Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Jos on rohkea, niin aina voi kaivaa edellisen omistajan tiedot ja kysellä asiallisesti autosta puhelimitse.
Mondeo 2.0 tdci AT6 Titanium MK4
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
On kallis.yritäedes kirjoitti: En osaa muuta sanoa, kuin että kyllä on noinkin paljon ajetut Suomessa kalliita.
Katsellut Saksasta Mondeota ja sieltä saa paremmin rahalle vastinetta. Bensakoneinen olisi mieluisampi mutta valikoima huono joten joutuu tyytymään dieseliin. 163 tai 200hv, kumpi parempi vai onko eroja? Kuinka luotettava tuo automaatti, onko se kaksoiskytkin powershift kuten uusissa vai momentinmuunnin? Onko kaikissa DPF? Minne kannattaa viedä poistettavaksi ja ohjelmoitavaksi?
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
163 on 2 litranen ja 200hp on 2.2 litranen. Jälkimmäistä ei taida saada kuin manuaalina.
Dpf on molemmissa ja voi jäädä kiinni poistosta jos alkavat seuraamaan tulevaisuudessa esim. katsastuksessa. Eipä sitä toimivana tarvii tyhjätä.
Powershift on kaksoiskytkin. Vanhempaa saa aisinin 6 vaihteisena perinteisenä
Dpf on molemmissa ja voi jäädä kiinni poistosta jos alkavat seuraamaan tulevaisuudessa esim. katsastuksessa. Eipä sitä toimivana tarvii tyhjätä.
Powershift on kaksoiskytkin. Vanhempaa saa aisinin 6 vaihteisena perinteisenä
Mondeo 2.0 tdci AT6 Titanium MK4
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Näyttää saavan 2,2 automaattina myös, onko se kaksoiskytkin vai momentinmuunnin laatikolla? Joissain yhteyksissä puhutaan powershiftistä vaikka ei olekkaan. Onko noissa luotettavuudessa eroa 2l vs 2,2?
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Ilmeisesti on myös kaksoiskytkinautomaatti. Luulisi että vaihdelaatikko olisi aika rajoilla mitä kestää vääntöä
Petrol engine options - 1.6-litre (118bhp); 2.0-litre (143bhp); 2.0-litre (200bhp); 2.0-litre (237bhp). Diesel engine options - 2.2-litre (197bhp); 2.0-litre (161bhp); 2.0-litre (138bhp); 2.0-litre (113bhp). Transmission options: five-speed manual gearbox, six-speed manual gearbox, six-speed PowerShift twin-clutch automatic gearbox.
Petrol engine options - 1.6-litre (118bhp); 2.0-litre (143bhp); 2.0-litre (200bhp); 2.0-litre (237bhp). Diesel engine options - 2.2-litre (197bhp); 2.0-litre (161bhp); 2.0-litre (138bhp); 2.0-litre (113bhp). Transmission options: five-speed manual gearbox, six-speed manual gearbox, six-speed PowerShift twin-clutch automatic gearbox.
Mondeo 2.0 tdci AT6 Titanium MK4
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
2.2 on momentinmuunnin automaatilla..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Mk4 Mondeon automaattilaatikko on suunniteltu kestämään ainakin 450-500 Nm, se on ylimitoitettu tarkoituksella. PowerShift vaihtaa pehmeämmin, mutta sen oletettu elinkaari on teknisesti ottaen lyhyempi. 200 tkm on nykyisten automaattivaihteistojen karkea elinikä, jos vaihteistoöljyt vaihtaa riittävän usein voi toki tuo elinikä kasvaa 300 tkm. 60-80 tkm on se suositeltu laatikkoöljyn vaihtoväli.
Mondeo Vignale 4D -15 2.0 D 210
Ex
Mondeo T.B. 5D -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. Wagon AWD -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. 5D -15 1.6 D 115
Focus ST HB Mountune -14 2.0 B 275
Focus ST Wagon -12 2.0 B 250
Mondeo T.B. Wagon -11 2.0 D 140
Mondeo T.B. 4D -11 2.0 D 140
Ex
Mondeo T.B. 5D -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. Wagon AWD -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. 5D -15 1.6 D 115
Focus ST HB Mountune -14 2.0 B 275
Focus ST Wagon -12 2.0 B 250
Mondeo T.B. Wagon -11 2.0 D 140
Mondeo T.B. 4D -11 2.0 D 140
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Tuolta voi rekisterinumerolla tai auton valmistenumerolla katsella ko. Mondeon tietoja, ainakin valmistuspäivä ja moottorin/vaihteiston tyyppi pitänee paikkansa.
AWF21 - perinteinen 6-v automaatti momentinmuuntimella
6DCT450 - 6-v kaksoiskytkinautomaatti
Tuolta voi rekisterinumerolla tai auton valmistenumerolla katsella ko. Mondeon tietoja, ainakin valmistuspäivä ja moottorin/vaihteiston tyyppi pitänee paikkansa.
AWF21 - perinteinen 6-v automaatti momentinmuuntimella
6DCT450 - 6-v kaksoiskytkinautomaatti
___________
______
Kimmo
Mondeo 2.0 TDCiA Titanium farkku -08
______
Kimmo
Mondeo 2.0 TDCiA Titanium farkku -08
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Saksasta tuotu Mondeo 2.2tcdi aut. -12 tuli hommattua viime kesänä ja kilometrejä kertynyt n. 10tkm (ajettu vajaa 200tkm). Tiloihin ja ajettavuuten olen ollut tyytyväinen. Katsastusmieheltäkin tuli kehut 
Mitä mieltä raati on ko. automaatin öljynvaihdosta? Huolto-ohjelmaanhan se ei sisälly ja huollossakin vähän kahta mielipidettä kannattaako enää vaihtaa vai ei (tod. näk. aikaisemmin ei ole vaihdettu). Kertoivat, että ammattiajossa suositellaan 100tkm välein ja näillä on ajeltu yli 400 tkm. Onko foorumilaisilla kokemusta huuhtelemalla tehdystä öljynvaihdosta? Kylmänä vaihteiston käytös joskus hieman kulmikasta (1->2 vaihto).
Viime viikolla alkoi moottorivalo palaa, obd koodi P006a MAP - ilmamäärän tai ilmamassan virtauksen korrelaatio (lohko 1). Vikavalo on muutaman kerran sammunut ja ilmaantuu hieman voimakkaammin kiihdytettäessä n. 80-90kmh nopeudessa. Valon palaessa pienellä kaasulla kiihdyttäessä esiintyy myös pientä nykimistä.
Ilmamassamittarin vaihtoa on kokeiltu, mutta se ei auttanut. Osaako joku sanoa, pystyykö itse tekemään vielä jotain helposti, vai onko huollon paikka?

Mitä mieltä raati on ko. automaatin öljynvaihdosta? Huolto-ohjelmaanhan se ei sisälly ja huollossakin vähän kahta mielipidettä kannattaako enää vaihtaa vai ei (tod. näk. aikaisemmin ei ole vaihdettu). Kertoivat, että ammattiajossa suositellaan 100tkm välein ja näillä on ajeltu yli 400 tkm. Onko foorumilaisilla kokemusta huuhtelemalla tehdystä öljynvaihdosta? Kylmänä vaihteiston käytös joskus hieman kulmikasta (1->2 vaihto).
Viime viikolla alkoi moottorivalo palaa, obd koodi P006a MAP - ilmamäärän tai ilmamassan virtauksen korrelaatio (lohko 1). Vikavalo on muutaman kerran sammunut ja ilmaantuu hieman voimakkaammin kiihdytettäessä n. 80-90kmh nopeudessa. Valon palaessa pienellä kaasulla kiihdyttäessä esiintyy myös pientä nykimistä.
Ilmamassamittarin vaihtoa on kokeiltu, mutta se ei auttanut. Osaako joku sanoa, pystyykö itse tekemään vielä jotain helposti, vai onko huollon paikka?
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Kannattaa vaihtaa. Etenkin jos laatikko pelaa hyvin, eikä nykimistä vaihteiden vaihdoissa ilmene niin on sillä laatikolla elinkaarta vielä reilusti jäljellä. 100 tkm joo, viimeinen raja järkevään automaattivaihteistoöljyn vaihtoväliin. 60-80 tkm välein öljynvaihto pitää laatikon "uutena". Rahataloudellisesti kannattavaa? Ei toki, jollei itse pysty tekemään.
Onhan vaihteistoöljyjä vaihdatettu 200 tkm kelattuihin autoihin, etenkin jos meinaat ajaa mittarin 400 tkm samalla vaihdelaatikolla
Olet siinä oikeassa, että Fordin huolto-ohjelmaan ei ole kuulunut automaattilaatikon öljynvaihto. Epävirallisesti tiesivät että 200 tkm alkuperäisillä öljyillä on viimeinen rajapyykki sille että öljyt eivät enää tee tehtäväänsä ja laatikon palikat alkaa kulumaan voitelun puutteesta.
Itsellä ollut 234 tkm ajettu automaatti momentinmuuntimella ja 211 tkm ajettu PowerShift kaksoiskytkin mk4 kopan Mondeot. Niihin kilometreihin asti vakioöljyillä automaattilaatkot pelasivat hyvin. Tuurilla laivatkin seilaa. Ukon Mondeolla oli 248 tkm kelattuna, PowerShift alkoi nykimään tuntuvasti ja marmorilla epäilivät kulumaa laatikossa. Lootan ohjelmoinnilla on nykimistä kuulemma väliaikaisesti elvytetty (joskus auttoi, joskus ei), mutta mekaanisia vikoja ei tietenkään tietotekniikalla korjailla.. Ei kannattanut enää öljyjä vaihtaa.
Onhan vaihteistoöljyjä vaihdatettu 200 tkm kelattuihin autoihin, etenkin jos meinaat ajaa mittarin 400 tkm samalla vaihdelaatikolla

Olet siinä oikeassa, että Fordin huolto-ohjelmaan ei ole kuulunut automaattilaatikon öljynvaihto. Epävirallisesti tiesivät että 200 tkm alkuperäisillä öljyillä on viimeinen rajapyykki sille että öljyt eivät enää tee tehtäväänsä ja laatikon palikat alkaa kulumaan voitelun puutteesta.
Itsellä ollut 234 tkm ajettu automaatti momentinmuuntimella ja 211 tkm ajettu PowerShift kaksoiskytkin mk4 kopan Mondeot. Niihin kilometreihin asti vakioöljyillä automaattilaatkot pelasivat hyvin. Tuurilla laivatkin seilaa. Ukon Mondeolla oli 248 tkm kelattuna, PowerShift alkoi nykimään tuntuvasti ja marmorilla epäilivät kulumaa laatikossa. Lootan ohjelmoinnilla on nykimistä kuulemma väliaikaisesti elvytetty (joskus auttoi, joskus ei), mutta mekaanisia vikoja ei tietenkään tietotekniikalla korjailla.. Ei kannattanut enää öljyjä vaihtaa.
Mondeo Vignale 4D -15 2.0 D 210
Ex
Mondeo T.B. 5D -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. Wagon AWD -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. 5D -15 1.6 D 115
Focus ST HB Mountune -14 2.0 B 275
Focus ST Wagon -12 2.0 B 250
Mondeo T.B. Wagon -11 2.0 D 140
Mondeo T.B. 4D -11 2.0 D 140
Ex
Mondeo T.B. 5D -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. Wagon AWD -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. 5D -15 1.6 D 115
Focus ST HB Mountune -14 2.0 B 275
Focus ST Wagon -12 2.0 B 250
Mondeo T.B. Wagon -11 2.0 D 140
Mondeo T.B. 4D -11 2.0 D 140
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Vaihdatin edelliseen kulkineeseeni automaattivaihteistön öljyt juuri kuvailemastasi syystä. Autolla oli silloin ikää n 7v ja kilometrejä n 100tkm. Kylmän vaihteiston toiminta muuttui talviajossa selkeästi pehmämmäksi. Lämpimänä en eroa noilla kilometreillä juuri huomannut. Suosittelen lämpimästi. Koko operaatio kesti n puolisen tuntia.tnc135 kirjoitti:Onko foorumilaisilla kokemusta huuhtelemalla tehdystä öljynvaihdosta? Kylmänä vaihteiston käytös joskus hieman kulmikasta (1->2 vaihto)
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Whitewill kirjoitti:Kannattaa vaihtaa. Etenkin jos laatikko pelaa hyvin, eikä nykimistä vaihteiden vaihdoissa ilmene niin on sillä laatikolla elinkaarta vielä reilusti jäljellä. 100 tkm joo, viimeinen raja järkevään automaattivaihteistoöljyn vaihtoväliin. 60-80 tkm välein öljynvaihto pitää laatikon "uutena". Rahataloudellisesti kannattavaa? Ei toki, jollei itse pysty tekemään.
Nykimistä ei muuten ole, ainoastaan kylmänä liikkeelle lähtiessä on vaihtamiseen kiinnittänyt huomiota. Pitääkin katsella paikkaa öljyjen vaihtoon.kalle_a kirjoitti: Vaihdatin edelliseen kulkineeseeni automaattivaihteistön öljyt juuri kuvailemastasi syystä. Autolla oli silloin ikää n 7v ja kilometrejä n 100tkm. Kylmän vaihteiston toiminta muuttui talviajossa selkeästi pehmämmäksi. Lämpimänä en eroa noilla kilometreillä juuri huomannut. Suosittelen lämpimästi. Koko operaatio kesti n puolisen tuntia.
Aieimmin mainitsemaani vikaakoodin taisi syy löytyä, välijäähdyttimeltä tulevassa putkessa pari halkeamaa (teippasin, uusi tilattu). Lisäksi huomasin, että ilmansuodattimelle tuleva putki oli irti (todennäköisesti viime huollon jäljiltä). Parin käynnistyskerran jälkeen vikavalo ei palanut ja testilenkin aikana tuntui toimivan moitteettomasti.
Takavalosta laitoinkin jo viestiä tekniikkapuolelle. Eli vasen led takavalo pimeänä takaluukun osalta.
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Itse vaihdatin tämän ketjun toimipisteessätnc135 kirjoitti:Pitääkin katsella paikkaa öljyjen vaihtoon.

Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Vaihtoivatko suodatinta?
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Eivät. Vain koko järjestelmän (vaihteisto + lauhdutin) pesu ja huuhtelu ja uudet öljyt sisään. Kytkevät tuon vaihtolaitteiston siis lauhduttimen ja vaihteiston väliin ja aloittavat toimenpiteen.EeroH kirjoitti:Vaihtoivatko suodatinta?
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Niin arvelinkin, älyvapaata hommaa. Jos kytkevät laatikolta tuleviin letkuihin niin ei huuhtele lauhdutinta.kalle_a kirjoitti: Eivät. Vain koko järjestelmän (vaihteisto + lauhdutin) pesu ja huuhtelu ja uudet öljyt sisään. Kytkevät tuon vaihtolaitteiston siis lauhduttimen ja vaihteiston väliin ja aloittavat toimenpiteen.
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Lauhdutin huuhtoutuu samalla kertaa. Lauhduttimen ja laatikon välillä on kaksi letkua; tulo ja meno. Laitteisto kytketään kiertoon sarjaan eli toiseen letkuun laatikon ja lauhduttimen väliin. Näinollen koko järjestelmä tulee putsattua samalla kertaa.
Älyvapaata puolestaan on merkkihuollon automaattilaatikon öljynvaihto; pohjaproppu avataan ja valutetaan n 9l laatikosta kaikki ulos mitä tulee (noin 4-5l) ja laitetaan uutta öljyä vastaava määrä tilalle. Ja kas öljyt on vaihdettu. Ai mistäkö tiedän
Älyvapaata puolestaan on merkkihuollon automaattilaatikon öljynvaihto; pohjaproppu avataan ja valutetaan n 9l laatikosta kaikki ulos mitä tulee (noin 4-5l) ja laitetaan uutta öljyä vastaava määrä tilalle. Ja kas öljyt on vaihdettu. Ai mistäkö tiedän

Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Juu jos tehdään noin. Kuitenkin helpompi laittaa kone laatikolta tulevaan ja menevään letkuun. Lisäksi monessa autossa liitäntä lauhduttimeen on sellainen että aika haastava laittaa vain yhtä letkua kiinni lauhduttimeetn. Näitkö että laittoivat sarjaan? Olipa tapa mikä hyv'nsä pitäisi suodatin vaihtaa joka tapauksessa.kalle_a kirjoitti:Lauhdutin huuhtoutuu samalla kertaa. Lauhduttimen ja laatikon välillä on kaksi letkua; tulo ja meno. Laitteisto kytketään kiertoon sarjaan eli toiseen letkuun laatikon ja lauhduttimen väliin. Näinollen koko järjestelmä tulee putsattua samalla kertaa.
Älyvapaata puolestaan on merkkihuollon automaattilaatikon öljynvaihto; pohjaproppu avataan ja valutetaan n 9l laatikosta kaikki ulos mitä tulee (noin 4-5l) ja laitetaan uutta öljyä vastaava määrä tilalle. Ja kas öljyt on vaihdettu. Ai mistäkö tiedän
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Jep. Olin paikalla.EeroH kirjoitti: Näitkö että laittoivat sarjaan?
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Jos nyt edelleen puhutaan normaalista muunnin laatikosta niin sielä ei oo suodatinta. Suodatin tuli vasta powershiftin mukana.EeroH kirjoitti: Juu jos tehdään noin. Kuitenkin helpompi laittaa kone laatikolta tulevaan ja menevään letkuun. Lisäksi monessa autossa liitäntä lauhduttimeen on sellainen että aika haastava laittaa vain yhtä letkua kiinni lauhduttimeetn. Näitkö että laittoivat sarjaan? Olipa tapa mikä hyv'nsä pitäisi suodatin vaihtaa joka tapauksessa.
Ite oon vaihdattanu 50tkm välein nimenomaan tuon 'osavaihdon' eli roppu auki ja uutta sisään yhtäpaljo ku on tullu pois. Ero on huomattava vaikka ei vaihtoon mennessä huomaisi mitään nykimisiä laatikossa. kohta 310tkm mittaris eikä laatikko osoita vielä mitään kulumisen merkkiä. Saa nähdä koska sen päivät tulee täyteen.
Onko porukalla kokemusta pelaako sielä vaihteistos joku muu öljy ku fordin oma? On sen verran hintavaa että senkään takia ei oo tuota huuhteluvaihtoa malttanut tehdä. Jos olis joku edullisempi öljy niin vois harkita tehdä sen.
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
On siellä suodatin, osa 010MJR18 kirjoitti:
Jos nyt edelleen puhutaan normaalista muunnin laatikosta niin sielä ei oo suodatinta

Laatikko on Aisinin tekemä ja paljon Toyotassa Lexussa yms käytetty, Toyotan öljy ilmeisesti ihan ok hintaista.
EDIT: Tuo sinne menee http://www.motonet.fi/fi/tuote/590231/Mobil-ATF-3309-1l
N.5€ litra ebaysta.
-
- Viestit: 86
- Liittynyt: 19 Kesä 2016 18:58
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Joskus syksyllä tutkin asiaa. Heiluttelin polttimon liitintä ja minusta valo räpsyi ja liittimessä oli kosketushäiriötä. Purin polttimon "abiko" liittimen, puhdistin kontaktipinnat ja kiristin sen. Sen jälkeen montikka ei ole herjannut valoista #sormetristissä.MJR18 kirjoitti: jos keksit tuon polttimovian niin kerro ihmees mullekkioma nyt 3 vuotta tehny tuota samaa. Ja sillon se lamppu tosiaan on pimeänä mutta syttyy lyhyen ajon jälkeen. Välillä saattanu olla puolivuotta ettei kertaakaan ja välillä lähes joka aamu...
Mondeo mk4 2.5T farkku, -07
Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Ite tein saman homman jo vuosia sitten eikä siitä pitkäksi aikaa ollut iloa.. Nyt on jo uudet umpiotkin ja vika jatuuajonautinto kirjoitti: Joskus syksyllä tutkin asiaa. Heiluttelin polttimon liitintä ja minusta valo räpsyi ja liittimessä oli kosketushäiriötä. Purin polttimon "abiko" liittimen, puhdistin kontaktipinnat ja kiristin sen. Sen jälkeen montikka ei ole herjannut valoista #sormetristissä.

Re: Mk4 mondeon kokemuksia tänne !
Jaaha. Se tuli Mk4 Monteo sitten ostettua. 2l farkku dieselmanuaalilla.
Ei muita vikoja näin alkuun vaikuta olevan, paitsi että ovien lukot takkuilee. Kun laittaa lukkoon, niin yli puolella kerroista yksi ovi jää auki. Ovi vaihtelee. Vastaavasti kun ovet aukaisee niin yksi ovi jää välillä kiinni.
Aukeaminen korjaantuu uudelleen avaa-nappia painamalla mutta lukkeutuminen enemmän mietityttää. Testaan kahvoista yleensä muutenkin, jonka takia tämän probleeman huomasin. Luonnollisesti oven avaaminen laukaisee hälytyksen ja ei sitä ois kiva jokaisen ajon päätteeks huudattaa parkkipaikalla..
Onko muille tuttua huttua? Oon lukenu kyllä lukko-ongelmista mutta ne on liittyneet enemmän kovempiin pakkasiin ja siihen että avaimesta auki/kiinni -käskyjen painaminen ei vaikuta ollenkaan, mutta tää on erilainen case. Kuulostaisiko jonkun lukkoreleen sähköongelmalta?
Ei muita vikoja näin alkuun vaikuta olevan, paitsi että ovien lukot takkuilee. Kun laittaa lukkoon, niin yli puolella kerroista yksi ovi jää auki. Ovi vaihtelee. Vastaavasti kun ovet aukaisee niin yksi ovi jää välillä kiinni.
Aukeaminen korjaantuu uudelleen avaa-nappia painamalla mutta lukkeutuminen enemmän mietityttää. Testaan kahvoista yleensä muutenkin, jonka takia tämän probleeman huomasin. Luonnollisesti oven avaaminen laukaisee hälytyksen ja ei sitä ois kiva jokaisen ajon päätteeks huudattaa parkkipaikalla..
Onko muille tuttua huttua? Oon lukenu kyllä lukko-ongelmista mutta ne on liittyneet enemmän kovempiin pakkasiin ja siihen että avaimesta auki/kiinni -käskyjen painaminen ei vaikuta ollenkaan, mutta tää on erilainen case. Kuulostaisiko jonkun lukkoreleen sähköongelmalta?
Mondeo Mk1 2009-2012
Mondeo Mk3 2012-2017
Mondeo Mk4 2017-
Mondeo Mk3 2012-2017
Mondeo Mk4 2017-