Valkoinen on itsellekin tulossa pikapuolin, Mutta 18" vanteilla ja ledeillä.Mastaj kirjoitti:Terve
Piti myös rekisteröityä kun uusi Focus tulossa Valkoisena St-Line versiona. Omani tuli juuri maahan ja rekisteröin sen vastsa tammikuussa. Ohessa linkit kuviin jos halautte katsoa miltä valkoisena näyttää tuo st-line farkku.
https://drive.google.com/open?id=1CSNwb ... NLZjV7ZW2W
https://drive.google.com/open?id=1y3p8I ... 7Yqgghdsso_
https://drive.google.com/open?id=15oMAA ... _yuDzxBDRF
Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tesla Model Y Performance
Re: Uusi Focus mk4 2018
Minkä moiset 18" vanteet Focukseen...mitä oli tarjolla tuossa koossa?Hot hatch kirjoitti: Valkoinen on itsellekin tulossa pikapuolin, Mutta 18" vanteilla ja ledeillä.
Harri

Re: Uusi Focus mk4 2018
Onnittelut uudesta autosta. On kyllä hieno peli valkoisena. Minäkin meinasin ostaa valkoisen, mutta päädyin sitten kumminkin magnetic -metalliväriin (tumman harmaa).
Jos ne tehdastummennukset on kalvolla toteutettu niin ei ne sitten kyllä ole yhtään sen kestävempiä, mitä jälkikäteen asennettu laadukas kalvo. Jos on sävylasi niin sitten se on ikuinen. Laitatutan omaani 3m kalvot kaikkiin muihin laseihin paitsi tuulilasiin. Takaset 20% läpäisyllä ja etusivut 50% läpäisyllä.
Jos ne tehdastummennukset on kalvolla toteutettu niin ei ne sitten kyllä ole yhtään sen kestävempiä, mitä jälkikäteen asennettu laadukas kalvo. Jos on sävylasi niin sitten se on ikuinen. Laitatutan omaani 3m kalvot kaikkiin muihin laseihin paitsi tuulilasiin. Takaset 20% läpäisyllä ja etusivut 50% läpäisyllä.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Sävylasit on ei kalvo ja ikuinen on tarkotus ollakin..AAR85 kirjoitti:Onnittelut uudesta autosta. On kyllä hieno peli valkoisena. Minäkin meinasin ostaa valkoisen, mutta päädyin sitten kumminkin magnetic -metalliväriin (tumman harmaa).
Jos ne tehdastummennukset on kalvolla toteutettu niin ei ne sitten kyllä ole yhtään sen kestävempiä, mitä jälkikäteen asennettu laadukas kalvo. Jos on sävylasi niin sitten se on ikuinen. Laitatutan omaani 3m kalvot kaikkiin muihin laseihin paitsi tuulilasiin. Takaset 20% läpäisyllä ja etusivut 50% läpäisyllä.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tehdastummennukset ovat eri asia kuin kalvot, eron näkee aivan selvästi lasin reunoista. Ne myös kestävät, kalvot voivat rikkoontua.
Tuulilasiin ja etusivuikkunoihin ei saa laittaa kalvoa tai tummennuksia.
Tuulilasiin ja etusivuikkunoihin ei saa laittaa kalvoa tai tummennuksia.
Focus 1.5 EcoBoost M6 Titanium -16
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ne on ne musta/hopeat, mitä näkyy melkein jokaisessa ST-Linen mainoskuvissa. Ja talveksi Fordin 5-puolaiset 18"hapelo kirjoitti: Minkä moiset 18" vanteet Focukseen...mitä oli tarjolla tuossa koossa?
Harri
Tesla Model Y Performance
Re: Uusi Focus mk4 2018
Hot hatch kirjoitti: Ne on ne musta/hopeat, mitä näkyy melkein jokaisessa ST-Linen mainoskuvissa. Ja talveksi Fordin 5-puolaiset 18"
Jep,ne hienot

Harri

Re: Uusi Focus mk4 2018
Etusivuihin & tuulilasiin ei itseasiassa saa laittaa edes täysin kirkasta 100% valoa läpäsevää kalvoa.Heca kirjoitti:Tehdastummennukset ovat eri asia kuin kalvot, eron näkee aivan selvästi lasin reunoista. Ne myös kestävät, kalvot voivat rikkoontua.
Tuulilasiin ja etusivuikkunoihin ei saa laittaa kalvoa tai tummennuksia.
Eilen tuli myyjältä ilmoitus, että auto on saapunut hieman etuajassa turusta liikkeeseen ja se olisi ensiviikon loppupuolella noudettavissa.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Odottavan aika on pitkä kävin omaa tiedustelemassa 8.12 oletettavasti oulussa..hiukan epäilyttää on vielä tehtaan pihalla odottamassa siirtoa satamaan..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Oli mennyt nestetilan lämmittimet asennus kieltoon sotkee moottorin ohjauksen sytyttää häiriövalon ainakin 1.0 ja1.5 ecoboost..focst kirjoitti: Galix vissiin säteilylämmitin mutta defa tulee nestetilaan nätti paikka koneen takapuolella sokka irti tulppa pois ja lämmitin tilalle sokka takas..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
"Kaistallapitoavustin puolestaan tarkkailee tiemerkintöjä ja voi vääntää – valmistajan määritelmän mukaan hellästi – ohjauspyörää pitääkseen auton kaistan keskellä, kun mukautuva vakionopeudensäädin on aktivoituna. "
Normaali vakkarilla ei pysykkään kaistalla?
Normaali vakkarilla ei pysykkään kaistalla?
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko jollakin lähiaikoina Focuc farmarin tilanneella tämänhetkistä toimitusaikatietoa? Meneekö toimitus alle 3kk?
Ford Focus 1.5 EcoBoost 150 hv Titanium Wagon M6
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mitenköhän dieselin laita?focst kirjoitti: Oli mennyt nestetilan lämmittimet asennus kieltoon sotkee moottorin ohjauksen sytyttää häiriövalon ainakin 1.0 ja1.5 ecoboost..
Luulisi olevan sama lämmitetäänkä vettä sähkövastuksella vai webastolla.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Koski vaan bensa koneita..piti tarkastaa..PiuhaPoikki kirjoitti: Mitenköhän dieselin laita?
Luulisi olevan sama lämmitetäänkä vettä sähkövastuksella vai webastolla.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
focst kirjoitti: Oli mennyt nestetilan lämmittimet asennus kieltoon sotkee moottorin ohjauksen sytyttää häiriövalon ainakin 1.0 ja1.5 ecoboost..
Moro!
Tuttu ongelma,SS Fiestaa sai sahata pari kertaa käyntiin kun auto oli tolpassa...ECU luuli että ilma on lämmin ja laimensi seoksia!
No kun tiesi niin ei harmaantunut hiukset lisää

Harri

Re: Uusi Focus mk4 2018
No niin, tulipa juuri tilattua ensimmäinen uusi auto vaimon kanssa. 
Kaksi kertaa käytiin koeajamassa, ensin ilman mukuloita muutama viikko sitten ja nyt muksujen kanssa että saatiin testattua miten turvajakkarat mahtuu taakse ja hyvinhän ne siellä mahtui muksut istumaan, vaikka poika sanoikin että "täällä on ihan tyhmää".
Mutta nykyiseen 10 vuotta vanhaan farkku-Mondeoon verrattuna tilaa on takana suurinpiirtein yhtä paljon, mitä nyt katoin muksujen jalkatilaa.
Eroa ei ole ainakaan kovin paljon.
Vaimo halusi hatchbackin, minä farkun. Vaimo voitti. Lapsia on kaksi kappaletta (3 ja 5v) mutta rattaita kun ei tartte enää roudaa niin annoin periksi farkun suhteen.
Meidän talouden ajot koostuu kuitenkin 80% vaimon työmatka-ajosta ja ehkä 2-3 kertaa vuodessa on tilanne kun takakontti tungetaan täyteen tavaraa ja ihan ison näköinen konttihan tuossa hatchbackissakin on.
Itsehän poljen pyörällä töihin enkä siten kostu tästä kaupasta juuri mitään..
Moottori/voimalinja-vaihtoehdoksi tuo pienempi diesel+automaatti oli ainoa vaihtoehto meille.
Molemmat ollaan tykätty niin paljon Mondeosta diesel-automaattina. Sen sijaan se Focuksen 2-litrainen olis ollu taas hinnaltaan sen verran pompsahtava plus että sitä urean lisäyspelleilyä en ymmärrä enkä halua siihen sotkuun osallistua.
Hieman arvelutti alkuun miten tuo 120hp koneen tehot piisaa Mondeon 140hp / 390Nm tehon jälkeen, varsinkin kun kiihtyvyys oli jotenkin kuminauhamaista verrattuna Mondeon "lähtee kuin hauki rannasta" tehosyöttöön..
Mutta kivastihan se jaksoi liikuttaa tuo pienempikin diesel.
Bensamoottorit ei ollu mikään vaihtoehto jo kulutuksen takia. Meidän talouden vuosikilometreillä diesel tulee noin 400-500e vuodessa halvemmaksi.
Väristä oltiin sentään samaa mieltä ja Henry Fordhan sen sanoi..
Focus 1.5TDCi EcoBlue 120hv Start/Stop A8 Titanium 5-ov:
- Shadow Black
- Design Pack 4 (mukautuvat LED-ajovalot, 17" alut kesärenkailla, tummenetut takalasit)
- Technology Pack (adaptiivinen vakkari, liikennemerkkien tunnistus, vireystilan valvonta, automaattiset kaukovalot)
- Winter Pack (lämmitettävä ohjauspyörä)
- Parking Pack ( peruutuskamera, pysäköintiavustin, ovien reunasuojukset eteen ja taakse)
- Talvirengaspaketti Hakkapeliitta 9 aluvanteilla.
- Kumimatot ja roiskeläpät
-Webasto kaukosäädöllä.
Tuollasilla varusteilla oli siis valmiina Levonrannan Autoliikkeessä Sastamalassa. Toimitusaika olis ollu 2 viikkoa mutta koska kahden viikon päästä eletään jo joulukuuta niin sovittiin luovutus tammikuun eka viikolle jolloin autosta tulee 2019-mallia.
Olisin halunnu vielä B&O Play audion mutta sitten olis menny tehdastilaukseksi joten tyydyttiin noihin vakiosterkkoihin.
On tuo vaan niin hemmetin mukava auto ajaa tuolla adaptiivisella vakkarilla ja kaistavahdilla että oksat pois.
Ei sillä että nykyinen Mondeo olisi huono ajaa, mutta esim äänieristyksessä on eroa kuin yöllä ja päivällä ja vaimo varsinkin on täysin kypsä Mondeon jatkuviin ongelmiin, vaikkei sitä remppaa ny realistisesti ole ollu kun kuluvien osien uusimisessa kuten 270tkm 10 vuotta vanhalta autolta voi odottaakin.
Mondeosta hyvittivät 4000e enkä jaksanu siitä sen kummemmin lähteä vänkäämään, siinä on kuitenkin kesärenkaiden uusinta ensi keväänä edessä joten parempi kun oli vaan hiljaa..
Sellanen
tarina tänään. Alla pari kuvat autosta liikkeen pihalla:
Turha varmaan sanoa että en hitto jaksa odottaa tammikuuta..



Kaksi kertaa käytiin koeajamassa, ensin ilman mukuloita muutama viikko sitten ja nyt muksujen kanssa että saatiin testattua miten turvajakkarat mahtuu taakse ja hyvinhän ne siellä mahtui muksut istumaan, vaikka poika sanoikin että "täällä on ihan tyhmää".

Mutta nykyiseen 10 vuotta vanhaan farkku-Mondeoon verrattuna tilaa on takana suurinpiirtein yhtä paljon, mitä nyt katoin muksujen jalkatilaa.
Eroa ei ole ainakaan kovin paljon.
Vaimo halusi hatchbackin, minä farkun. Vaimo voitti. Lapsia on kaksi kappaletta (3 ja 5v) mutta rattaita kun ei tartte enää roudaa niin annoin periksi farkun suhteen.

Meidän talouden ajot koostuu kuitenkin 80% vaimon työmatka-ajosta ja ehkä 2-3 kertaa vuodessa on tilanne kun takakontti tungetaan täyteen tavaraa ja ihan ison näköinen konttihan tuossa hatchbackissakin on.
Itsehän poljen pyörällä töihin enkä siten kostu tästä kaupasta juuri mitään..

Moottori/voimalinja-vaihtoehdoksi tuo pienempi diesel+automaatti oli ainoa vaihtoehto meille.
Molemmat ollaan tykätty niin paljon Mondeosta diesel-automaattina. Sen sijaan se Focuksen 2-litrainen olis ollu taas hinnaltaan sen verran pompsahtava plus että sitä urean lisäyspelleilyä en ymmärrä enkä halua siihen sotkuun osallistua.
Hieman arvelutti alkuun miten tuo 120hp koneen tehot piisaa Mondeon 140hp / 390Nm tehon jälkeen, varsinkin kun kiihtyvyys oli jotenkin kuminauhamaista verrattuna Mondeon "lähtee kuin hauki rannasta" tehosyöttöön..

Mutta kivastihan se jaksoi liikuttaa tuo pienempikin diesel.
Bensamoottorit ei ollu mikään vaihtoehto jo kulutuksen takia. Meidän talouden vuosikilometreillä diesel tulee noin 400-500e vuodessa halvemmaksi.
Väristä oltiin sentään samaa mieltä ja Henry Fordhan sen sanoi..

Focus 1.5TDCi EcoBlue 120hv Start/Stop A8 Titanium 5-ov:
- Shadow Black
- Design Pack 4 (mukautuvat LED-ajovalot, 17" alut kesärenkailla, tummenetut takalasit)
- Technology Pack (adaptiivinen vakkari, liikennemerkkien tunnistus, vireystilan valvonta, automaattiset kaukovalot)
- Winter Pack (lämmitettävä ohjauspyörä)
- Parking Pack ( peruutuskamera, pysäköintiavustin, ovien reunasuojukset eteen ja taakse)
- Talvirengaspaketti Hakkapeliitta 9 aluvanteilla.
- Kumimatot ja roiskeläpät
-Webasto kaukosäädöllä.
Tuollasilla varusteilla oli siis valmiina Levonrannan Autoliikkeessä Sastamalassa. Toimitusaika olis ollu 2 viikkoa mutta koska kahden viikon päästä eletään jo joulukuuta niin sovittiin luovutus tammikuun eka viikolle jolloin autosta tulee 2019-mallia.

Olisin halunnu vielä B&O Play audion mutta sitten olis menny tehdastilaukseksi joten tyydyttiin noihin vakiosterkkoihin.
On tuo vaan niin hemmetin mukava auto ajaa tuolla adaptiivisella vakkarilla ja kaistavahdilla että oksat pois.
Ei sillä että nykyinen Mondeo olisi huono ajaa, mutta esim äänieristyksessä on eroa kuin yöllä ja päivällä ja vaimo varsinkin on täysin kypsä Mondeon jatkuviin ongelmiin, vaikkei sitä remppaa ny realistisesti ole ollu kun kuluvien osien uusimisessa kuten 270tkm 10 vuotta vanhalta autolta voi odottaakin.
Mondeosta hyvittivät 4000e enkä jaksanu siitä sen kummemmin lähteä vänkäämään, siinä on kuitenkin kesärenkaiden uusinta ensi keväänä edessä joten parempi kun oli vaan hiljaa..

Sellanen

Turha varmaan sanoa että en hitto jaksa odottaa tammikuuta..



Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko muut connect modeemin omistavat huomanneet, että auton etäkäynnistys on poistunut FordPass sovelluksesta? Etäavaus ja - lukitus löytyy. Vai onko se vain minulla.. Ensin en ymmärtänyt mitä tuolla ominaisuudella edes tekisi, mutta nyt syksyn viileillä kun ei kuitenkaan lämppäriä tarvitse, olen monesti käynnistänyt auton eteisessä kun odottelen että lapsi pukee ulkovaatteet. Moottori ehtii hieman ottaa lämpöä ja penkinlämmitinkin menee tarpeeksi viileillä päälle..Ja luontokin kiittää. 

Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Re: Uusi Focus mk4 2018
^Juuri samaa tänään ihmettelin. Etäkäynnistyi onnistui vielä ainakin edellisenä päivänä. 

Re: Uusi Focus mk4 2018
Ok, hyvä tietää ettei ollut vain omalla kohdalla. Pistin FordPass tukeen viestiä. Saas nähä onko joku väliaikainen häiriö vai onko joku viranomaistaho sanonut ettei moista etätyhjäkäyntimahdollisuutta saa tarjota 

Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Re: Uusi Focus mk4 2018
Fixu kirjoitti:Ok, hyvä tietää ettei ollut vain omalla kohdalla. Pistin FordPass tukeen viestiä. Saas nähä onko joku väliaikainen häiriö vai onko joku viranomaistaho sanonut ettei moista etätyhjäkäyntimahdollisuutta saa tarjota



Re: Uusi Focus mk4 2018
No voi hemmetti. Tuo etäkäynnistys olisi kyllä itselle ollut esim töistä lähtiessä erittäin kiva lisäominaisuus. Pistäkäähän infoa tänne jos jotain sieltä tuesta vastaillaan.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Juuri äsken vastasivat tuesta, että ominaisuutta ei ole poistettu, vaan sovelluksessa on joku bugi. Se on raportoitu eteenpäin ja korjauksessa 

Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ihan näin ennakkoon kyselen jo jotta voiko tuota Ford Passia käyttää kahdella eri kännykällä? Tarvitseeko molempien luoda oma tili tuolla Fordin sivuilla vai voiko molemmat logata sisään samoilla tunnareilla tai miten tuo systeemi toimii kahdella kännykällä? Kokemusta kellään?
Re: Uusi Focus mk4 2018
Hienoa, tuota nimittäin tuli ihmeteltyä itsekin.Fixu kirjoitti:Juuri äsken vastasivat tuesta, että ominaisuutta ei ole poistettu, vaan sovelluksessa on joku bugi. Se on raportoitu eteenpäin ja korjauksessa
Miten muilla, tuleeko teillekin päivittäin ilmoituksia Deep Sleep -tilasta? Oma auto tekee sen joka päivä, parhaillaan useita kertoja. Ulkomaan foorumeita lukemalla sain sellaisen käsityksen, että itse asiassa auto ei nukahda vaan Ford Sync järjestelmän modeemi tippuu virransäästötilaan tai sammuu.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei ole tuo toistunut - heti kun ajoin luovutuksesta kotiin tuo ilmoitus tuli mutta ei ole sen jälkeen Viljoa näkynyt. Viesti oli tuollainen ”xx siirtyi Deep Sleep -tilaan akkuvirran säästämiseksi. Näin käy, kun ajoneuvo on ollut toimettomana vähintään 14 peräkkäistä päivää.”
En ole vielä kokeillut laittaa tuota appista vaimon luuriin - opetellaan nyt ensin muuten ajelemaan... Minulle kerrottiin, että hänelle pitäisi tehdä oma tili FordPass:iin ja sitten auto lisätään myös siihen. Voisin sitten kuulemma hyväksyä tämän ns. pääkäyttäjän roolissa. Tai sitten vaan laittaa samat tunnarit kahteen luuriin - ole vielä testannut kumpaakaan.
Muutenkin tämän kärryn kanssa on kyllä edelleen pelkkää nautintoa.
En ole vielä kokeillut laittaa tuota appista vaimon luuriin - opetellaan nyt ensin muuten ajelemaan... Minulle kerrottiin, että hänelle pitäisi tehdä oma tili FordPass:iin ja sitten auto lisätään myös siihen. Voisin sitten kuulemma hyväksyä tämän ns. pääkäyttäjän roolissa. Tai sitten vaan laittaa samat tunnarit kahteen luuriin - ole vielä testannut kumpaakaan.
Muutenkin tämän kärryn kanssa on kyllä edelleen pelkkää nautintoa.
Kuga PHEV ja Fiesta Active