Mieltänne varmaan lämmittää, että nykyinen ranskis kuski aikoo liittyä joukkoonne!

Sitten asiaan, eli harkitsen st focusta 2.5l koneella eli vanhempaa mielellään 06vm. Ei facelifhti. Olen käynyt koeajamassa yhtä ja vaan yhtä sen vuoksi kun niitä ei kauheasti ole myynnissä ja melkein kaikki on 200+ kilsan päässä :/
Tämä yksilö oli alle 100tkm ajettu, mutta ihmeen paljon oli käytön jälkiä ja varsinkin kiven iskuja... etupuskurin kiven iskut ovat irrottaneet lakkaa ja lakka on jatkanut irtoilemistaan isommalta alueelta... onko tämä kaikissa sama? Olen kuullut, että joitan on maalailtu uusiksi takuuseen, mutta en ajatellut ongelman olevan enää 06vm focuksissa.? Toinen ihmetyttävä asia oli turbon ääni.. on ennenkin tullut ajeltua turbo autoilla, mutta kaikki on ollut kovin hiljasia... st:n turbo kuitenkin pihisi (ei omasta mielestä ainakaan ollut viheltämistä) koko ajan. Eli tasasella kaasulla tai moottorijarrulla pientä pihinää ja kiihdytyksessä tietenkin isompaa ääntä ja ääni lakkasi vasta kun auto pysähtyi=kytkin pohjassa. Koska en itse voi verrata sitä mihinkään toiseen st focukseen (ainakaan vielä) kysyn siis, että onko tuo normaalia näissä vai onko esim. turbo pikkuhiljaa jo antamassa periksi tai jos ääni on normaali niin joku läpivientikumi pois paikaltaan tms jonka vuoksi tuo ääni kuuluu sisälle. Ajettu on kuitenkin aika vähän siinä mielessä, että turbon luulisi kestävän vielä aika kauan. ?

Ideana olisi, että saisi jonkun urheilullisemman omistaa vielä nuorella iällä ja ehkä 2-3 vuoden päästä pistää rahaksi jolloin voisi ostaa ihan normin käyttö auton.. (ellei jää koukkuun

Tuossa nyt mitä tällä hetkellä pyörii päässä... lähinnä tuo turbo ääni ja lakan irtoilu epäilyttää. No ehkä vähän se arvon laskeminenkin.. olisi kuitenkin kiva saada siitä vielä 8-10k kun sitä on myymässä.. riippuu tietty missä kunnossa sen saa pidettyä ja kuinka paljon tulee ajettua... PÄÄASIA on ranskalaisesta eroon pääsy

Kiitän jo etukäteen kaikkia, jotka jaksavat vastailla! =)