mielestäni huomattavasti järkevämpiä varustepaketteja ja yleisesti vakiovarusteet titaniumissa alkaa olla sitä tasoa mitä toivoin jo 2018 autoa ostaessa niiden olevan. Digimittaristo on vakiona titaniumista ylöspäin kuten myös sähkötoiminen takaluukku wagoneissa. Enää ei tartte myöskään ottaa design packia, jotta saa mukautuvat ledit 

Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue A8 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Alkaa tuo mittariston kokokin olemaan vähän reilumpi ja nykyaikasempi.toasti kirjoitti: ↑30 Touko 2020 13:43 Uus hinnasto tullut julki. On mielestäni huomattavasti järkevämpiä varustepaketteja ja yleisesti vakiovarusteet titaniumissa alkaa olla sitä tasoa mitä toivoin jo 2018 autoa ostaessa niiden olevan. Digimittaristo on vakiona titaniumista ylöspäin kuten myös sähkötoiminen takaluukku wagoneissa. Enää ei tartte myöskään ottaa design packia, jotta saa mukautuvat ledit![]()
Toisaalta ei tuossa vanhassakaan ole selkeyden kannalta valittamista, vaikka oli jo vanhahtava heti alkuunsa.
Lasien tummennukset ja automaattiilmastointikin näkyy olevan vakiona kaikissa muissa paitsi trendissä. Trend varusteilla varmaan aika harva enää Focusta ostaa..
Re: Uusi Focus mk4 2018
Pari varustetta mennyt vakioksi + digimittaristo. Lähtöhinta noussut 2300e tuossa omassa, jos en väärin muistanut.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
näköjään 1.5 150hp ecoboostia ei enää manuaalivaihteisena, 1.0 ecoboost kevythybridi sen sijaan löytyy hinta 155hp manuaali, aika paljon pienemmällä co2 lukemalla kuin tämä 1.5 manuaali, millanen lie käytännössä on ero kulutuksessa ja voimalinjan toimivuudessa, ehkä tuohon tulisi päädyttyä jos nyt olisi kauppoja hieromassa.toasti kirjoitti: ↑30 Touko 2020 13:43 Uus hinnasto tullut julki. On mielestäni huomattavasti järkevämpiä varustepaketteja ja yleisesti vakiovarusteet titaniumissa alkaa olla sitä tasoa mitä toivoin jo 2018 autoa ostaessa niiden olevan. Digimittaristo on vakiona titaniumista ylöspäin kuten myös sähkötoiminen takaluukku wagoneissa. Enää ei tartte myöskään ottaa design packia, jotta saa mukautuvat ledit![]()
Peruutuskamera, lataustaso ym näyttää olevan nyt vakiovarustus, blis taas vain parkkeerauspaketissa saatavilla, Digitaalinen mittaristo olisi kyllä modernimpi
Re: Uusi Focus mk4 2018
No niin, sinne häipyi mahdollisuus saada 1.5 EcoBoost manuaalivaihteisena tehosta riippumatta.
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Re: Uusi Focus mk4 2018
Aika radikaali päätös jos manuaalilaatikko karsitaan jostain mallista pois. Karsii ostajia varmaakin. Kalliinpaa ylläpito jos laatikkoöljyjä vaihdellaa 3v välein vaikka kilsoja ei tule niitä 60tkm.
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Re: Uusi Focus mk4 2018
Focus hybridi, kuka uskaltaa ostaa?
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Re: Uusi Focus mk4 2018
Näköjään ainoa järkevä vaihtoehto 1.0ecoboost hybrid..


Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei oikeen vakuuta toi osaaminen. En ainakaan ensimmäisenä juokse ostamaan..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Autolla ajettu 26600 km josta olen itse ajanut reilu 5000 km. Siitä nyt puuttu tämä avaimeton systeemi kokonaan eli ovenavaukset kosketuksella
avaimeton käynnistys ja koska oma on dieseli niin siinä on vebasto joka ei koskaan toiminut.
Nyt on kulunut taas luvatut kaksi viikkoa jonka aikana piti vaihtaa vaihdelaatikko. Pahaenteisen hiljaista on ollut.
Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue 120hv A8 ST-Line 5ov 2018.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Vaikuttaa pysyvältä vialta, ei ole toiminut enää ollenkaan useampaan päivään.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Re: Uusi Focus mk4 2018
Isoja on erot kulutuksessa.
En ole itse huomannut että kulutus juurikaan putoaa maantieajossa vs. kaupunkiajo.
Moottoritiellä,varsinkin kuormattuna, kulutus kyllä nousee helposti litrankin/100km.
Ford Focus Wagon 1.0 Ecoboost A8 Titanium -18
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei varmaankaan tule. Autoni lähtee ”valohoitoon” vajaan kahden viikon päästä, tuskin siitä on apua mutta kokeillaan.
Sähkäri oli kuulemma huollossa kovin kiireinen,aikaa oli vaikea saada

Ford Focus Wagon 1.0 Ecoboost A8 Titanium -18
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jos ei tarvitse ihan malmia louhia ja tehdä laatikkoa. Niin kyllä yksi laatikko pitäsi 2 viikossa vaihtua jos laatikko on valmiina hyllyssä. Ei ole tullut viestiä teille että ongelmia pukkaa.KajO kirjoitti: ↑30 Touko 2020 16:54Autolla ajettu 26600 km josta olen itse ajanut reilu 5000 km. Siitä nyt puuttu tämä avaimeton systeemi kokonaan eli ovenavaukset kosketuksella
avaimeton käynnistys ja koska oma on dieseli niin siinä on vebasto joka ei koskaan toiminut.
Nyt on kulunut taas luvatut kaksi viikkoa jonka aikana piti vaihtaa vaihdelaatikko. Pahaenteisen hiljaista on ollut.
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mulla on tällä hetkellä kolmas uusi Focus, mutta tuon uuden hinnaston perusteella seuraavan auton kohdalla vaihtuu merkki. Hybriditekniikan hyödyt jäävät tod.näk. haittoja vähäisemmiksi ja hinnat on selkeästi nousseet parilla tonnilla. Alkaa Focus kilpailla kalliimmassa luokassa, enkä ole varma pärjääkö se enää kilpailussa. Vielä päälle nämä monia vaivaavat sähköongelmat ja Fordin huonosti päivittyvät medialaitteet/navi jne. niin hohhoijaa. Täytyy varmaan pitää tätä nykyistä vielä, kun se on aika lailla viaton yksilö, toistaiseksi.toasti kirjoitti: ↑30 Touko 2020 13:43 Uus hinnasto tullut julki. On mielestäni huomattavasti järkevämpiä varustepaketteja ja yleisesti vakiovarusteet titaniumissa alkaa olla sitä tasoa mitä toivoin jo 2018 autoa ostaessa niiden olevan. Digimittaristo on vakiona titaniumista ylöspäin kuten myös sähkötoiminen takaluukku wagoneissa. Enää ei tartte myöskään ottaa design packia, jotta saa mukautuvat ledit![]()
Ajossa: E-tron 2023
EX Fordit:
Kuga ST-line X phev
Kuga 2021 titanium manuaali
Ford Focus ST-line wagon 2019
Focus ST-line wagon 2017
Focus trend wagon 2016
...lista on pitkä
EX Fordit:
Kuga ST-line X phev
Kuga 2021 titanium manuaali
Ford Focus ST-line wagon 2019
Focus ST-line wagon 2017
Focus trend wagon 2016
...lista on pitkä
Re: Uusi Focus mk4 2018
Sama juttu. Kolmas Focus nyt 5 vuoden sisällä menossa ja pääpiirteittäin tyytyväinen jokaiseen mutta jos ainoa hybridivaihtoehto on litraisella koneella, missä toi 155hv saavutetaan vain jos on akuissa mehua (?) niin alkaa kiinnostamaan vaihtoehdot, missä saa edes ladattua huipputehot käyttöön. Seuraava auton vaihto edessä noin vuoden päästä ja pelkään, että uuden on reilun vuoden päästä varmaan verotussyistä pakko olla jonkinlainen hybridi. Pitää toivoa, että Ford saa ton Dragon-myllyn liitettyä johonkin fiksuun hybridiratkaisuun, missä päästäis around 200hv ja 300nm ja hinta ST-linessä varusteilla alle 40k niin aletaan olla taas neuvotteluissa mukana.Viikkus kirjoitti: ↑30 Touko 2020 18:38Mulla on tällä hetkellä kolmas uusi Focus, mutta tuon uuden hinnaston perusteella seuraavan auton kohdalla vaihtuu merkki. Hybriditekniikan hyödyt jäävät tod.näk. haittoja vähäisemmiksi ja hinnat on selkeästi nousseet parilla tonnilla. Alkaa Focus kilpailla kalliimmassa luokassa, enkä ole varma pärjääkö se enää kilpailussa. Vielä päälle nämä monia vaivaavat sähköongelmat ja Fordin huonosti päivittyvät medialaitteet/navi jne. niin hohhoijaa. Täytyy varmaan pitää tätä nykyistä vielä, kun se on aika lailla viaton yksilö, toistaiseksi.toasti kirjoitti: ↑30 Touko 2020 13:43 Uus hinnasto tullut julki. On mielestäni huomattavasti järkevämpiä varustepaketteja ja yleisesti vakiovarusteet titaniumissa alkaa olla sitä tasoa mitä toivoin jo 2018 autoa ostaessa niiden olevan. Digimittaristo on vakiona titaniumista ylöspäin kuten myös sähkötoiminen takaluukku wagoneissa. Enää ei tartte myöskään ottaa design packia, jotta saa mukautuvat ledit![]()

Nyt: Focus ST-line 5-ov, 1,5 ecoboost A8 -19
Ex: Focus ST-line wagon, 1,0 ecoboost A6 -17
Ex: Focus Trend 5-ov, 1,0 ecoboost M6 -15
Ex: Focus wagon, 1,6 tdci M5 -09
Re: Uusi Focus mk4 2018
Toivottavasti ei niinku esim Skoooda on ratkaissut asian Superbeeen kohdalla. Silloin kun virtaa on, niin autossa, oliko 214hp, mutta kuitenkin yli 200 reilusti. Muuten mennään 1.4pikkuturbolla rapiat 150hp ja motaripainotteisessa ajossa menee yli 7L silloin ja kulku ei päätä huimaa muutenkaan.Vootrson kirjoitti: ↑30 Touko 2020 19:27Sama juttu. Kolmas Focus nyt 5 vuoden sisällä menossa ja pääpiirteittäin tyytyväinen jokaiseen mutta jos ainoa hybridivaihtoehto on litraisella koneella, missä toi 155hv saavutetaan vain jos on akuissa mehua (?) niin alkaa kiinnostamaan vaihtoehdot, missä saa edes ladattua huipputehot käyttöön. Seuraava auton vaihto edessä noin vuoden päästä ja pelkään, että uuden on reilun vuoden päästä varmaan verotussyistä pakko olla jonkinlainen hybridi. Pitää toivoa, että Ford saa ton Dragon-myllyn liitettyä johonkin fiksuun hybridiratkaisuun, missä päästäis around 200hv ja 300nm ja hinta ST-linessä varusteilla alle 40k niin aletaan olla taas neuvotteluissa mukana.Viikkus kirjoitti: ↑30 Touko 2020 18:38
Mulla on tällä hetkellä kolmas uusi Focus, mutta tuon uuden hinnaston perusteella seuraavan auton kohdalla vaihtuu merkki. Hybriditekniikan hyödyt jäävät tod.näk. haittoja vähäisemmiksi ja hinnat on selkeästi nousseet parilla tonnilla. Alkaa Focus kilpailla kalliimmassa luokassa, enkä ole varma pärjääkö se enää kilpailussa. Vielä päälle nämä monia vaivaavat sähköongelmat ja Fordin huonosti päivittyvät medialaitteet/navi jne. niin hohhoijaa. Täytyy varmaan pitää tätä nykyistä vielä, kun se on aika lailla viaton yksilö, toistaiseksi.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä tossa taitaa olla bensalla tuotettuja kaikki hepat..kevythybrid lähinnä tarkoitettu säästämään bensaa jarruttaa moottorilla/laturilla tehokkaasti ja antaa kerättyä takas kiihdytyksissä/liikkeelle lähdössä. Sama systeemi pumassa vaatii totuttelua että oppii ajamaan.Vootrson kirjoitti: ↑30 Touko 2020 19:27Sama juttu. Kolmas Focus nyt 5 vuoden sisällä menossa ja pääpiirteittäin tyytyväinen jokaiseen mutta jos ainoa hybridivaihtoehto on litraisella koneella, missä toi 155hv saavutetaan vain jos on akuissa mehua (?) niin alkaa kiinnostamaan vaihtoehdot, missä saa edes ladattua huipputehot käyttöön. Seuraava auton vaihto edessä noin vuoden päästä ja pelkään, että uuden on reilun vuoden päästä varmaan verotussyistä pakko olla jonkinlainen hybridi. Pitää toivoa, että Ford saa ton Dragon-myllyn liitettyä johonkin fiksuun hybridiratkaisuun, missä päästäis around 200hv ja 300nm ja hinta ST-linessä varusteilla alle 40k niin aletaan olla taas neuvotteluissa mukana.Viikkus kirjoitti: ↑30 Touko 2020 18:38
Mulla on tällä hetkellä kolmas uusi Focus, mutta tuon uuden hinnaston perusteella seuraavan auton kohdalla vaihtuu merkki. Hybriditekniikan hyödyt jäävät tod.näk. haittoja vähäisemmiksi ja hinnat on selkeästi nousseet parilla tonnilla. Alkaa Focus kilpailla kalliimmassa luokassa, enkä ole varma pärjääkö se enää kilpailussa. Vielä päälle nämä monia vaivaavat sähköongelmat ja Fordin huonosti päivittyvät medialaitteet/navi jne. niin hohhoijaa. Täytyy varmaan pitää tätä nykyistä vielä, kun se on aika lailla viaton yksilö, toistaiseksi.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Alle vuoden vanha 125heppanen Titanium hatchi manuaalivatkain ollut alla ja nyt vasta huomasin spotifyn äkkiseltään pysähdyttyä että kuljettajanpuolen keskipalkki pitää vittumaista räminää, samoin apparin puolelta tuntuu kuuluvan jotain nitinää ja natinaa. sieltä oven alaosasta. Lisäksi tuntuu jo kaheksankympin vauhdissa kuuluvan ärsyttävää ujellusta kuskin ikkunan yläpuolelta. Onkos tuo normaalia? Takapaksin jouset ovat myös hyvin laiskanpuoleiset. Ei pitäisi minusta tälläistä olla alle 10k pääosin asfaltilla kaupungissa ajetussa ajokissa.
Onkos muilla ollut vastaavia ongelmia? Jos ootte reklamoineet niin miten maahantuoja on asiaan suhtautunut? Itellä tää paskine on 36kk fordioptiona Laakkosella allekirjoitettuna.
Onkos muilla ollut vastaavia ongelmia? Jos ootte reklamoineet niin miten maahantuoja on asiaan suhtautunut? Itellä tää paskine on 36kk fordioptiona Laakkosella allekirjoitettuna.
Ford Focus Titanium Hatchback 2018 1L Ecoboost 125hp S/S M6
Re: Uusi Focus mk4 2018
Focus mk4:n kohdalla ei meillä ole ollut ongelmia, mutta aikaisempien Fordien kohdalla jälleenmyyjät (huom en ollut maahantuojaan yhteydessä) ovat käsitelleet ihan asiallisesti valitukset räminöistä ja natinoista. Vaihtoivat osat takuuseen ja homma sillä selvä. Vähän vanhempiin autoihin olen sitten itse suihkuttanut silikonispraytä esim paneelin kiinnikkeisiin ja yleensä äänet poistuu.Thonto kirjoitti: ↑30 Touko 2020 23:58 Alle vuoden vanha 125heppanen Titanium hatchi manuaalivatkain ollut alla ja nyt vasta huomasin spotifyn äkkiseltään pysähdyttyä että kuljettajanpuolen keskipalkki pitää vittumaista räminää, samoin apparin puolelta tuntuu kuuluvan jotain nitinää ja natinaa. sieltä oven alaosasta. Lisäksi tuntuu jo kaheksankympin vauhdissa kuuluvan ärsyttävää ujellusta kuskin ikkunan yläpuolelta. Onkos tuo normaalia? Takapaksin jouset ovat myös hyvin laiskanpuoleiset. Ei pitäisi minusta tälläistä olla alle 10k pääosin asfaltilla kaupungissa ajetussa ajokissa.
Onkos muilla ollut vastaavia ongelmia? Jos ootte reklamoineet niin miten maahantuoja on asiaan suhtautunut? Itellä tää paskine on 36kk fordioptiona Laakkosella allekirjoitettuna.
Jännä että sait Ford Optiolla hankittua auton. Kyselin samaa viime kesänä ja pk-seudun jälleenmyyjät välttelivät myymästä sitä kuin ruttoa. Eräskin sanoi suoraan että maahantuojan pitäisi tukea (eli maksaa bonareita) heitä paremmin. Oli hullu tilanne kuulla tuo myyjältä joka työpöydän kulmalla oli option esitteet tyrkyllä.
Ajossa Focus Active 2019 & Fiesta Titanium 2020
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Re: Uusi Focus mk4 2018
FordPassista kattelin 2 vuotta/30 000 km-huolto-ohjelmaa (mulla muutaman viikon päästä 30 tkm ajettu 13 kk ikää).
Fordpassissa "Auton sisällä" on mainittu, että raitisilmasuodatin vaihdetaan. Lisähintaan saa Odour Plus-suodattimen (mainittu kylläkin vähän eri paikassa). Mutta, moottorin ilmansuodattimesta ei puhuta mitään, mutta kylläpä nuo on ex-autoihin tullut vaihdettua aina kerran vuoteen em. kilometreillä ja kohtuullisen likaisia olleet. Onko hajua millä välillä Focukseen pitäisi vaihtaa?
Fordpassissa "Auton sisällä" on mainittu, että raitisilmasuodatin vaihdetaan. Lisähintaan saa Odour Plus-suodattimen (mainittu kylläkin vähän eri paikassa). Mutta, moottorin ilmansuodattimesta ei puhuta mitään, mutta kylläpä nuo on ex-autoihin tullut vaihdettua aina kerran vuoteen em. kilometreillä ja kohtuullisen likaisia olleet. Onko hajua millä välillä Focukseen pitäisi vaihtaa?
Re: Uusi Focus mk4 2018
Pisti silmään, ettei ole webastoa saatavilla hybrideihin. Kai siinä olis sähkövermettä liiaksi fordin virranhallinnalle
Kiva lisäys tuo digimittaristo ja muutenkin alkaa olemaan varustelu varsin kattava. St-linessäkin vakiona tuo style pack ja vanhan comfort pacin mukana tuomat automaattinen kylmästöinti ja avaimeton käynnistys.

Kiva lisäys tuo digimittaristo ja muutenkin alkaa olemaan varustelu varsin kattava. St-linessäkin vakiona tuo style pack ja vanhan comfort pacin mukana tuomat automaattinen kylmästöinti ja avaimeton käynnistys.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tuli itsekin koluttua uusi hinnasto läpi. Nopeasti laskemalla, jos ruksii kaikki samat varusteet kuin itsellä on, hinta on pysynyt aika samana. Samaan aikaan vakiovarusteeksi on tullut tavaraa, mitä itsellä ei ole, joten hinta hieman laskenut/samalla rahalla saisi enemmän. Tuo digimittaristo on varmasti hieno ja olisin toivonut sitä jo omaankin. Toisaalta kun on hud, niin ei sitä mittaristoa tule niin hirveästi katseltua.
Nyt saisi ST:n automaatillakin. En vain ole ihan varma miten tuo 280hv ja etuveto toimii. Aika samalla rahalla tulee varmaan saamaan esim. uuden Leonin 300hv nelivedolla.
Ja lisätään vielä, että täälläkin on s/s lopettanut kokonaan toimintansa. Kohta pitäisi varata eka huolto, niin katsotaan mitä siellä sanotaan. Tuo s/s toimimattomuus ei vielä harmita, mutta jos webasto ei toimi niin jotain pitää tehdä.
Nyt saisi ST:n automaatillakin. En vain ole ihan varma miten tuo 280hv ja etuveto toimii. Aika samalla rahalla tulee varmaan saamaan esim. uuden Leonin 300hv nelivedolla.
Ja lisätään vielä, että täälläkin on s/s lopettanut kokonaan toimintansa. Kohta pitäisi varata eka huolto, niin katsotaan mitä siellä sanotaan. Tuo s/s toimimattomuus ei vielä harmita, mutta jos webasto ei toimi niin jotain pitää tehdä.
Nyk.: Ford Focus wagon ST-Line 1.5 A8 182hp
Ex: Insignia Country Tourer BiTurbo 4x4 -14
Ex: Insignia Country Tourer BiTurbo 4x4 -14