-89 transitin syötön lisäys (ahtamaton 2.5D)

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Jupe
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Elo 2005 16:22

-89 transitin syötön lisäys (ahtamaton 2.5D)

Viesti Kirjoittaja Jupe »

Pystyykö kyseisessä autossa nostamaan polttoaineen syöttöä kotikonstein?
Arska
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Helmi 2005 17:31

Viesti Kirjoittaja Arska »

Pystyy, joissain tapauksissa vaan ei kovin paljoa, ennenkuin tyhjäkäyntiä ei enää saa säädettyä riittävän alas.
Jupe
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Elo 2005 16:22

Viesti Kirjoittaja Jupe »

Osaisko joku kertoa, missäpäin syöttöruuvi sijaitsee? :)
Jupe
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Elo 2005 16:22

Viesti Kirjoittaja Jupe »

Tossa pari kuvaa kyseisestä ruiskupumpusta: :roll:

Kuva1
Kuva2
Viimeksi muokannut Jupe, 24 Elo 2005 08:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arska
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Helmi 2005 17:31

Viesti Kirjoittaja Arska »

Katso vaikka tuolta, helpommin saa selvää kuin että selittäisi.

http://www.netikka.net/vepiku/ve-perusteet.htm
Jupe
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Elo 2005 16:22

Viesti Kirjoittaja Jupe »

Kiitos neuvoista, seosruuvi löytyi. :D :wink:
Arska
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Helmi 2005 17:31

Viesti Kirjoittaja Arska »

Paljonko sait ruuvattua syöttöä ennenkuin tyhjäkäyntiruuvista loppui vara pudottaa tyhjäkäyntikierroksia?
Jupe
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Elo 2005 16:22

Viesti Kirjoittaja Jupe »

Ei ollu paljoo aikaa kikkailla sen kanssa, mut nostin seoksia vähä kerrallaan ja ruuvasin lopulta kaikki mitä irti sai. Tyhjäkäynnin säätämiseen jäi aika paljon vielä varaa.
En sitten tiedä onko syöttö nyt ihan maksimilla. Nyt puskee mustaa paljon enemmän ja ehkä kulkupuolikin hieman muuttui. Savutus ei kuitenkaan oo ihan niin runsasta, kuin mitä odotin. Tuntuis savuttavan enemmän vasta isomilla kierroksilla.

Onkohan syöttö vielä maksimilla, kun tyhjäkäyntiä on vielä varaa laskea?
Jupe
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Elo 2005 16:22

Viesti Kirjoittaja Jupe »

Mites ton koneen ja pumpun kestävyys kärsii ruuvauksen jälkeen?
Entä mites polttoaineenkulutus? Keskikulutus on ollu n.10L/100km, nouseekohan tosta vielä ylöspäin paljonkin. Ton kulutuksen saan kyllä tietoon seuraavan tankkauksen jälkeen, mutta miten se yleensä muuttuu syötön lisäyksen jälkeen?
Arska
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Helmi 2005 17:31

Viesti Kirjoittaja Arska »

Ainut mikä kestävyyden kannalta voi tulla ongelmaksi on se, että liian paksulle jos kääntää, niin ajan mittaan karsta voi aiheuttaa mäntävaurion.
Vastaa Viestiin