Ecoboost 2 generation

Off-topic-keskustelu
Pekka Kaleva
Viestit: 2
Liittynyt: 24 Tammi 2020 23:24

Ecoboost 2 generation

Viesti Kirjoittaja Pekka Kaleva »

Hola, tänään oli Focuksen mk4 luovutus. Siinä pöllähti kysymys että onko jakohihnalla vai ketjulla(1.0L). Olin googletellut sitä ja löytänyt jakoketjulle varaosanumeron ja jossain Youtube videossa olin näkeväni jakoketjun. Myyjä oli tätä kysyttäessä jakohihnan puolesta, mutta soitteli huoltopäällikölle. Rekisterinumerolla sitten varmistui, että ketjulla toimivaksi on muuttunut. Muutoksesta ei ole sen kummemmin huudeltu. Samahan se on mikä siellä on, mutta jos toi kestää niin jää se yksi isompi määräaikaishuolto tekemäti. I like :ford:
focst
Viestit: 2429
Liittynyt: 23 Kesä 2007 17:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Ecoboost 2 generation

Viesti Kirjoittaja focst »

Pekka Kaleva kirjoitti: 05 Helmi 2020 17:43 Hola, tänään oli Focuksen mk4 luovutus. Siinä pöllähti kysymys että onko jakohihnalla vai ketjulla(1.0L). Olin googletellut sitä ja löytänyt jakoketjulle varaosanumeron ja jossain Youtube videossa olin näkeväni jakoketjun. Myyjä oli tätä kysyttäessä jakohihnan puolesta, mutta soitteli huoltopäällikölle. Rekisterinumerolla sitten varmistui, että ketjulla toimivaksi on muuttunut. Muutoksesta ei ole sen kummemmin huudeltu. Samahan se on mikä siellä on, mutta jos toi kestää niin jää se yksi isompi määräaikaishuolto tekemäti. I like :ford:
Ketju siellä on. Mutta vaihda silti ainakin öljyt säännöllisesti mitkään öljyt ei ole ikuiset. ;)
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019 :ford:
Vastaa Viestiin