S-Max?

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
individual
Viestit: 16
Liittynyt: 10 Syys 2014 22:19

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja individual »

juhku kirjoitti:Moro. Oletteko asentaneet S-maxiin Defan akkulaturia? (http://www.defa.com/fi/automotive/warmu ... rkit_1204/)
Itselläni on vm 2011 s-max 2.0 tdci.Onko antaa vinkkejä, että mihin kohtaan virtapistoke kannattaisi kiinnittää keulaan?
Kun itse asensin S-Max 2011 Individualiin Calixin letkulämppärin+akkulaturin+sis.haaraa defan puhaltimella niin olisin kanssa halunnut sen pistokkeen käytönkannalta siihen rekisterikilven viereiseen suoraan kohtaan. Ois ollut huomaamaton ja paras paikka. Mutta sen takana on niin vähän tilaa että johdon kyllä saisi pelkästään laitettua/taitettua sisään-> mutta sitten kun johtoon laittaa sen kiinnikkeen millä se pyssyy puskurissa kiinni niin ei enää mahdukkaan ja siinä on just yksi palkkikin eessä.Enkä kehdannut porata kokeiluna reikää puskuriin kun silmämääräisesti ei asennus kumminkaan onnistuisi. Itsellä nyt sitten hunajakenno alaritilän yläreunassa pistoke asennettu ilman minkään rakenteen muokkaamista->Mahtui nimittäin just yhdestä alaritilän kolosesta pistokerunko ulos.. :mrgreen:

Itse oon pitäny kesällä akkulaturista letkulämpärille lähtevän haaran irti tulpattuna, niin on helppo silloin tällöin latailla akkua siintä keulapistokkeesta.
On nimittäin sen verran sähköä tuossa autossa että suosittelen välilatauksia muulloinkin kuin vain talvella.Meillä kun tulee useasti lyhyttä pätkäajoa. Jää nimittäin x määrä aiheettomia vikakoodeja tulematta kun on akku reilassa.

Nyt pitäis ennakoida "Talvi" ja tehdä Static Regenerointi maxille kunhan kerkiää...
juhku
Viestit: 11
Liittynyt: 31 Heinä 2015 10:48

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja juhku »

Moi,
päädyin helppoon ratkaisuun ja asensin pistokkeen kuskin puolen kulman etuhelmaan tehden reiän mustaan muovikoristeeseen led-päiväajovalon (tosin itselläni ei ledia kun Trend-varustelu) alle. Rekisterikilven takana on tosiaan törmäyspalkki niin lähellä, ettei sinne saanut mitenkään mahtumaan läpivientiä ja johtoja.

Nyt kun on taas kunnon pakkaset niin miten Webasto toimii muilla? Itselläni ajastin toimi ennen joulua vielä ok, mutta eilen aamulla kun oli pitkästä aikaa "tositilanne" ja kunnon pakkaset ja Webaston piti lähteä ajastettuna päälle klo 8, niin eipä se ollut käynnistynyt :evil: Toinen ajastus oli klo 12, mutta jostain syystä Webasto oli lähtenyt päälle ilmeisesti joskus 11:30 aikaan kun kuului pöhinä siihen aikaan :?:
Manuaalisesti laitettuna "Activate now" Webasto kyllä käynnistyy, mutta ajastus ei siis tunnu toimivan. Kellonaika ja päivämäärä on tarkistettu että ne ainakin on oikein. Akun varaustaso tuskin on ongelma koska lähtee manuaalisesti käyntiin ja defan akkulaturi on siis nyt käytössä. Missä ongelma voisi olla? Pikaisella Googlettamisella potentiaalisia vikakohteita kyllä tuntuu löytyvän ihan liikaakin....
yritäedes
Viestit: 2305
Liittynyt: 02 Marras 2010 21:30

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja yritäedes »

juhku kirjoitti:Toinen ajastus oli klo 12, mutta jostain syystä Webasto oli lähtenyt päälle ilmeisesti joskus 11:30 aikaan kun kuului pöhinä siihen aikaan
Tuota, eikös sen noin kuulukin toimia? Eli asetat ajastimen esim. 12.00 ja lämmitin yrittää arvata oikean lämmitysajan, jotta 12.00 voisit startata. Toinen asia, miksi lämmitin sammuu niin aikaisin, että tuntuu 12.00 taas kylmältä?
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
juhku
Viestit: 11
Liittynyt: 31 Heinä 2015 10:48

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja juhku »

yritäedes kirjoitti: Tuota, eikös sen noin kuulukin toimia? Eli asetat ajastimen esim. 12.00 ja lämmitin yrittää arvata oikean lämmitysajan, jotta 12.00 voisit startata. Toinen asia, miksi lämmitin sammuu niin aikaisin, että tuntuu 12.00 taas kylmältä?
Heh :D En ollut ehtinyt lukea vielä Fordin manuaalia, ja tuo pitää näköjään paikkansa. Eli aika tosiaan asetetaan milloin auton halutaan olevan lämmin! Kaikkea sitä... :thumbup:
Pitääpä nyt seurata tilannetta uudessa valossa ja ymmärryksessä.
juhku
Viestit: 11
Liittynyt: 31 Heinä 2015 10:48

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja juhku »

:evil: eipä toiminut ajastin, ihan mykkä aamulla kun piti olla auto lämpenemässä. Ei kyllä toimi muutenkaan, taitaa akusta olla mehut poissa. Tosin ei ollut akkulaturi käytössä kun eilen latasin sen täyteen, eli akku taitaa vaatia jatkuvan syötön laturilla. Illalla uus yritys
juhku
Viestit: 11
Liittynyt: 31 Heinä 2015 10:48

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja juhku »

juhku kirjoitti::evil: eipä toiminut ajastin, ihan mykkä aamulla kun piti olla auto lämpenemässä. Ei kyllä toimi muutenkaan, taitaa akusta olla mehut poissa. Tosin ei ollut akkulaturi käytössä kun eilen latasin sen täyteen, eli akku taitaa vaatia jatkuvan syötön laturilla. Illalla uus yritys
¨

No niin, elikä kyllä syyllinen oli akku. Webasto ei ollut käynnistynyt kun ilmeisesti jäätynyt akku ei antanut tarpeeksi virtaa, vaikka olin sen ladannut täyteen edellisenä päivänä.
Nyt kun auto oli akkulaturin varassa yön yli, niin Webasto toimi aamulla kuin nakutettu. :thumbup:
Pitää varmaan hankkia uusi akku, kun nykyinen on 4,5 vuotta vanha, johan se on jo lähes vaihtoiässä. :?:
Jankkonen
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Heinä 2015 19:39

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja Jankkonen »

Morjens muille lukijoille.

Viime kesänä laitettiin perheen kanssa S-Max vm.2010 2.0 TDCI
Auto pelannu kuin unelma siitä lähtien, kunnes nyt tuli ekat kovemmat pakkaset :o
Ensinmäisinä pakkasina lähti ovien alapuolelta tiiviste listat irti, jäi oveen kiinni ja sinne repsottamaan. Ei auttanu kuin irrottaa kokonaan irti.
Nyt sit isompaa ongelmaa ilmennyt, auto starttaa niin perhanan huonosti kun pakkasta alkaa olla päälle -10 astetta. Vaikka roikassa on niin ei tunnu auttavan.
Viimeviikolla sitten tapahtui se mitä uumoilin pari viikkoa sitten, auto ei startannut työpaikan pihalta ja akku tyhjä, vaikka roikassa oli ollut sen pari tuntia. Okei, pakkastakin oli tällä pohjoisessa sinä päivänä se -28 astetta ja diesel niin en ihmettele kauhiana. Auto saatiin lopulta käyntiin mutta monen mutkan kautta. Startti boosteri ei auttanut vaan piti isompaa akkua hakia joka sitten sai voortin käyntiin. Samalla kävin uuden akun ostamassa, kun edellinen näytti olevan alkuperäinen.
Seuraavana aamuna sama asia. MIttarissa se -30 astetta, auto ollu roikassa 5 tuntia ja ei käynnisty. Siitä seuraava päivä, pakkasta - 18 ja lähti kylläkin käyntiin, mutta heikosti. siinäkin oli ollu roikassa yön yli, eli n. 8-9 tuntia.
Osaako lukijat kertoa mistä moinen voi johtua?
Luin eräältä sivulta että nuissa nykypäivän vehkeissä olisi ns. säteilylämmitin, lohkolämmittimen sijasta? Ei se oikein sovellu näihin oloihin...
Voiko olla että 8-9 tunnin lämmitys tolpan nokassa jossa kulkee jatkuva virta ei auta?
Voisiko syynä olla vaihtoehtoisesti hehku palanut?
Pystyykö mahdollisesti tuon säteilylämmittimen vaihtamaan perinteiseen lokilämmittimeen tai johonki toiseen vaihtoehtoiseen lämmitykseen?
Vai onko säteilylämmitin rakennettu mahdollisesti silleen että se on osa öljypohjaa/moottorin runkoa ettei onnistu? Riippuen tieten kumpaan on liitetty...
Apua kaivataan, kiitos jo etukäteen vastauksista... :P
Kyytsis
Viestit: 41
Liittynyt: 31 Loka 2008 17:48

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja Kyytsis »

Mulla oli Mondeo ja siinä samaa vikaa; korjaantui hehkujen vaihdolla. Taisi olla kolme pimeänä joten kovalla pakkasella ei lähtenyt nätisti käymään. Kun lähti, niin piha peittyi savuun ja ääni oli aika kamala.

Ei tullut merkkivaloa tms. tästä viasta.
RedBull
Viestit: 6
Liittynyt: 24 Tammi 2011 12:30

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja RedBull »

Ei kenelläkään ole vielä uusinta mallia S-Max:sta käytössä?
S-Max Titanium Business 2.0TDCi 180hv AWD
teemuri
Viestit: 18
Liittynyt: 12 Elo 2005 17:40

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja teemuri »

RedBull kirjoitti:Ei kenelläkään ole vielä uusinta mallia S-Max:sta käytössä?
Sen verran surkealta vaikutti viimeistely ja materiaalit, kun kesällä sitä ihailin Veholla, että ei ihan hetkeen tule mieleen harkita. Ostin alle about Suomen viimeisen "vanhan mallin" S-Maxin ja tyytyväisenä olen nyt 20tkm ajellut.

Tosta 2010:n käynnistysvaikeudesta voisin veikata hehku(j)a tai akkua, jos on alkuperäinen akku ja webasto niin on aikalailla finaalissa.
Nyk: Ford S-Max 2.0TDCi PS Titanium Business '15
exät: Ford Mondeo 2.0TDCi 150hv PS Titanium Business '15, Ford S-Max 2.0TDCi PS Titanium '11, Ford Fiesta 1.6 Titanium S '12, Ford Focus 2.0TDCi PS '08, Ford S-Max 2.0TDCI '06, Ford Mondeo 2.0 4x4 STW '95
Kyytsis
Viestit: 41
Liittynyt: 31 Loka 2008 17:48

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja Kyytsis »

Ensimmäinen vika meidän 2013 Smaxissa; parkkitutkat toimivat ensin "joka tiistai" ja sittemmin eivät ollenkaan. Aina käynnistäessä ja pakin laittaessa pitkä piippaus.

Autokeskus diagnosoi viaksi johtosarjan etupuskimen sisällä, johto vasemmalle sisemmälle anturille poikki. Eipä ole kaksinen kestävyys kun ei tämän kauempaa johto kestä. Uusi johtosarja 75€ ja työt 300€. Kuulemma puskimen irrotus on isompi homma.
Avatar
jjjj
Viestit: 227
Liittynyt: 14 Marras 2010 03:08
Paikkakunta: vaihtelee päivittäin

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja jjjj »

Oma ässä menee vaihtoon parin kuukauden kuluttua. Nyt on alla -14 mallinen 2,0 tdci ps titanium business. Tämä yksilö on ollut vähän liian paljon korjaamolla. Kaikenlaista pientä on riittänyt jatkuvasti. Aikaisemmin minulla on ollut kaksi Galaxya ja ne olivat aika harmittomia. Ilmeisesti tämä yksilö on ns. "maanantaikappale".
Tilalle tulee uusi Ässä. Maahantuojan kamppisautoja etsiskelin kovasti. Niistä myönnettiin mukavasti alennusta mutta ei vaan löytynyt sopivaa kulkinetta ja päädyin tilaamaan uuden 2,0 tdci ps titanium busineksen. Lisävarusteita en kovin paljoa ottanut. Ainoastaan nahkasisustan, polttoainetoimisen lämmittimen kellolla ja kaukosäätimellä, peruutuskameran ja tummennetut takalasit. Tulihan siinäkin Voortille hintaa mutta paketti on juuri se mitä olen hakenut. Toivottavasti uusi sync 3 on ottanut edelliseen versioon verrattuna huiman loikan. Tuo sync 2 oli vähän kuin viime vuosikymmeneltä jos vertaa muihin esim. opelin järjestelmään.
Päivitetyn Ässän kohdalla ovat korjanneet aika paljon niitä puutteita mitkä vanhassa on ärsyttänyt (helmojen suojaus ( vanhassa lahkeet aina kurassa), turvavöiden kiinnitys takana ja niiden sisään kelaantuminen, rengasäänet, sähköinen takaluukku jne..). Vakiorengastuskin miellyttävämpi kuin aikaisemmassa mallissa. Suomessa kun ei tarvitse matalaprofiilikumeja Ässän tyyliseen autoon.
Lisäksi kulutuspuoli ilmeisesti ottanut aikamoisen harppauksen. Nykyinen ässä ei mene millään alle 7-litran todellisella kulutuksella.
Bmw m135 -16, Astra 1,6 cdti -17, S-max 2,0 tdci ps -16, Mv Agusta Brutale
RedBull
Viestit: 6
Liittynyt: 24 Tammi 2011 12:30

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja RedBull »

teemuri kirjoitti: Sen verran surkealta vaikutti viimeistely ja materiaalit, kun kesällä sitä ihailin Veholla, että ei ihan hetkeen tule mieleen harkita. Ostin alle about Suomen viimeisen "vanhan mallin" S-Maxin ja tyytyväisenä olen nyt 20tkm ajellut.
Ilmeisesti myös esim Edge on surkeasti viimeistelty kun on täysin identtinen S-Max:n kanssa. :lol:

Itsellä oli aikoinaan myös tuo vanhempi malli. Nyt uusi ollut alkukesästä ja todella tyytyväinen.
S-Max Titanium Business 2.0TDCi 180hv AWD
Avatar
jjjj
Viestit: 227
Liittynyt: 14 Marras 2010 03:08
Paikkakunta: vaihtelee päivittäin

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja jjjj »

Tilaamani uusi Ässä saapuu mitä ilmeisemmin Hankoon 27.11 joten luovutus tapahtuu ehkä joulukuun toisella viikolla. Yllättävän hyvin aikataulu piti verrattuna näihin muihin tänä vuonna hankkimiini rottosiin. Odotukset on aika korkealla aikaisempien koeajoen perusteella. Hieman jäi kaivertamaan ajatus, että olisiko pitänyt Galaxy ottaa kuitenkin. On se vaan niin paljon tilavampi. Toisaalta uuden mallin myötä hintaero mallien välillä taitaa olla tuplaantunut siihen verrattuna mitä se edellisessä mallissa oli.
Nykyiseen -14 malliseen ole ollut kohtuullisen tyytyväinen. Tämä on ollut kaikista aikaisemmin omistamistani fordeista se vikaisin yksilö, ja vaikka kyseessä on suurimmaksi osaksi ollut pikkuvikoja niin ehtii niidenkin korjauttamiseen kyllästyä. Viimeisien kuukausien aika on vaivannut pieni kolina oikean etupyörän seudulta. Ääni kuullostaa samalta kuin takaa olisi koiranluissa väljää mutta eihän edessä sellaisia edes ole eikä korjaamolla ole äänilähdettä saatu paikannettua. Onko muilla samanlaista vaivaa ollut ?
Toinen vähän isompi murhe on ollut regenerointi. Jostakin syystä auto tekee sitä kovin usein ja samasta syystä syttyy service oil-ilmoitus vähän turhan tiheästi. Huollon mukaan se tapahtuu koska regeneroinnin yhteydessä öljyn sekaan menee naftaa ja öljy ohenee tästä syystä. Tietokone siis laskee öljynvaihtoväliksi luvatun 20 000 km sijasta n. 7000 km. Aikamoinen ylimääräinen kustannuserä muuten ihan edullisissakin huoltohinnoissa.
Yhden kerran olen tämän maksanut, mutta nyt seuraavan kerran service-oil ilmoituksen tullessa näyttöön täytyy kysyä tosissaan kenen piikkiin tämmöiset kuuluu laittaa kun kerran huoltoväli on 20 tkm välein. Vaatiskohan tuo hiukkassuodattimen uusimista jotta vaiva saadaan pois ?
Nykyisessä ässässä on meinaan takuuta vielä 5.12 saakka.
Bmw m135 -16, Astra 1,6 cdti -17, S-max 2,0 tdci ps -16, Mv Agusta Brutale
focst
Viestit: 2494
Liittynyt: 23 Kesä 2007 17:12
Paikkakunta: Oulu

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja focst »

Loukulla takuu vain 20tkm eli ei ainakaan mee takuuseen..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019 :ford:
Avatar
jjjj
Viestit: 227
Liittynyt: 14 Marras 2010 03:08
Paikkakunta: vaihtelee päivittäin

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja jjjj »

Onko tosiaan näin ? Ihmettelen, että huollon toimesta ei ole asiaa saatu korjattua. Ei edes ehdotettu hiukkassuodattimen vaihtoa. Jossakin välissä kesällä oli joku takuuseen mennyt murhe juurikin tuon regeneroinnin osalta ja osien vaihdon jälkeen asentaja joutui suorittamaan regenerointia useampaan kertaan. Olisikohan nämä nykyiset vaivat sitten lähtöisin tuosta tilanteesta.
Bmw m135 -16, Astra 1,6 cdti -17, S-max 2,0 tdci ps -16, Mv Agusta Brutale
Avatar
jjjj
Viestit: 227
Liittynyt: 14 Marras 2010 03:08
Paikkakunta: vaihtelee päivittäin

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja jjjj »

Uusi Ässä saatu ajoon eilen. Mukava pelihän tuo on. Hiljaisuus vanhaan malliin verrattuna on kyllä vakuuttavaa. Radion ympärillä olevia ämpärimuoveja lukuunottamatta laatuvaikutelmakin on parantunut. Ohjaustuntuma ei ole aivan yhtä hyvä kuin vanhassa mallissa. Seurausta sähköisestä ohjaustehostajasta. Myöskin nopeusmittari on huonommin luettavissa kuin vanhassa mallissa. Joutui hieman tihrustamaan, että vauhti pysyi sakottomissa rajoissa. Saahan tuohon näyttöön digitaalisenkin nopeusmittarin mutta kuitenkin.. Sync 3 huomattavasti nopeammin toimiva kuin vanha 2-versio. Varsinaisia muita eroja ominaisuuksissa en vielä ole ehtinyt tutkia.

Kuva

Kuva

Kuva
Bmw m135 -16, Astra 1,6 cdti -17, S-max 2,0 tdci ps -16, Mv Agusta Brutale
Deippa
Viestit: 507
Liittynyt: 02 Touko 2012 11:52
Paikkakunta: P-Pmaa

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja Deippa »

Onko täällä käyttäjiä jotka olis suhaillut ykköskorisella -06-10 ja facelifti s-maxilla -11->. Onko niissä paljon eroa lähinnä sisämelussa, varusteissa, ajovaloissa? Muita käyttökokemus eroja ennen ja jälkeen faceliftin?
S-MAX -10 2.0TDCI 140hv
Ex: Mondeo Mk3 -07, 2.0TDCI 130hv Titanium
Tomppa_X
Viestit: 11
Liittynyt: 03 Elo 2015 14:30

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja Tomppa_X »

Ei kokemusta S-maxista, mutta Galaxystä eli käytännössä kuitenkin sama asia.
Oma mielipiteeni on, että uudempi on hiljaisempi, etenkin moottoriäänien osalta.
Rengasmelu on varmaan myöskin pienempi, mutta vertailu vaikeaa koska uudessa nastat alla ja vanhassa oli kitkat.
Varusteissa on mielestäni uudemmissa enemmän skaalaa, mutta perus jutut kutakuinkin samoja. Nahkaverhoilu oli vanhemmassa reitetty ja uudessa sileä paitsi tuuletetuissa penkeissä.
Minulla oli molemmissa xenon valot ja mielestäni ne on ihan samat, näitä kyllä suosittelen jos ajaa paljon.
Oma kokemus, että facelift tuntuu oikeasti uudemmalle, toki voihan siihen vaikuttaa ne 300 tkm mikä oli vanhemmassa enemmän.
Edge Vignale -17

Clio -16
Renault-Rimor -13

Ex Galaxy -15
Ex Galaxy -08
zunigalm
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Huhti 2011 09:19

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja zunigalm »

JJJJ
Kirjoitit: Viimeisien kuukausien aika on vaivannut pieni kolina oikean etupyörän seudulta. Ääni kuullostaa samalta kuin takaa olisi koiranluissa väljää mutta eihän edessä sellaisia edes ole eikä korjaamolla ole äänilähdettä saatu paikannettua. Onko muilla samanlaista vaivaa ollut ?

Minulla vastaava kolina vasemmalla edessä. Vain suurimmissa heitoissa, esim. korotetut suojatiet ym. Ei varsinaisessa ajossa. Korjaamo tai edes katsastusmies ei vikaa löytänyt, vaan leimatuli laakista.
Vasen kolmio alatukivarsi vaihtoon ja kolina loppui.
Kannattaa tsekata sieltä.

Ystävällisin terveisin.
Zunigalm
Avatar
jjjj
Viestit: 227
Liittynyt: 14 Marras 2010 03:08
Paikkakunta: vaihtelee päivittäin

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja jjjj »

Voipi olla juurikin kolinan syy. Auton myin pois joulukuussa ja uusi on toistaiseksi kolinaton vaikka hermo menee piippauksien kanssa. uusi malli on pelkkää piipitystä koko auto :shock:
Bmw m135 -16, Astra 1,6 cdti -17, S-max 2,0 tdci ps -16, Mv Agusta Brutale
zunigalm
Viestit: 45
Liittynyt: 07 Huhti 2011 09:19

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja zunigalm »

jjjj kirjoitti:Voipi olla juurikin kolinan syy. Auton myin pois joulukuussa ja uusi on toistaiseksi kolinaton vaikka hermo menee piippauksien kanssa. uusi malli on pelkkää piipitystä koko auto :shock:
Olipa hyvä etten sortunut uuteen, joten jatketaan vanhalla. Sekin piippailee aivan riittävästi.

Zunigalm
mikitin
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Tammi 2017 08:22

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja mikitin »

Moi,

Tuli hommattua tuollainen 2010 vuosimallin S-Max ja nyt ekaa vikaa pukkaa.

Elikkäs kun pakkaset tulivat kunnolla päälle, niin pukkasi koodia "front light malfunctions" ja laturin valo jäi hetkeksi päälle. Kävin näyttämässä huollossa ja sieltä sanottiin, että akku ja laturi kunnossa. Jotain signaalivikaa sieltä löytyi, mutta auto pelittää taas normaalisti pakkasten laskettua. Nyt kysynkin täältä forumilta, että onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia ja mikä ollut syynä? Jotenkin itse yhdistän tuohon vikaan mukaan webaston, sillä tuo koodi ainakin silloin esiintynyt. Korjaamon mukaan kyse on joko laturista tai ohjausyksiköstä...
:ford: S-Max 2,0 TDCi Titanium Business A6 -10
Tomppa_X
Viestit: 11
Liittynyt: 03 Elo 2015 14:30

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja Tomppa_X »

Herjaa ensimmäisenä jännitteen alentuessa etuvaloista, ainakin jos on kxenonit.
Itselle tuo on merkkinä laittaa yöksi laturiin.
Edge Vignale -17

Clio -16
Renault-Rimor -13

Ex Galaxy -15
Ex Galaxy -08
Jee1
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Tammi 2017 15:50

Re: S-Max?

Viesti Kirjoittaja Jee1 »

Viesti poistettu tarpeettomana.
Viimeksi muokannut Jee1, 15 Maalis 2017 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin