luulin jo että tuli kuntoon
"sain" pari boksia, kiitoksia vain. mutta..., toinen ei muuttanut mitään,
toinen auttoi että nyt pysyy käynnissä

ja käynti kyllä kuulostaa paremmalta.
TOSIN, välillä sammuu, ei kyllä heti jokakerta kun kytkimen painaa.
Mutta se kulutus... yli 10 litraa matka-ajossa.. (tuli tehtyä n.800km lenkki) ja 80 alueella ei puhettakaan että nelosella, vaan kolmosella pakko vetää.
Yli 80km/h ei aiheuta mitään ongelmia, ykösellä alottaa kiihdyttämisen liikenteen sekaan ja vetää vaihteet aina loppuun asti ja lopulta voi 120km/h ajaa ihan normaalisti, mutta 80 vauhtiin kun piti hiljentää niin auto nykii/täristää/ tuntuu löytäneen heikoimman tehoalueen.(tehokäyrä kääntynyt nurinpäin?)
- Ei imuvuotoja, puolipurkkia CRC:tä jarrujen alipaineletkuja myöten ja ei vaikutusta
Vaihdettu ilmanvaikutusta:
- Bensansuodatin
- Ilmansuodatin
- Tulpat (aidot motrocraftit)
- Jakajankansi+pyörijä
- Kaasuttimeen 4kpl suuttimia, (ne ilman putsarista näkyvät)
Tarkastettu ja toimii:
- Kaasuttimen maadoitus
- Kaasuläpän askelmoottori
- Akun maajohdot (varmuuden vuoksi 2kpl, toinen suoraan moottorinkylkeen, toinen auton runkoon)
- Sähköryyppy, menee pois päältä
- Ilman putsarin ilman säätö (lämmin/kylmä -asennot toimii)
Eivät voine olla rikki searhcia ja google apuna käyttäen:
- Hall anturi => koko moottori ei käynnistyisi
- Puola => sama juttu
- Venttiilit => pitäisi paukahdella kai koko ajan jommassa kummassa päässä
Taidan pistää myyntiin/romuttaa
taitaa pian ainakin itsellä vinkit ja kiinnostus loppua fordin kohdalla tähän.... varsinkin kun työmatka kasvaa yli 100km/sivu