Nokka?
http://www.motonet.fi <- sieltä kattelet vakionokkaa.
http://www.rallyracefin.fi <- tuolta virinokkaa.
http://www.burtonpower.com <- tai tuolta.
Ja samalla kun vaihdat nokan, niin vaihda ne nostat kanssa, tai se uusi ja komea nokka on pian entinen.
http://www.rallyracefin.fi <- tuolta virinokkaa.
http://www.burtonpower.com <- tai tuolta.
Ja samalla kun vaihdat nokan, niin vaihda ne nostat kanssa, tai se uusi ja komea nokka on pian entinen.
Kuga PHEV
-
- Viestit: 102
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 15:02
Ei kyllä varmaan ole sitten jako lähellekkään kohdallaan.martikainen kirjoitti: Tai suositeltavaa ainakin. Mulla on jo koko kesä menny ihan vakiopyörällä kun ei oo saanu aikaseks ostaa... Jos nyt sit ennen talvea sais ostettuu ni sais ne muutamat heposet sieltä vielä irti.
ohc myllyssä mulla oli aluksi vakio nokkapyörä ja tuntu että toimi ihan hyvin, mutta kun sitten vaihdoin säädettävän pyörän ja laitoin ajotuksen nokalle sopivaksi muuttui koneen luonne ihan täysin. Alakierroksille tuli ruutia lisää ja muutenkin veti paljon paremmin. Eli virinokalle aina säädettävä jakopää.
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
-
- Viestit: 102
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 15:02
niin no.. ei se minun mielestä ole sinnepäinkään jos nokkapyörällä hukataan esim. se 10hpBootsi kirjoitti: Kyllä se lähellä on ja varmasti toimii hyvin ilman säädettävää jakopäätäkin, mutta tarkalla säädöllä voi saada 10hp lisää tehoja ja samalla voi muokata koneen "luonnetta" ajoittamalla nokkaa.

..jos kerran aletaan virittämään viritetään kunnolla eikä hukata tehoja tuollaisilla "helpoilla" virheillä.
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus