On kyllä Mondeo sellaista paskaa ettei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Focukseen vaihtaa polttimot n.10min molemmat, myökin vakio valot on ihan ok.
Täsmennystä otin Veho Olari yhteyttä 2 viikkoa sitten kuvien kanssa Mondeon valoista.Mondeokuski kirjoitti:Tuo Reneen viesti alkaa olemaan jo Suomi24 tasoa....
Itse vein edellisen Mondeoni takuukorjaukseen myyjäliikkeeseen. Bensatankin automaattiluukku ei oikein pelannut kunnolla. Jätin aamulla ja hain kolmen tunnin kuluttua pois. Ei siinä tarvittu mitään selittelyjä.
Ja mihin ihmeeseen niitä yhteydenottoja maahantuojan takuuvastaavaan tarvitaan? Myyjäliike ne asiat hoitaa, se on ihan heidän tehtävänsä. Mutta jos menet valmiiksi perisuomalaisella perkele-asenteella asioimaan, voi mennä sukset ristiin heti kättelyssä.
Kirjoittaisit ny. Mua ainakin kiinnostaa, miten niiden valojen kanssa käy.Renee kirjoitti:Ettei tule väärinkäsityksiä niin en kirjoittele enään.
Kuulostaa utopistiselta ettei valoteho paranisi. Tuossa lienee takana se etteivät halua antaa signaalia sille että kaikille vaihdetaan paremmat lamput maahantuojan piikkiin. Itse olisin jo vaihtanut mutta tuo puskurin irroitustyö ei vain nappaa tuossa pihalla tuulessa ja tuiskeessa.Renee kirjoitti:Yleisön pyynnostä.
Mondeon halogeenivalot maahantuojan testien mukaan valoteho ei parane jos sinne umpioon vaihtaa paremmat polttimot.
Onko tämä absoluuttinen totuus tarina ei kerro sitä
Kyllä voi säätää ihan ristipääruuvarilla. Se kannattaa huomioida että samalla säätyy myöskin pitkät.Klammis kirjoitti:Siis onko niin, että mukautuvien ledien korkeussuuntausta voi säätää..?
Long time no see, pitkä aika edellisestä vierailusta tällä palstalla, kai se kertoo siitä että kaikki toiminut suht normaalisti omassa FoortissaKlammis kirjoitti: Onko täällä muuten vielä dieselkuskeja, joilla ylläpitolataus sekoittaa webaston käynnistymisen? Itsellä loppui ongelmat viime talvena, kun Fordilla asennettiin tehokkaampi Defan ylläpitolaturi.
Niin, ehkä ilmaisin itseäni epäselvästi : minulla on oma 4 A "ylläpitolaturi" , tosin irrallaan, yritin sillä latailla viime talvena, tunnetusti huonoin tuloksin. Autoon siis ei ole asennettu mitään laturia tällä hetkellä .focst kirjoitti:Kannattasko käydä kysymässä myyjäliikkeestä jos on laittaneet laturin jolla ei tee kyseisessä autossa mitään niin voivat vaihtaa sen isompaan..joillekin on vaihdettu jopa maksutta