Laatikkoon ja perään oon laittanu Mobilin 75w90 SHC- öljyä, jota myy ainakin Fixus-ketjut. Laatikossa ei tosiaan ole tyhjennystulppaa vaan öljy pitää imeä pois tarkastustulpasta ja samasta sitten ruuttaat uuden öljyn sisään. Laatikon tulppa aukeaa n. 3/8" vääntöneliöllä, mutta itse tein custom-avaimen tuohon eli hylsyjatkosta rälläkällä vuolin sopivan kokoisen neliökärjen, joka menee tohon tulppaan, toimii
Perämurikan proppuhan aukee kuusiokolokärjellä.
Moottoriin oon ite laittanu 10w40 semi-synteettistä Mobilia (Super2000), 19,90e 4l purkki

Jotkut käyttää oharin kanssa myös Rallyformulaa, joten sekin kai ihan pätevä ölppä.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER