Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tänään laitettiin nimet papereihin uudesta Focuksesta 5-ovinen 1.5 ecoboost 182 hv manuaali. Järjestysnumeroltaan 14. Ford tähän talouteen vuoden 2004 jälkeen
Premium-metalliväri: Desert Island Blue
Design Pack 5
Style Pack 2 - ST-Line
Parking Pack
Audio 49: B&O Play Premium-audiojärjestelmä
AGR-etuistuimet
Winter Pack
Comfort Pack
Saa nähdä minkälainen yksilö tulee. Nykyiseen mk 3.5 -16 ST:seen ollut oikein tyytyväinen eikä ole tarvinnut huoltoja lukuunottamatta käydä vikoja näyttämässä Maalis-huhtikuussa toimitus.
Kuga PHEV ST-line X -20
Ex: Mondeo HEV ST-line -20, Focus 1.5 182hv ST-line -20, Focus ST TDCI -15 ja -16, Mondeo ST220 -03, Focus RS-09, Fiesta ST-14, Focus ST-07, Focus ST170 x 2, Mondeo 2.0 mk3- 01, Focus 1.6 -05, Escort 1.8 -93, Escort 1.3 -82 ja -83
Vinkkinä muuten kaikille, tuo automaattinen pysäköinti on aika hyödytön jos osaa edes pysäköinnin alkeet. On niin hidas että alkaa hävettää istua ratin takana, ja osumatarkkuus on noin 33%, eli kaksi kertaa kolmesta joutuu joko keskeyttämään tai säätämään autoa kunnolla ruutuun kun automatiikka sanoo että siinä on. Kameralla ja tutkilla pärjää ihan hyvin.
focst kirjoitti: ↑14 Joulu 2019 14:59
Ainakin fordilla näistä saa tuhansien edun ostaessa 2000-6000e mallista riippuen pois hinnasta. Mutta se myös kerrotaan että on varastoauto.
Tässä tapauksessa ei myyjä kertonut varastoinnista ja myi uutena.
ynjevi kirjoitti: ↑14 Joulu 2019 17:02
Tässä tapauksessa ei myyjä kertonut varastoinnista ja myi uutena.
Ja varmaan vielä täydellä hinnalla..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
onik kirjoitti: ↑14 Joulu 2019 16:06
Vinkkinä muuten kaikille, tuo automaattinen pysäköinti on aika hyödytön jos osaa edes pysäköinnin alkeet. On niin hidas että alkaa hävettää istua ratin takana, ja osumatarkkuus on noin 33%, eli kaksi kertaa kolmesta joutuu joko keskeyttämään tai säätämään autoa kunnolla ruutuun kun automatiikka sanoo että siinä on. Kameralla ja tutkilla pärjää ihan hyvin.
Vaimon mk3 focuksessa on toi avustin ei ole kertaakaan edes kokeiltu toimiiko..2011 auto..jos joskus tarvis ei varmaan toimi.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
No nyt tuli mullekkin Fordpassiin ilmoitus Focus-Sähköinen jarrutehostin ohjelmisto ja punainen kolmio,pitää varmaan varata huolto ,voikohan tällä ajaa nyt
kurjo kirjoitti: ↑14 Joulu 2019 19:46
No nyt tuli mullekkin Fordpassiin ilmoitus Focus-Sähköinen jarrutehostin ohjelmisto ja punainen kolmio,pitää varmaan varata huolto ,voikohan tällä ajaa nyt
Voi ajaa niinkun tähän asti. Korjaa ajoittaisia ongelmia..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Onko kukaan laittanut mukautuvien ledien kaveriksi lisävaloja.? Meinasin ruveta askartelemaan.. ajattelin laittaa omalla katkaisialla ja vain pimeillä pätkillä kaveriksi. Vai onko joku saanut fiksusti kytkettyä?
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Onko kokemusta kuinka nopeasti pitäisi tehdyn huollon näkyä etisissä tai ford passissa. Eilen kävin liikkeessä hoitamassa tuon tuoreimman huoltokampanjan, mutta yhä herjaa siitä.
Tuoreena omistajana kyselisin seuraavaa: Pitäisikö jostain näkyä se, että automaattivalot ovat laittaneet ajovalot päälle?
Onko kokemusta kuinka nopeasti pitäisi tehdyn huollon näkyä etisissä tai ford passissa. Eilen kävin liikkeessä hoitamassa tuon tuoreimman huoltokampanjan, mutta yhä herjaa siitä.
Tuoreena omistajana kyselisin seuraavaa: Pitäisikö jostain näkyä se, että automaattivalot ovat laittaneet ajovalot päälle?
timox.oksanen kirjoitti: ↑13 Joulu 2019 19:26
Tänään oli 30tkm huolto 1.5 diisselille. Nyt olivat tehneet jonkun mittaristopäivityksen minkä kuulemma pitäisi poistaa ennenaikaisten öljynvaihtojen pyynnöt. Jännityksellä odotellaan... Samalla oli tullut asetusvalikkoon ikoneita joita ei mielestäni ennen ollut siellä. Tyhjäkäynnin maksimiaika 30 min -asetus tullut myös valikkoon. Vilkkujen tikitysääni on aiempaa puolet pienempi, vai saakos sen muutettua jostain? Ja edelleen on kartoista F7-versio.
Jos öljynvaihtopyynnöt oli ennenaikaisia niin miksi Ford vaihtoi öljyjä takuuseen? Eihän auto olisi tuon selityksen mukaan mitään öljynvaihtoa olisi tarvinnut. Ja aluksi puhuttiin isommasta öljypohjasta jopa.
Nyt haisee tämä mittaristopäivitys niin ku*****selta ettei mitään väliä. Kone kyllä kestää takuuajan ajoa huonommalla öljyllä ja takuuajan jälkeen autoilija maksaa korjauksen.
Hienosti Ford pesee kätensä
ynjevi kirjoitti: ↑14 Joulu 2019 21:17
Täydellä kyllä ja koska siinä ei ollut mitään vikaa, ei hinnanalennustakaan suositeltu kuin vaivanpalkan verran.
On muuten kumma tämä lainausmenetelmä. kun viestistä lainautuu vain viimeinen kommentti. Tai sitten mulla on joku vipu väärässä asennossa.
Ja toinen kumma on, kun aina tulee vastaus "Et voi suorittaa hakua juuri nyt, serverin ylikuorma. Yritä hetken kuluttua uudestaan."
Mulla herjaa kans jatkuvasti samaa..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
focst kirjoitti: ↑14 Joulu 2019 20:13
Onko kukaan laittanut mukautuvien ledien kaveriksi lisävaloja.? Meinasin ruveta askartelemaan.. ajattelin laittaa omalla katkaisialla ja vain pimeillä pätkillä kaveriksi. Vai onko joku saanut fiksusti kytkettyä?
Kerro sitten mullekkin, että mitä ja miten askartelit. Itse jo kerran sovittelin kilpitelinettä st-linen maskiin ja totesin, ettei sitä saa siihen kiinni järkevästi pelkillä ruuveilla. Ei ole hirveästi tasasta pintaa kilven kohdilla johon sen telineen ruuvaisi.
Kaikki edelliset autot tähän asti ollut varustettuna lisävaloilla jotka kiinni kilpitelineessä.
AAR85 kirjoitti: ↑14 Joulu 2019 23:29
Kerro sitten mullekkin, että mitä ja miten askartelit. Itse jo kerran sovittelin kilpitelinettä st-linen maskiin ja totesin, ettei sitä saa siihen kiinni järkevästi pelkillä ruuveilla. Ei ole hirveästi tasasta pintaa kilven kohdilla johon sen telineen ruuvaisi.
Kaikki edelliset autot tähän asti ollut varustettuna lisävaloilla jotka kiinni kilpitelineessä.
Valo hyllyssä. Tuo St line maski vähän vaatii vähän suunnittelua.
AAR85 kirjoitti: ↑14 Joulu 2019 23:29
Kerro sitten mullekkin, että mitä ja miten askartelit. Itse jo kerran sovittelin kilpitelinettä st-linen maskiin ja totesin, ettei sitä saa siihen kiinni järkevästi pelkillä ruuveilla. Ei ole hirveästi tasasta pintaa kilven kohdilla johon sen telineen ruuvaisi.
Kaikki edelliset autot tähän asti ollut varustettuna lisävaloilla jotka kiinni kilpitelineessä.
Mulla on kanssa tallissa ledibaari odottamassa inspiraatiota.
Taisin vaan ahneuksissani ostaa liian ison ja painavan. Vaikka sen telineen saisi jotenkin kikkailtua puskuriin kiinni niin ei siitä tukevaa saa.
Mitenköhän tuon kiinnityksen ratkaisisi?
Toinen juttu on sitten ohjauksen taikominen auton omilta ledeiltä....
Täytys tutkia mitä siinä kilven kohdalla on puskurin takana, ettei jo ruuvit läpi vääntämällä tuhoa mitään. Kilpiteline pitkillä ruuveilla yksi mahdollisuus.
Siinä kuitenkin osa ruuveista jää osittain näkyviin ja jonkinlainen holkki sopivan pitusena niihin kohtiin väliin olis yksi vaihtoehto.
Saksasta sais tilattua tuota maski osaa erikseen, mutta saako ehjänä irti / paikalleen uutta / vanhaa osaa, meinaan jos puukottaisi ledipötkön mentävän reiän.
Kuitenkin siihenkin joutuu kiinnikkeitä arkastelemaan.
Tuo vajaan kilon pötkö ja kilpiteline ei paljoa paina, mutta hutera ja ohutta muovia on kyllä kiinnityspaikkakin...
Ledit on täälläkin...
PiuhaPoikki kirjoitti: ↑15 Joulu 2019 12:36
Mulla on kanssa tallissa ledibaari odottamassa inspiraatiota.
Taisin vaan ahneuksissani ostaa liian ison ja painavan. Vaikka sen telineen saisi jotenkin kikkailtua puskuriin kiinni niin ei siitä tukevaa saa.
Mitenköhän tuon kiinnityksen ratkaisisi?
Toinen juttu on sitten ohjauksen taikominen auton omilta ledeiltä....
Tuleeko sinne lediumpion taakse ihan normaali johtonippu? Jollain hall anturilla varustetulla releellähän sitä voisi koettaa, mutta ovat vähän tyyritää alkaa kokeilemaan (jos ei onnaakkaan). Diodireleellä nää muut canväylävehkeet (halogen tai xenon) on toiminu ihan hyvin.
Täytyy koittaa jotenkin toteuttaa tuo asennus muuten ja sitten ajaa samalla kylällä olevaan näitä valo- yms. muita vastaavia asennuksia tekevään pajaan, niin saavat kattoo tarviiko mitään bokseja. Siinä ei sitten enää kauan mene kun kattovat vaan herätteen ja mistä se on paras ottaa.
@rsk@ kirjoitti: ↑15 Joulu 2019 12:18
Ei *kele* tuota sadetunnistinta. Ei jaksa lopettaa ihmettelemistä miten omaa elämäänsä se pelaa.
Olikohan muistaakseni Vagarenalla joku syyttänyt ko. asiasta pesukoneen "vaha"luirua, jonka kone heittää auton- ja samalla lasin pintaan jollain ohjelmalla. Jättää jonkinlaisen kalvon lasille ja sotkee anturin toiminnan. Samalla pyyhkijät saattaa myös ruveta hyppimään ja jyristämään. Minulla ainakin on toiminut suht. hyvin, en ole kylläkään koneessa vahan kanssa pesettänytkään tuota ropposta.
Pajari kirjoitti: ↑15 Joulu 2019 15:20
Olikohan muistaakseni Vagarenalla joku syyttänyt ko. asiasta pesukoneen "vaha"luirua, jonka kone heittää auton- ja samalla lasin pintaan jollain ohjelmalla. Jättää jonkinlaisen kalvon lasille ja sotkee anturin toiminnan. Samalla pyyhkijät saattaa myös ruveta hyppimään ja jyristämään. Minulla ainakin on toiminut suht. hyvin, en ole kylläkään koneessa vahan kanssa pesettänytkään tuota ropposta.
Joo ei ole koneessa käynyt ja ei ole mitään pinnoitteitakaan lasissa. Ilmeisesti tuommonen tietyntyylinen suhmu sade kertyy helpommin tuohon lasille ilman että tunnistin reagoi. Sitten välillä viuhtoo taas niin perkeleesti.
Mutta mk3 mk3. 5 Focuksissa toimi paremmin.
Pajari kirjoitti: ↑15 Joulu 2019 15:20
Olikohan muistaakseni Vagarenalla joku syyttänyt ko. asiasta pesukoneen "vaha"luirua, jonka kone heittää auton- ja samalla lasin pintaan jollain ohjelmalla. Jättää jonkinlaisen kalvon lasille ja sotkee anturin toiminnan. Samalla pyyhkijät saattaa myös ruveta hyppimään ja jyristämään. Minulla ainakin on toiminut suht. hyvin, en ole kylläkään koneessa vahan kanssa pesettänytkään tuota ropposta.
Tuo konepesun vaha kyllä sotkee sadeanturin täysin, mutta tässä autossa se toimii muutenkin huonosti sellaisella hyvin kevyellä tihkusateella.
Juuri viime vkl kävin harjattomassa pesussa, jonka jälkeen tuulilasin sai pestä kotona käsin, koska se vahan jättämä kalvo heikentää näkyvyyttä ja samalla sotkee anturit.