jep.mutta kestääkö vakio 2.0 männät sen 200hp vai kannattaako vaan laitattaa ne kuplan männät f kangille?Aksu kirjoitti: Sitten vaan 2L versio tekemään ja sillä muutoskatsastukseen. Tuo ei vaadi juurikaan kuin jarrut laitettavaksi esim. xr4:sta vastaavaksi niin saa penkitettyä sinne 150-170 leimaa varten helpost. Voi unohtaa sen katikin äheltämisen kokonaan.
cossun mäntä/f-veivit
Re: cossun mäntä/f-veivit
Re: cossun mäntä/f-veivit
Ne Mahlen tekemät kuplan männät on huonompia kuin vakiot... Näin ainakin nimim. country sedan sanoi/kirjoitti täällä joskus.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: cossun mäntä/f-veivit
Kyl ne vakiomukit vissiin aika pitkälle kestää,tai tietysti paljonko tehotavoitteet jne..mutta paljonkos puristus suhteissa on eroa jos verrataan perus 205 lohkosta kaasarisierraa ja p-100 sierraa?ja mahtasko ohc koneeseen löytyä paksumpaa kannentiivistettä kuin vakio,ja minkähän hintaisia?
Re: cossun mäntä/f-veivit
minkähän laiset nuo rally racen ohc:n turbo männät cr tehtynä 336e srj ja sopiiko männät vakio veiviin tai onko ne palotilalliset?
Re: cossun mäntä/f-veivit
Paljonkohan is sierran ja 2l zetec mondeon pumpuissa on tuotoissa eroa?olis tollanen mondeon pumppu joutilaana,tosin se ontankin sisäpuolelle tuleva että vähän tankkihommia teettäis.sikälimikäli sitä kannattaisi laittaa
Re: cossun mäntä/f-veivit
Mulla oli is sierran f-veivit ja 1mm ylikoon männät, jossa sorvattu keskelle 1,5mm syvä ja halkaisijaltaan 71.8mm leveä monttu.
0,7 bar 232hp 320nm
nokka 134
vakio is kansi (kanavia vain vähän siistitty)
kesti n. 36000km: männät ja veivit kesti, mutta 2.0 taunuslohko ei, sylinteriputket tynnyriksi...
0,7 bar 232hp 320nm
nokka 134
vakio is kansi (kanavia vain vähän siistitty)
kesti n. 36000km: männät ja veivit kesti, mutta 2.0 taunuslohko ei, sylinteriputket tynnyriksi...
- riesa-reising
- Viestit: 299
- Liittynyt: 15 Heinä 2007 19:40
- Paikkakunta: Lahti - Chicago
Re: cossun mäntä/f-veivit
mikä ahdin?ana78 kirjoitti:Mulla oli is sierran f-veivit ja 1mm ylikoon männät, jossa sorvattu keskelle 1,5mm syvä ja halkaisijaltaan 71.8mm leveä monttu.
0,7 bar 232hp 320nm
nokka 134
vakio is kansi (kanavia vain vähän siistitty)
kesti n. 36000km: männät ja veivit kesti, mutta 2.0 taunuslohko ei, sylinteriputket tynnyriksi...
Re: cossun mäntä/f-veivit
Paljos kannella ois hintaa?ilman nokkaa siis kun ne löytys jo valmiina,mutta ruiskun kannelle ois tarve.nakkaa yyveellä hinta
Re: cossun mäntä/f-veivit
masterpower 802138 (t3/4)riesa-reising kirjoitti:mikä ahdin?
Re: cossun mäntä/f-veivit
Mites kansikaupat.tyrkkäätkö yyveetä