Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli auto on esco xr3i.. ja alkanu pelleilee ihmeellisesti...! kun yritän käynnistää niin hörähtää vaan vähän eikä lähe käyntiin.. bensa pumppu menee aluks päälle mutta ei sit kokonaa. otin bensapumpun releen esille ja kun sieltä laitto pakko syötöllä niin toimi ihan normaalisti..ja niin tuli ajettuu lahdesta espooseen.. mutta onko rele menny vai mistä johtuu... ilmanputsari kotelossa kun on joku mötikkä mistä menee letku ruiskulle niin siitä on toinen johto poikki... muistaakseni ruskee-vihree... voiko vika johtua siitä...? vai mistä...??olis kiva saada selville että mikä vikana...? ja olisko kuvia että miten ootte asentanu vapaavirtaus suodattimen kyseiseen autoon...!!
Jos sieltä on yksikin johto poikki missä on vihreätä niin vika on todennäköisesti siinä. Silloin ei kierroslukutieto tule sille pumpun releelle ja se aukeaa. Olettaa että moottori on pysähtynyt. Kaikki noi vihreät piuhat liittyy jotenkin puolalta tulevaan kierroslukutietoon.
niin olis kiva tietää mikä se ilmanputsarin takaosassa oleva juttu on?? sanoit että siitä lähyee letku ruiskulle????? mulla ei lähde siitä yhtään mitään mihinkään!!? mitäs helvettiä
Mikä nyt sun mielestä on "ruisku" ja mikä "ilmanputsari". Se koko pömpelihän on siis ilmamäärämittari ja se alumiinihässäkkä siinä päällä josta lähtee niitä punaisia letkuja on määräjakaja. Yhdessä nämä ovat ikään kuin "ruisku". Ilmamäärämittarilta lähtee kaasuläpälle se iso mutka ryppyputki. Ilmamäärämittarin kotelossa tämän putken alla on moottorijarrutuksen venttiili. Sitäkö tarkoitit?
eiku jumalauta, se koko alumiini hässäkkä on tois puolel moottoria ja ilmaputsarin kotelon takaosassa on semmonen pieni kotelo mikä on yhdistetty ilmanputsariin kiinni jne-.....