Onko täällä kenellä kokemuksia MT-75 vaihdelaatikosta?
Single Railista puhutaan.
Onko joku ajannnu yksillä syncroilla ja tuplasyncroilla olevia laatikoita?
Onko paljon eroa?
Mites tuo syncrojen astekulta? Uudemmissa on muutettua syncrojen aste kulmaa?
Onko jotain eroa ajossa? Ilmeisesti ne kumilimput siinä mt-75 perässä ei kestä
yhtään mitään, koska kaikilla on ne aina rikki.
Netissä monta keskustalua öljystä itsellä on sisässä Redlinen automaatti
öljy pelaa ilman ongelmia vaihtamisessa. Hieman ääntää.... alussa ei ääntänny...
en tiedä onko ääntämisellä nyt sitte jotain haittaa....
Mites mitäs eroa on normaali syncroilla ja teräsyncroilla? En tähänkään saanut mistään
vastausta.
Hmmmm mistäköhän saa sellasen 0.75 välityksen tuohon lootaan...
hieman epävarmaa mistään ei tunnu sellaista löytyvän...
Tuskin kukaan tietää tuosta mitään.... tai vastaa tähän mutta voihan sitä ihmetellä.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mt-75
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan