on vilkuttanu joulusta alkaen tuota moottorinohjauksen "stressivaloa"ja nyt sitten jäi päälle, kunnes
maanantaina kiikutin sen uudelleen tarkempaan tarkistukseen!!(kävin yhden kerran sammuttamassa valon aiemmin)viaksi paljastui kuulemma se venttiilin rikkimeno egr??vai onko tässä jonkun toisen niminen??mikä säätelee sinne uudelleen imusarjaan menevän pakokaasun/pskan
määrää???
korjaamo tilasi maanantaina uuden venttiilin ja tarkoituksena olis vaihtaa se huomenna!!!!
huvittavaa tässä on se ,että kun maanantaina ronklasivat sitä niin sen jälkeen valo ei oo syttyny!!!
uusi venttili+työt arv.250-300e!!!!sanoivat itse että valo syttyy tietenkin melkein heti uudestaan!!!
maksatetaanko tässä pskaisesta,mutta toimivasta venttiilistä turhaan???
kaverin tarkka koodinlukia antoi tämmöistä tietoo....eli se vikakoodi P2008
ja sen alla INTAKE MANIFOLD RUNNER CONTROL(circuit/open bank 1a)
lukenu noita juttuja tukkimisista/poistamisista ja miettiny pystyiskö/kannattaisko heivata tommoset mäkeen????valo palais kokoajan?? mitä haittaa???? mitä hyötyä???? ja liittyykö tuo edes siihen mainittuun vikaan???? vai maksenko kiltisti kyselemättä???
AUTO TOIMINUT VALON PALAESSA NORMAALISTI,ehkä syönyt pikkasen enempi bensaa?
onko se venttiili missä kohtaa???yritin kurkkia,mutta ymmärtääkseni vähän hankalassa paikassa???
olen kyseisen auton tekniikasta pirun kiinnostunu,mutta tietämätön

vaihdoin tuossa 2kk sitten vanhan focuksen tähän ja ei haluais heti ruveta vääntämään kun vanha pelitti oireettomasti!!!
ASIANTUNTIJAT/SAMAN ONGELMAN KANSSA PÄHKÄILLEET PISTÄKÄÄHÄN KOKEMUKSIA