Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ostat sitä DOT 4:sta Motonetista tai mistä hyvänsä ja vähän lirautat (ehkä desin) sinne ja muistat, että se anturi vie tilaa siitä nestesäiliöstä, ettet paa liikaa. Samalla kannattaa pyyhkiä puhtaaksi se säiliö ja korkki jollain rätillä. Tarkista asia viikon päästä, ellei mittaritaulussa ala valot palaa ennen sitä...
Voi hyvinkin, jos jarrut ottaa kiinni, kannattaa lisätä nestettä ja vähän seurata tilannetta..totuus on kuitenkin se, että jos jarrunestettä pitää lisätä niin käytännössä jostain pitää jotain korjata...
Viimeksi muokannut tursas, 26 Maalis 2017 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
focusmann kirjoitti:"Varoitusvalo syttyy, kun nestetaso on alhainen...sama bensatankissa...jos valo syttyy bensa on vähissä"
Näin on ja tankissa on tällöin se about 10l jäljellä ja voi huoletta ajaa sillä määrällä.
Mutta josko jarrunesteen tason varoitusvalo syttyy, niin tällöinkin voi vielä ajaa huoletta x km ?
Riippuu tilanteesta. Jos se valo syttyy siksi, että jarrupalat ovat hyvin kuluneet, voi ajoa jatkaa. Mutta jos se syttyy siksi, että jarruputki on poikki, ei ajoa kannata jatkaa.
Miksi muuten jarrunestettä ei ole vaihdettu tuon kuuden vuoden aikana?
Joo näköjään se jarruneste pitäisi vaihtaa 3 v:n välein. Auttaiskohan siinä yhtään jos laiskana vaihtais vaan sen jarrunestesäiliössä olevan nesteen...ei kait..
tursas kirjoitti:Joo näköjään se jarruneste pitäisi vaihtaa 3 v:n välein. Auttaiskohan siinä yhtään jos laiskana vaihtais vaan sen jarrunestesäiliössä olevan nesteen...ei kait..
Eikös ne kriittiset paikat ole nimenomaan pyöräsylinterit, siellähän se lämpö jyllää ja vaikuttaa siihen heikkolaatuiseen/vesipitoiseen jarrunesteeseen. Ja niihinhän ei nesteet vaihdu, jos pelkästään säiliöstä vaihtaa nesteen uuteen.