escort mk3:sen tekniikka mk5:seen
escort mk3:sen tekniikka mk5:seen
eli kävisköhän mk3 escon xr3i tekniikka mk5:seen???
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
- Paikkakunta: Kouvola/Savisto
hartza kirjoitti:Fyysisesti sopii mutta pitäisi olla vähäpäästöinen. Eli ei sovi.



Eli kun rakennat sen koneen siihen mk5 omaan pakoputkeen kiinni ni katti säilyy tallella ja jos koneessa ei mitään vikaa ole ni pitäs mennä päästöistä läpi

Noissa koneissa on eri ruisku, eli mk3:ssa mekaaninen k-jetti ja mk5:ssa taas paljon uudemman aikainen efi. Periaatteessa kai jos katsastusmies ei tajua noitten päälle mitään, niin voisi mennäkkin läpi, mutta siis muitakin eroja löytyy kuin pelkka katalysaattori.
Tosin ei taida tuo k-jetti+kat yhdistelmä olla katin kestävyyden kannalta kovin hyvä?
Tosin ei taida tuo k-jetti+kat yhdistelmä olla katin kestävyyden kannalta kovin hyvä?
Kuga PHEV
Kyllähän mä tiedän että yks rakentaa yhtä ja toinen toista, ja harvoin niille hommille mitään järkevää perustetta löytyy. Mutta. Pistää nyt vähän miettimään että mikä itu tässä pohdinnassa on? Kun johan Escort Mk5 1.6 sellaisenaan on 105 heppainen CVH, miksi ei laittaisi sellaista sinne jos nyt sattuukin olemaan 1.3 tai 1.4 kone?
Ja noiden 1.3/1.4 koneidein päivittäminen 1.6 koneeseen on kyllä sellainen homma jonka järkevyys paljastuu ensikertalaiselle vasta vuosien päästä
Ja noiden 1.3/1.4 koneidein päivittäminen 1.6 koneeseen on kyllä sellainen homma jonka järkevyys paljastuu ensikertalaiselle vasta vuosien päästä

Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Re: escort mk3:sen tekniikka mk5:seen
Sopii nätisti mutta laillisesti ei onnistu ainakaan vm92 ja sen jälkeen. Jos on 91 niin ehkä jotenkin voi mennä katin kanssa lain pykälästä läpi.fordmk5 kirjoitti:eli kävisköhän mk3 escon xr3i tekniikka mk5:seen???