Ford Mondeo mk5 2015
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Kysymys takaluukkuun liittyen: nouseeko teillä takaluukku ylös itsestään vai pitääkö avustaa käsin? Omassa farmarissani ei nouse vaan pitää auttaa käsin ylös asti.
Ajossa Mondeo Titanium Business 2,0Tdci A 150hv Wagon
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Lämpimissä sisätiloissa mielestä aukesi ihan "normaalisti", eli viimeistään puolimatkasta nousi kaasujousien voimalla. En osannut asiaan sen enempiä kiinnittää huomiota, eli olisi kyllä jäänyt mieleen, jos se noin olisi toiminut.Hapero79 kirjoitti:Kysymys takaluukkuun liittyen: nouseeko teillä takaluukku ylös itsestään vai pitääkö avustaa käsin? Omassa farmarissani ei nouse vaan pitää auttaa käsin ylös asti.

Mondeo Mk5 Titanium Business 2.0 TDCi A6 5D, Ruby Red
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
2. tankkaus oli 4,95 l/100 km (keskinopeus tankkausvälillä normaalimpi 64 km/h).janti kirjoitti: Mulla oli 1. tankkaus 5,2 l/100 km (tankkauksesta + ajetusta matkasta mitattuna). Oli hieman tavallisuudesta poikkeavaa ajelua, keskinopeus jäi tuolla tankillisella 59 km/h, kun se normaalisti talvella on ollut noin 65 km/h. Nyt tällä seuraava tankilla on ajotietokoneen mukaan mennyt 4,5 l/100km (2. tankillisella ajettu ~900km). Toivottavasti ajotietokone nyt näyttää sitten oikeampaa, kuin tuossa ekalla tankillisella. Siinä se taisi näyttää 4,8 l/100 km.
http://vanha.tankkaus.com/graph_yearcons.php?car=506167
http://vanha.tankkaus.com/cardata.php?nr=506167
Kyllä se ajotietokone tässäkin mallissa valehtelee 0,3-0,4 l/100 km alaspäin, ihan kuten edellisessä mk4:ssakin tekin.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Vissiin aika karvalakki Mondeo tulossa mulle kun ETIS:n mukaan ei ole takapenkin turvavöitä eikä sumuvaloja takana 

Ford Mondeo 1.5 Ecoboost Titanium Business Hatchback A6 2015 Deep Impact Blue 

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Tässäpä 1.6 TDCi moottorin (DV6C) tietoja. Moottori on 8 ventiilillä ja ahdin Garret GTC1244VZ.
Vääntö parhaimmillaan 1750 rpm kohdalla. Kovimmat teho tuo antaa ulos 3600 rpm kohdilla.
http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/c ... _sheet.pdf
Vääntö parhaimmillaan 1750 rpm kohdalla. Kovimmat teho tuo antaa ulos 3600 rpm kohdilla.
http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/c ... _sheet.pdf
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Kulutus näyttäisi vakiintuneen omassa pelissä sinne 5,8 l satasella tuntumaan. Eli isommasta koneesta ja automaattilaatikosta saisi maksaa vajaan litran ylimääräisellä kulutuksella.janti kirjoitti: 2. tankkaus oli 4,95 l/100 km (keskinopeus tankkausvälillä normaalimpi 64 km/h).
Kyllä se ajotietokone tässäkin mallissa valehtelee 0,3-0,4 l/100 km alaspäin, ihan kuten edellisessä mk4:ssakin tekin.
Ford Mondeo 2.0 TDCi 150 hv A6 Powershift, Titanium Business Hatchback, Ruby Red, vm. 2015
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Tässä muutama kuva Porin reissun kulutuslukemista. Vajaa 2,5 h ajelun jälkeen mittarissa 3,8 l/100 km. Tuossa ajeltu noin 200 km keskinopeudella 82 km/h. Tuohon jos laitettaisiin +0,4 l/100 km, niin oltaisiin lukemassa 4,2 l/100 km.
En tiedä miksi tuo jäljellä oleva matka tankille on noissa eri näytöissä eri. Kummatkin on nollattu samaan aikaan tankattaessa tänä aamuna.



En tiedä miksi tuo jäljellä oleva matka tankille on noissa eri näytöissä eri. Kummatkin on nollattu samaan aikaan tankattaessa tänä aamuna.
Viimeksi muokannut janti, 27 Maalis 2015 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Aika sieviä kulutuslukemia dieseleillä. Itse täytynee asennoitua 1.5 ecoboostin kanssa siihen, että on ihan OK, jos menee alle tuplaan jantin lukemista.
Nykyinen 2.0 flexfuel on viimeaikoina bensalla kulutellut aika tarkasti 8,9 l/100 km (oman mittarinsa mukaan 8,7). Sanottakoon niin, että pienoinen pettymys kalvaa mieltä, jos 1.5 ecoboost kuluttaa enemmän, mutta pienemmistäkään lukemista ei voine haaveilla.
Parin 1.5 ecoboost manuaalifarkun kulutuksia Saksalaiselta loggaussivulta.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/678138.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/679617.html
Nykyinen 2.0 flexfuel on viimeaikoina bensalla kulutellut aika tarkasti 8,9 l/100 km (oman mittarinsa mukaan 8,7). Sanottakoon niin, että pienoinen pettymys kalvaa mieltä, jos 1.5 ecoboost kuluttaa enemmän, mutta pienemmistäkään lukemista ei voine haaveilla.
Parin 1.5 ecoboost manuaalifarkun kulutuksia Saksalaiselta loggaussivulta.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/678138.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/679617.html
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Aika suurelta vaikuttaa saksan pojan kulutus lukemat minkälaista ajoa lienee kun manuaalilla syö yli 10l/100km ei tuo 1.6 ecoboost vie talviajossakaan kun alle 8l..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Hyviä lukemia, joskin ei kyllä kannata paljoa ajotietokonetta katsella vaan tarkkaila todellisia lukemia tankkausten kauttajanti kirjoitti: Tässä muutama kuva Porin reissun kulutuslukemista. Vajaa 2,5 h ajelun jälkeen mittarissa 3,8 l/100 km. Tuossa ajeltu noin 200 km keskinopeudella 82 km/h. Tuohon jos laitettaisiin +0,4 l/100 km, niin oltaisiin lukemassa 4,2 l/100 km.![]()

Ford Mondeo 2.0 TDCi 150 hv A6 Powershift, Titanium Business Hatchback, Ruby Red, vm. 2015
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Tervehdys! Pitääpä täällä kysellä muutamista asioista, kun eivät liikkeessä tuntuneet uudesta mondeosta mitään tietävän.. En äkkiseltään näistä löytänyt ketjusta aikaisemmin mainintaa.
1. Sähköinen takaluukku piippaa jatkuvalla syötöllä, kun sen sulkee. Siis n. 5s ajan piippailee nopealla tahdilla. Tämä tapahtuu käytännössä aina, ehkä 1 kerta sadasta kuuluu vain 2 piippausta, kun tuon sulkee. Voihan tämä olla toki ominaisuus? Ei tuosta varsinaisesti haittaa ole. Kuvittelisi kuitenkin tuon 2 piippauksen sulkemisäänen olevan normi.
2. Webaston ilmoitukset. Tämä on varmaankin ominaisuus, mutta kysytään silti. Ilmoittaako muillakin webasto AINA, että "park heater not started...", jos ulkolämpötila on riittävän korkea? (liekkö raja jossain +5) Vaikuttaa siltä, että webasto on pakotettu menemään aina päälle, ja kun lämpötila on korkea, niin eihän se mene. Onkohan tämä joku Suomen markkinoille tehty typerä säätö? Vaikea uskoa, että muualla maailmassa missä ei pakkasta ole välttämättä koskaan kuittaillaan joka käynnistyksellä "park heater not started..." ilmoituksia. Eihän tämäkään ole mikään iso ongelma, mutta Suomessakin kuitenkin pääsääntöisesti on yli +5C, joten tuon ilmoituksen pääsee kuittaamaan miljoona kertaa vuodessa..
Muuten auto (Wagon Econetic Titanium Business ) on kyllä toiminut erittäin hyvin ja aivan loistava peli on ajaa.
1. Sähköinen takaluukku piippaa jatkuvalla syötöllä, kun sen sulkee. Siis n. 5s ajan piippailee nopealla tahdilla. Tämä tapahtuu käytännössä aina, ehkä 1 kerta sadasta kuuluu vain 2 piippausta, kun tuon sulkee. Voihan tämä olla toki ominaisuus? Ei tuosta varsinaisesti haittaa ole. Kuvittelisi kuitenkin tuon 2 piippauksen sulkemisäänen olevan normi.
2. Webaston ilmoitukset. Tämä on varmaankin ominaisuus, mutta kysytään silti. Ilmoittaako muillakin webasto AINA, että "park heater not started...", jos ulkolämpötila on riittävän korkea? (liekkö raja jossain +5) Vaikuttaa siltä, että webasto on pakotettu menemään aina päälle, ja kun lämpötila on korkea, niin eihän se mene. Onkohan tämä joku Suomen markkinoille tehty typerä säätö? Vaikea uskoa, että muualla maailmassa missä ei pakkasta ole välttämättä koskaan kuittaillaan joka käynnistyksellä "park heater not started..." ilmoituksia. Eihän tämäkään ole mikään iso ongelma, mutta Suomessakin kuitenkin pääsääntöisesti on yli +5C, joten tuon ilmoituksen pääsee kuittaamaan miljoona kertaa vuodessa..
Muuten auto (Wagon Econetic Titanium Business ) on kyllä toiminut erittäin hyvin ja aivan loistava peli on ajaa.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Sitä juuri tehdäänkin, mutta kokemuksen mukaan tuo auton oma mittari "valehtelee" nuo kulutuslukemat 0,4 l/100 km alhaisemmaksi kuin mitä tankkauksista mitattuna tulee. Seuraavaan tankkaukseen on vielä noin 865 km matkaa auton mittarin mukaan. http://vanha.tankkaus.com/graph_yearcons.php?car=506167Jykä99 kirjoitti: Hyviä lukemia, joskin ei kyllä kannata paljoa ajotietokonetta katsella vaan tarkkaila todellisia lukemia tankkausten kautta![]()
Porista paluumatka tuli Tampereen kautta moottoritietä pitki ja se nostatti kulutuslukemia 4,1 l/100 km (todellisuudessa ehkä noin 4,5 l/100km). Keskinopeus oli aamulla alimmillaan 77 km/h Porin kaupunkipyörittelyn jälkeen, mutta iltapäivällä motarilla nousi takaisin 83 km/h lukemaan.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
En ole varma, onko keskinopeuden mittaamisesta mitään muuta hyötyä kuin tasaisen nopeuden kulutusvertailuissa ilman pysähdyksiä. Eniten polttoainetta kun taitaa kulua pysähdyksissä ja liikkeelle lähdöissä. Vaikka keskinopeus olisi kahdella lenkillä sama, mutta toiseen sisältyy runsaasti pysähdyksiä niin lukemat eivät ole kovin vertailukelpoisia.
Itse olen tankkaillut väillä puolenkin tankin jälkeen, jotta olen nähnyt mitä todellinen kulutus on ollut määrätynlaisessa ajossa.
Itse olen tankkaillut väillä puolenkin tankin jälkeen, jotta olen nähnyt mitä todellinen kulutus on ollut määrätynlaisessa ajossa.
Ford Mondeo 2.0 TDCi 150 hv A6 Powershift, Titanium Business Hatchback, Ruby Red, vm. 2015
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Näyttäisi tosiaan, että webasto ilmoittelee joka kerta kun se ei mene päälle ilman lämpötilan takia. Itsellä lähtö aina tallista, joten ilmoitus on tullut tutuksikimmoro kirjoitti:Tervehdys! Pitääpä täällä kysellä muutamista asioista, kun eivät liikkeessä tuntuneet uudesta mondeosta mitään tietävän.. En äkkiseltään näistä löytänyt ketjusta aikaisemmin mainintaa.
2. Webaston ilmoitukset. Tämä on varmaankin ominaisuus, mutta kysytään silti. Ilmoittaako muillakin webasto AINA, että "park heater not started...", jos ulkolämpötila on riittävän korkea? (liekkö raja jossain +5) Vaikuttaa siltä, että webasto on pakotettu menemään aina päälle, ja kun lämpötila on korkea, niin eihän se mene. Onkohan tämä joku Suomen markkinoille tehty typerä säätö? Vaikea uskoa, että muualla maailmassa missä ei pakkasta ole välttämättä koskaan kuittaillaan joka käynnistyksellä "park heater not started..." ilmoituksia. Eihän tämäkään ole mikään iso ongelma, mutta Suomessakin kuitenkin pääsääntöisesti on yli +5C, joten tuon ilmoituksen pääsee kuittaamaan miljoona kertaa vuodessa..
Muuten auto (Wagon Econetic Titanium Business ) on kyllä toiminut erittäin hyvin ja aivan loistava peli on ajaa.

Ford Mondeo 2.0 TDCi 150 hv A6 Powershift, Titanium Business Hatchback, Ruby Red, vm. 2015
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Polttoaineen kulutuksesta vielä sen verran, että kyllä silläkin on joissain tapauksissa merkitystä. Tuli vertailtua nykyisen auton kulutusta ennen Peugeotia olleeseen Chrysler 300M:ään. Säästöä siihen bensasyöppöön kertyy vuosittain yli 3000 euroa. Eli aika paljon sitä saa polttoaineeseenkin menemään ylimääräistä vuosien saatossa.Jykä99 kirjoitti: Lisää havaintoja todellisesta kulutuksesta...
Kulutuslukemat tuntuvat laskevan oikein mukavasti kun konetta ajetaan enemmän sisään. Viimeisin lenkki, jossa kaupunkiajoa n. 20 % antoi lukemaksi 5.8 l satasella. Ero edelliseen Peugeot 508 1.6 bensaturboon on runsaat 2 litraa/100 km, joten ihan hyvältä näyttää.
Niin ja ajotietokonekin alkaa pääsemään jyvälle kulutuksesta, sillä se näytti täsmälleen saman 5.8 litraa ...jota se kyllä on näyttänyt koko ajan oli todellinen kulutus sitten mitä tahansa
Ford Mondeo 2.0 TDCi 150 hv A6 Powershift, Titanium Business Hatchback, Ruby Red, vm. 2015
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Viime viikolla lähti tilaukseen 2.0 TDCi A6 viisiovisena. Mitään toimitusaikaa ei vahvistettu, ei edes kuukautta johtuen sähköisestä koukusta. Kiinteällä olisi saanut kesäkuussa, irtotettavaa ei ole saatavilla joten nyt odotellaan ties kuinka kauan 

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Maanantaina se sitten tapahtui, nimittäin ensimmäisen uuden auton osto. Tilasin 5-ovisen Mondeon 2-litran dieselillä ja automaattina, tietty titanium business ja siihen vielä alcantarat, aktiivinen vakkari, city stoppi, sähköinen peräkontti, 18-tuuman vanteet ja ruby red väri...
Hiivatin pitkä odotusaika näillä.
Lähinnä kiinnostaa, mitä toi 150 heppanen dieseli automaatti vetää polttoainetta? Ajan työmatkaa paljon 150km suuntaansa 2x päivässä ja S80 volvoon menee noin 6-7 litraa sadalle, yleensä 6,3-6,4 litraa. Siinäkin ajotietokone näyttää ihan mitä sattuu, voi heittää litrankin. Toivottavasti Fordissa edes virhe pysyisi kokoajan samana.
Aikoinaan pumppusuutin borassa näytti tankkauksista seurattuna desilleen oikein kun ajotietokoneen lukemiin vertasi.
Hiivatin pitkä odotusaika näillä.
Lähinnä kiinnostaa, mitä toi 150 heppanen dieseli automaatti vetää polttoainetta? Ajan työmatkaa paljon 150km suuntaansa 2x päivässä ja S80 volvoon menee noin 6-7 litraa sadalle, yleensä 6,3-6,4 litraa. Siinäkin ajotietokone näyttää ihan mitä sattuu, voi heittää litrankin. Toivottavasti Fordissa edes virhe pysyisi kokoajan samana.
Aikoinaan pumppusuutin borassa näytti tankkauksista seurattuna desilleen oikein kun ajotietokoneen lukemiin vertasi.
Ford Mondeo 5-ovinen 150 hp 2.0 diesel automaatti, titanium business, ruby red,18" 5-puolaset vanteet, alcantara, sähköisesti taittuva vetokoukku, aktiivivakkari
Edellinen Volvo S80 D5
Edellinen Volvo S80 D5
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Moi,
kuinka olette joutuneet odottelemaan uutta Mondeota. Itse tilasin 5 ovisen 1.5 EcoBoost A6 titanium business mallin 18.12.2014 ja myyjä ei vieläkään tiedän valmistuspäivää.
Onkohan sillä mitään tekemistä asian kanssa että lisävarusteena otin kokonahkaiset ilmastoidut/hierovat penkit.
kuinka olette joutuneet odottelemaan uutta Mondeota. Itse tilasin 5 ovisen 1.5 EcoBoost A6 titanium business mallin 18.12.2014 ja myyjä ei vieläkään tiedän valmistuspäivää.
Onkohan sillä mitään tekemistä asian kanssa että lisävarusteena otin kokonahkaiset ilmastoidut/hierovat penkit.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Näyttää Mondeon hinnastoon tulleen 1.5TDCi hinnat. Päästöt eivät näytä muuttuneen miksikään tuolla koneella. Mitenköhän on käytännön ero vanhaan 1.6TDCihin?
Miten Jantilla toimi Trendissä lämppäri? Onko siitä iloa ollut vai onko enemmän haittaa? Oliko vielä isofix istuimia käytössä takapenkillä?
Miten Jantilla toimi Trendissä lämppäri? Onko siitä iloa ollut vai onko enemmän haittaa? Oliko vielä isofix istuimia käytössä takapenkillä?
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Päästöt ovat pienentyneet 1,5TDCi:llä - teoreettisesti ainakin. Moottorin rakenteellinen puoli on ulkoa lähes 100%:n samanlainen, sisäpuolella on mitoitusmuutos tullut sylinterin halkaisijaa pienentämällä -> todellinen kokonaissylinteritilavuuden muutos on luokkaa 60 kuutiosenttimetriä, eli 15 cm3/ sylinteri. Sylinterikantta on optimoitu, samoin palotapahtuman ohjauksia -> teho on lisääntynyt ja hyötysuhde parantunut, ja moottori täyttää uudet kovemmat päästönormit ( Euro 6 ).kahe kirjoitti:Näyttää Mondeon hinnastoon tulleen 1.5TDCi hinnat. Päästöt eivät näytä muuttuneen miksikään tuolla koneella. Mitenköhän on käytännön ero vanhaan 1.6TDCihin?
Torque Vectoring Control
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Tilasin uuden Mondeon 18.12.2014. 5d titanium business 1.5 EcoBoost A6. Myyjä ei vieläkään tiedän edes valmistuspäivää. Onko muilla samanlaisia kokemuksia. Vaikuttaako asiaan mahdollisesti se että tilasin lisävarusteena ilmastoidut/hieronta penkit.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Hinta nousi 600 €, =120 €/lisä-heppa.kahe kirjoitti:Näyttää Mondeon hinnastoon tulleen 1.5TDCi hinnat.

http://www.ford.fi/cs/BlobServer?blobta ... blobkey=id
Saksalaisessa esitteessä oli että tilauksia aletaan ottamaan vastaan maaliskuussa ja valmistus alkaisi toukokuussa.
http://www.ford.de/cs/BlobServer?blobta ... blobkey=id
Normaalisti aamulla tolpan päästä lähdetään, lohko+sisätilanlämppäri päällä.kahe kirjoitti: Miten Jantilla toimi Trendissä lämppäri? Onko siitä iloa ollut vai onko enemmän haittaa?
Lämpötilapyynti 19,5 C (AC OFF). Ei ole ollut tarvetta tuota lämpötilaa muuttaa töihin päin ajellessa. Sen verran on auto ollut lämmin lähtiessä että käyttää viileämpää puhallusta alkumatkasta jotta pääsee tuohon 19,5C.
Töistä kotiin päin samoilla asetuksilla ja esilämmityksillä liikkeelle. Ongelmaksi tulee se että aurinko lämmittää niin paljon että puhallusnopeus nousee kovaksi kun sisätila pyritään pitämään 19,5C lämpöisenä. Olen sitten nostellut pyyntiä 20,5C tasolle.
AC-päällä tuo toiminta voisi olla tietenkin tasaisempaa. Itselläni ei ole ollut tapana AC:tä käyttää muuten kuin tarpeeseen.

Jos kylmällä autolla lähtee liikkeelle, niin diesel lisälämppäri lähtee aina käyntiin jos ulkolämpötila on alle 5C. Sisätila lämmitetään haluttuun lämpötilaan mahdollisimman nopeasti käyttämällä isoja puhallusnopeuksia ja vaihtelemalla ilmanjakoa välillä jalkatilaan ja välillä ikkunalle.
Mielestäni tuo diesel lämppäri käynnistyy mulla aivan turhaan kun sisätilat on jo yli 20C pistokkeesta lähtiessä, tuskin lisälämppärin ajatuksena on ollut se että moottori itsessään halutaan nopeasti käyntilämpöön.
Diesel lisälämppärin toiminta näkyy mk5:ssa kulutusmittarissa. Tämän huomaan kun lisälämppäri on päällä ja menee eteenpäin moottorijarrutuksella, niin eipä mene kulutuslukema nollaan.
Eipä ole enään sellaiseen tarvetta.kahe kirjoitti: Oliko vielä isofix istuimia käytössä takapenkillä?
Viimeksi muokannut janti, 18 Maalis 2015 22:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
9100km keskikulutus ajotietokoneen mukaan 6,2l/100km, eli olisiko 7:n pinnassa todellinen kulutus, en ole mitannut. suurimmaksi osaksi matka-ajoa. Autona 2,0 tdci a wagon.avvifor kirjoitti:Maanantaina se sitten tapahtui, nimittäin ensimmäisen uuden auton osto. Tilasin 5-ovisen Mondeon 2-litran dieselillä ja automaattina, tietty titanium business ja siihen vielä alcantarat, aktiivinen vakkari, city stoppi, sähköinen peräkontti, 18-tuuman vanteet ja ruby red väri...
Hiivatin pitkä odotusaika näillä.
Lähinnä kiinnostaa, mitä toi 150 heppanen dieseli automaatti vetää polttoainetta? Ajan työmatkaa paljon 150km suuntaansa 2x päivässä ja S80 volvoon menee noin 6-7 litraa sadalle, yleensä 6,3-6,4 litraa. Siinäkin ajotietokone näyttää ihan mitä sattuu, voi heittää litrankin. Toivottavasti Fordissa edes virhe pysyisi kokoajan samana.
Aikoinaan pumppusuutin borassa näytti tankkauksista seurattuna desilleen oikein kun ajotietokoneen lukemiin vertasi.
Ajossa Mondeo Titanium Business 2,0Tdci A 150hv Wagon
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Se vähä mitä Saksalaisen foorumin viesteistä olen ymmärtänyt niin juuri noiden penkkien kanssa ajat ovat pitkiä.jarkki kirjoitti:Tilasin uuden Mondeon 18.12.2014. 5d titanium business 1.5 EcoBoost A6. Myyjä ei vieläkään tiedän edes valmistuspäivää. Onko muilla samanlaisia kokemuksia. Vaikuttaako asiaan mahdollisesti se että tilasin lisävarusteena ilmastoidut/hieronta penkit.
http://www.motor-talk.de/forum/aktuelle ... 03333.html
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
mulle arvioitu toimitusaika elokuun loppuun. Tilasin vielä tuon sähköisesti esiin taittuvan vetokoukun ja meinas että sen alihankkijalla ollu haasteita vastata kysyntään.Landor kirjoitti: Se vähä mitä Saksalaisen foorumin viesteistä olen ymmärtänyt niin juuri noiden penkkien kanssa ajat ovat pitkiä.
http://www.motor-talk.de/forum/aktuelle ... 03333.html
Ford Mondeo 5-ovinen 150 hp 2.0 diesel automaatti, titanium business, ruby red,18" 5-puolaset vanteet, alcantara, sähköisesti taittuva vetokoukku, aktiivivakkari
Edellinen Volvo S80 D5
Edellinen Volvo S80 D5