ford focus 05
foordini täristää jonkin verran kiidyttäessä ja autoon on laitettu uutta puslaa, pyörän kulmat säädetty ja renkaat tasapainotettu.
soratiellä ajaessa on pari kertaa kuulunut jonkinlainen ääni ja vedot on kadonneet pieneksi hetkeksi.
olen vahvasti sitä mieltä että vika on vetoakselissa mutta, liike mistä juuri ostin auton on etsinyt vikaa ovat sitä mieltä että se ei ole vetoakseli ja olen käyttänyt autoa toisessakin korjaamossa joka on sitä mieltä että pusla rikki ja pyöränkulmat pielessä, no ei ole enää mutta auto täristää.
focus täristää
Re: focus täristää
Jos siinä on ESP nii toi johtuu varmaan siitä. Vaikka Focuksen espi on hyvinkin salliva niin sorateillä se tekee reippaamassa ajossa aika usein sellasta että se lyhyesti (=1-2 sek) rutisuttaa jotain pyörää ja espivalo vilkkuu. Ei vaikuta mitenkään suoritukseen mutta huomaa että jotain se tekee.fård kirjoitti:ford focus 05soratiellä ajaessa on pari kertaa kuulunut jonkinlainen ääni ja vedot on kadonneet pieneksi hetkeksi.
Ja reippaampi ajo tarkottaa tässä tapauksessa sellasta vauhtia mitä pidetään kun ollaan kasvettu järjettömästä teinirälläyksestä ohi mutta ei olla vielä wanhoja

Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Re: focus täristää
taitaa olla ne vetarit kuitenkin enemmän kuin tyyppivika näissä.. ja just jos kerran kiihyttäessä tulee niin vielä selvemmin siinä vika. eipä se liike välttämättä heti ala myöntämään vikaa niissä, onhan kyseessä kuitenkin useemman satasen osa, varsinkin se pitemmän puolen vetari.
Ford Mondeo -15 2.0tdciM6 Titanium Busines
(ex)Ford Mondeo -11 2.0tdci powershift titanium
(ex)Ford Granada 82 2.8i GL Autom.
(ex)Ford Mondeo -11 2.0tdci powershift titanium
(ex)Ford Granada 82 2.8i GL Autom.
Re: focus täristää
Kyllä se vetarista vika johtuu, vihdoin työvastaanottaja kävi koeajamassa samalla kun olin kyydissä niin uskoi väitteeni ja aikoo tilata osat.
kumma kyllä käytin autoa entisessä fordin merkkiliikkeessä jossa tekivät vika diagnoosin ja sanoivat että vetarit on kunnossa.
Ymmärrän kyllä että akseleiden kuuluu liikkua sivusuunnassa mutta vasemman puoleinen liikkuu useita senttejä ja eräässä wv tuotteessa kun tälläinen isompi liike niin vetari melkein lähtee irti siitä boori tapista mikä tulee vaihdelaatikosta ja kun näin käyn niin tapista menee boorit sileäksi.
kumma kyllä käytin autoa entisessä fordin merkkiliikkeessä jossa tekivät vika diagnoosin ja sanoivat että vetarit on kunnossa.
Ymmärrän kyllä että akseleiden kuuluu liikkua sivusuunnassa mutta vasemman puoleinen liikkuu useita senttejä ja eräässä wv tuotteessa kun tälläinen isompi liike niin vetari melkein lähtee irti siitä boori tapista mikä tulee vaihdelaatikosta ja kun näin käyn niin tapista menee boorit sileäksi.