Tämän hetkinen tekniikkasuunnitelma ellei viisaampia ehdotuksia löydy:
-Moottori: 2.0 ohc "matalapuriste" (puristus 8:5:1)
-Ahtopuoli: Esim. 200sx t28 itse rävelletyllä pakosarjalla + biltema kuuleri
-Polttoaine: 98, jota ruikkii IS:n vakioruisku lisäsuuttimella/-milla ja rikastavalla bp-säätimellä(jos tarvetta)
-Laatikko: Type9. Varmaan kestänee nuo kaakit.
-Tehotavoite: Se perus 200 hepan pintaan.

Ja sitten niihin kysymyksiin joita varmasti on muualla kysytty ja ainakin osan olen itse lukenut, mutta haluan saada mahd. paljon tietoa ja kokemuksia ennen rojetkin aloittamista.
Nro1: Minkälaisia paineita tuo vakio matalapuristekone kestää avaamattomana, olettanen että laakerit yms. ovat kunnossa? Jossain oli mainittu että 8-8.5 puristus olis optimi 98:lla 1bar asti. Pitääkö paikkansa?
Nro2: Olen lukenut noista lisäsuutinvirityksistä jonkun verran ja toimintaperiaate on suurinpiirtein mennyt kaaliin mutta yhtään kuvaa en ole löytänyt moisesta, joten voisiko joku vielä selventää ja laittaa vaikka kuvia omistaan sekä moniko kuutioinen sen suuttim(i)en tulis olla?
Nro3: Tarviiko bensanpainetta nostaa vakiosta minkä verran sekä tarviiko sen säätimen olla "ahdoilla rikastavaa" mallia?
Nro3: Nyt kun moottori on kaasarikannella, siihen ilmeisesti joutuu tekemään imupuolelle ne ns "lovet" suuttimille? Jos jollain sattus niistäkin olemaan kuvia niin olisivat tervetulleita kun joillain on ilmeisesti tullut raapastua hieman liikaa. Miten muuten tuo kansi soveltuu turbokäyttöön? (Kanavat, nokka?)
Nro4: Vakio kytkin varmaan antautuu viimeistään jos erhtyy piirtämään viivaa katuun, joten minkälaista laikkaa/asetelmaa suosittelisitte?
Ja tähän loppuun vielä kysymys että kannattaako tällä näillä tiedoilla tekniikasta ylipäätänsä ruveta moiseen?