Kun itse asensin S-Max 2011 Individualiin Calixin letkulämppärin+akkulaturin+sis.haaraa defan puhaltimella niin olisin kanssa halunnut sen pistokkeen käytönkannalta siihen rekisterikilven viereiseen suoraan kohtaan. Ois ollut huomaamaton ja paras paikka. Mutta sen takana on niin vähän tilaa että johdon kyllä saisi pelkästään laitettua/taitettua sisään-> mutta sitten kun johtoon laittaa sen kiinnikkeen millä se pyssyy puskurissa kiinni niin ei enää mahdukkaan ja siinä on just yksi palkkikin eessä.Enkä kehdannut porata kokeiluna reikää puskuriin kun silmämääräisesti ei asennus kumminkaan onnistuisi. Itsellä nyt sitten hunajakenno alaritilän yläreunassa pistoke asennettu ilman minkään rakenteen muokkaamista->Mahtui nimittäin just yhdestä alaritilän kolosesta pistokerunko ulos..juhku kirjoitti:Moro. Oletteko asentaneet S-maxiin Defan akkulaturia? (http://www.defa.com/fi/automotive/warmu ... rkit_1204/)
Itselläni on vm 2011 s-max 2.0 tdci.Onko antaa vinkkejä, että mihin kohtaan virtapistoke kannattaisi kiinnittää keulaan?
Itse oon pitäny kesällä akkulaturista letkulämpärille lähtevän haaran irti tulpattuna, niin on helppo silloin tällöin latailla akkua siintä keulapistokkeesta.
On nimittäin sen verran sähköä tuossa autossa että suosittelen välilatauksia muulloinkin kuin vain talvella.Meillä kun tulee useasti lyhyttä pätkäajoa. Jää nimittäin x määrä aiheettomia vikakoodeja tulematta kun on akku reilassa.
Nyt pitäis ennakoida "Talvi" ja tehdä Static Regenerointi maxille kunhan kerkiää...