Sierra motocraft laatikon poistosta

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Sierra motocraft laatikon poistosta

Viesti Kirjoittaja bomble »

Moro! Mulla oli tossa projekti autossa kaasari ohc isol motocraft boxilla. Vaikuttaakos se muuhun kun sytytykseen ja kaasariin? Pitäis siivoilla turhat sähköt pois konehuoneesta ja tohon nyt jonkun näkönen nippu tulee ja yhtyy muiden kanssa.. joten voiks sen ihan vaan katkoo sopivasta kohin ja nakkaa mäkeen?
duckworth
Viestit: 3692
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Sierra motocraft laatikon poistosta

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Ei mun käsittääkseni vaikuta muuhun, koska moottorinjohtosarja on ohareissa erillään esim. lataus- ja käynnistysjärjestelmästä. Katsot vaan että koneen tilaan jää laturin ja akun väliset johdot sekä startin solenoidin piuha. Myös puolan plussa kannattaa jättää, koska siitä on hyvä ottaa heräte releille :D Tällä mentilateetilla kytkin sähköt kun heivasin kaasarin ruiskun tieltä, ja kolme kesää ajeltu ilman (sähkö)ongelmia ;)
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: Sierra motocraft laatikon poistosta

Viesti Kirjoittaja bomble »

duckworth kirjoitti:Ei mun käsittääkseni vaikuta muuhun, koska moottorinjohtosarja on ohareissa erillään esim. lataus- ja käynnistysjärjestelmästä. Katsot vaan että koneen tilaan jää laturin ja akun väliset johdot sekä startin solenoidin piuha. Myös puolan plussa kannattaa jättää, koska siitä on hyvä ottaa heräte releille :D Tällä mentilateetilla kytkin sähköt kun heivasin kaasarin ruiskun tieltä, ja kolme kesää ajeltu ilman (sähkö)ongelmia ;)
Nojuu sen tiesin et ruiskuissa ainaki on erillään ku pari purkanu, tää yhdistyy ja lähtee yhtenä nippuna tulipellin läpi niin hämäs. Täytyy vaan nappasta poikki ja kattoo miten käy :D vedetään uutta piuhaa sit jos joku ei toimi
emax
Moderaattori
Viestit: 2778
Liittynyt: 28 Huhti 2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Sierra motocraft laatikon poistosta

Viesti Kirjoittaja emax »

Ohjaa sytytystä ja tyhjäkäyntiä. Ei muuta virkaa.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Vastaa Viestiin