cossun mäntä/f-veivit

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Tetemu
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Kesä 2014 02:39

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja Tetemu »

Aksu kirjoitti: Sitten vaan 2L versio tekemään ja sillä muutoskatsastukseen. Tuo ei vaadi juurikaan kuin jarrut laitettavaksi esim. xr4:sta vastaavaksi niin saa penkitettyä sinne 150-170 leimaa varten helpost. Voi unohtaa sen katikin äheltämisen kokonaan.
jep.mutta kestääkö vakio 2.0 männät sen 200hp vai kannattaako vaan laitattaa ne kuplan männät f kangille?
duckworth
Viestit: 3741
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Ne Mahlen tekemät kuplan männät on huonompia kuin vakiot... Näin ainakin nimim. country sedan sanoi/kirjoitti täällä joskus.
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
esko71
Viestit: 164
Liittynyt: 21 Huhti 2006 18:01
Paikkakunta: mikkeli

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja esko71 »

Kyl ne vakiomukit vissiin aika pitkälle kestää,tai tietysti paljonko tehotavoitteet jne..mutta paljonkos puristus suhteissa on eroa jos verrataan perus 205 lohkosta kaasarisierraa ja p-100 sierraa?ja mahtasko ohc koneeseen löytyä paksumpaa kannentiivistettä kuin vakio,ja minkähän hintaisia?
Tetemu
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Kesä 2014 02:39

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja Tetemu »

minkähän laiset nuo rally racen ohc:n turbo männät cr tehtynä 336e srj ja sopiiko männät vakio veiviin tai onko ne palotilalliset?
esko71
Viestit: 164
Liittynyt: 21 Huhti 2006 18:01
Paikkakunta: mikkeli

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja esko71 »

Paljonkohan is sierran ja 2l zetec mondeon pumpuissa on tuotoissa eroa?olis tollanen mondeon pumppu joutilaana,tosin se ontankin sisäpuolelle tuleva että vähän tankkihommia teettäis.sikälimikäli sitä kannattaisi laittaa
ana78
Viestit: 7
Liittynyt: 27 Helmi 2005 14:55
Paikkakunta: Ristiina

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja ana78 »

Mulla oli is sierran f-veivit ja 1mm ylikoon männät, jossa sorvattu keskelle 1,5mm syvä ja halkaisijaltaan 71.8mm leveä monttu.
0,7 bar 232hp 320nm
nokka 134
vakio is kansi (kanavia vain vähän siistitty)
kesti n. 36000km: männät ja veivit kesti, mutta 2.0 taunuslohko ei, sylinteriputket tynnyriksi...
Avatar
riesa-reising
Viestit: 299
Liittynyt: 15 Heinä 2007 19:40
Paikkakunta: Lahti - Chicago

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja riesa-reising »

ana78 kirjoitti:Mulla oli is sierran f-veivit ja 1mm ylikoon männät, jossa sorvattu keskelle 1,5mm syvä ja halkaisijaltaan 71.8mm leveä monttu.
0,7 bar 232hp 320nm
nokka 134
vakio is kansi (kanavia vain vähän siistitty)
kesti n. 36000km: männät ja veivit kesti, mutta 2.0 taunuslohko ei, sylinteriputket tynnyriksi...
mikä ahdin?
esko71
Viestit: 164
Liittynyt: 21 Huhti 2006 18:01
Paikkakunta: mikkeli

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja esko71 »

Paljos kannella ois hintaa?ilman nokkaa siis kun ne löytys jo valmiina,mutta ruiskun kannelle ois tarve.nakkaa yyveellä hinta
ana78
Viestit: 7
Liittynyt: 27 Helmi 2005 14:55
Paikkakunta: Ristiina

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja ana78 »

riesa-reising kirjoitti:mikä ahdin?
masterpower 802138 (t3/4)
esko71
Viestit: 164
Liittynyt: 21 Huhti 2006 18:01
Paikkakunta: mikkeli

Re: cossun mäntä/f-veivit

Viesti Kirjoittaja esko71 »

Mites kansikaupat.tyrkkäätkö yyveetä
Vastaa Viestiin