Otsikon mukasella asialla oon liikenteessä, kun ei mistään löytyny että aikasemmin olis ollu tämmöstä vikaa kenellekään. Tarina alkaa sillä että tuossa pari päivää sitte startti meinas sanoa työsopimuksen irti, naksu vaan ku yritti startata. Lähti silloin vielä työntämällä käyntiin eli sillo viimeks toimi b-pumppu. Keula ilmaan ja startti irti, putsausta ja muuta hipistelyä ja takas kiinni. Akun kenkiä kiinni laitettaessa räikkä otti pikkuisen ilmanputsarin koteloon kiinni ja kerkes antamaa pientä kipinää. Tämän jälkee startti kyllä toimii, mutta nyt ei sitte enää pumppu inahda

inertiakytkin löytyy kuskin jalkatilasta ja nappi oli alhaalla (tämä ok?), kaikki sulakkeet käyty läpi, releitä irroteltu ja vaihettu paikkoja keskenää.. Moottorin ohjausboksinki käytin irti ja yritin putsailla, mut ei mitään inahdustakaa. Ohjaustehostimen luona/alla alkaa joku surina aina silloin tällöin ku käyttää sulakkeita/releitä irti.
Olisko tämä sen verra jo moderni vekotin et olis joku ajonesto pamahtanu päälle vai olisko kaikessa yksinkertaisuudessaan b-pumppu menossa vaihtoon?
Kiitos ja anteeks, yrittääkää saada tekstistä joku tolkku

Käyt. Audi a6 2.0T/ Ford ranger 2.5Tdci
Projek. Sierra -93 1.8bensa
ex. Escort -92 RS2000