Sierra 2.0 ohc-->2.9i 24v cosworth\Mitä muutoksia vaatii?
Sierra 2.0 ohc-->2.9i 24v cosworth\Mitä muutoksia vaatii?
Elikkä kaikessa yksinkertaisuudessaan mitä muutoksia vaatii tämä tekniikan vaihto? Onnistuuko suoraan scorpiosta sierraan alusta, tekniikka ym. vai pitääkö sierra cossun osia hankkia? Tiedossa olisi siis halpa tax free scorpio cossu josta ei muuhun kuin tekniikan vaihtoon.
Taitaa tulla prosentteja liikaa jos 2litrasesta alat väsäämään. Korpparista ei taida sopia muuta kuin motti ja laatikko.
Alustan pitäs olla kutos koneisen sierran luokkaa ja jarrut pitäs laittaa kossu sierrasta.
Tuolla cossuklubin jäsenpuolella on kyllä tiedot siitä mitä tarvitaan jos haluaa sierraan korpparicossun koneen.
Alustan pitäs olla kutos koneisen sierran luokkaa ja jarrut pitäs laittaa kossu sierrasta.
Tuolla cossuklubin jäsenpuolella on kyllä tiedot siitä mitä tarvitaan jos haluaa sierraan korpparicossun koneen.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Minä vaan sain sellaisen kuvan että tuosta scorpiosta kävis taka-akseli ainakin? xr4 sierran laatikko siis vissiin sopii tuohon mottiin? Laatikkoa vailla täydellinen olisi se scorppari. 4x4 ei tosiaan olla tekemässä sit... Eikös etutolpat ole kutossierrassa samat kuin tässä mun ohc kitkuttimessa? Tai siis riittäskö xr4 etujarrut tässä tapauksessa vai saisko tuosta scorpiosta jarrut sierraan?
Edit: Ja mites jos mulla on valmiiks 6 koneinen Scorpio, siihen ei varmaan paha homma laittaa tuota konetta...?
Edit: Ja mites jos mulla on valmiiks 6 koneinen Scorpio, siihen ei varmaan paha homma laittaa tuota konetta...?