Outo "veden lorina" käynnistettäessä ??

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
tjh
Viestit: 35
Liittynyt: 10 Huhti 2005 14:52
Paikkakunta: forssa

lorinaa

Viesti Kirjoittaja tjh »

siis varmasti kuuluu edestä?
kuuluu vain käynnistettäessä aamun hiljaisina tunteina?, ei olisi bensan paluu letkun " normaalia " lorinaa.....
:shock: emmää kyllä tierä yhtää onko se tässä tapauksessa mahdollinen

kerran oli vain auto jossa ei nesteissä ollut nesteissä mitään vikaa, jäähdytys neste oli ok,
mutta sellainen lorina aina kuului joskus kun tarkasti kuunteli onko ääni maailma lisääntynyt ...päättelin vuoden kuluessa että ei se voi olla mikään muu,(aika paha jos se olikin sitten ilmaa jäähdytys kennoissa)
:D
lämmitys laitekin kyllä toimi aina moitteetta.
Mikkiss
Viestit: 37
Liittynyt: 22 Kesä 2005 13:35

Viesti Kirjoittaja Mikkiss »

Niin no mä olen oikeastaan unohtanut jo koko "vian" tai "ominaisuuden" kun auto pelaa teknisesti oikein, ei ole moottorin käytöksessä ollut muutoksia, lämmitys toimii, nesteitä ei häviä ja ylimääräisiä hajuja tai muita ei ole.... silloin tällöin vain käynnistettäessä kuuluu kuin joku olisi jonkun hanan jättänyt auki :P


Niin eikös tuon nyt niin kuitenkin pitäis toimia että järjestelmässä oleva ilma kertyy paisuntasäiliöön ja painekorkin kautta pihalle jos sitä on enemmänkin? ja mistäköhän toi pinnanvaihtelu sit johtuu et ku on maksimiin täytetty kylmänä ni kuumana on siin min ja maksimin välil? (oon aika pihal koo jäähyjärjestelmästä)
Vastaa Viestiin