Sierran katalysaattori
-
Sierran katalysaattori
Män vissiin sitten tossa katalysaattori DOHC sierrasta rikki. Pari kertaa oli vähän vaivalloinen käynnistymään auto tossa, ja auton alla helisee välillä. Ei vissiin jätä epäilykselle sijaa.
-Kysymys siis kuuluukin, onko kuinka hyvä idea heppailla tonne ton sierran "tuplakatalysaattorin" tilalle sellanen Bilteman yleismallinen katalysaattori, että kuinka tehokkaita ovat suodattamaan? mulla on ei vähäpäästöinen sierra vaikka katti ja lamda löytyykin.
-Kysymys siis kuuluukin, onko kuinka hyvä idea heppailla tonne ton sierran "tuplakatalysaattorin" tilalle sellanen Bilteman yleismallinen katalysaattori, että kuinka tehokkaita ovat suodattamaan? mulla on ei vähäpäästöinen sierra vaikka katti ja lamda löytyykin.
Ford Sierra 2.0i DOHC 4x4 CLX 1991
ex: Honda Accord 2.0 kaasari CB3 1990
Re: Sierran katalysaattori
No et sä sitten tarvii toimivaa kattia ollenkaan, tyhjennä niistä loputkin rojut.Whiplasher kirjoitti:Män vissiin sitten tossa katalysaattori DOHC sierrasta rikki. Pari kertaa oli vähän vaivalloinen käynnistymään auto tossa, ja auton alla helisee välillä. Ei vissiin jätä epäilykselle sijaa.
-
En oo nähnyt yhtään sierraaa, missä olis turhaan katti ja lambda. Jos ne siellä on, niin auto on ollut vähäpäästöinen alunperin, ja se että ne sieltä otteesta puuttuu ne tiedot, ei tarkota etteikö ne olis trafilla koneella, eli ongelmia voi tulla jossain vaiheessa.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
-
tämä on kyllä selvillä, k1:n roikale sen mittasi viimeksi kovapäästösen arvohilla ja tietenkin läpi meni, oli miten oli niin katti sinne tulee, palaten perimmäiseen kysymykseeni joka oli että kuinka hyviä ovat biltema/mätänet katalysaattorit?Sierra2.3-16v kirjoitti:En oo nähnyt yhtään sierraaa, missä olis turhaan katti ja lambda. Jos ne siellä on, niin auto on ollut vähäpäästöinen alunperin, ja se että ne sieltä otteesta puuttuu ne tiedot, ei tarkota etteikö ne olis trafilla koneella, eli ongelmia voi tulla jossain vaiheessa.
Ford Sierra 2.0i DOHC 4x4 CLX 1991
Mulla on juurikin bilteman yleismalli asennettuna, mein päästöistä läpi heti ku sain koneen siihen malliin että päästelee kohtuullisia arvoja ulos
Vaimentaa ääniä spivasti nii ei huuda toi vehje enää niin lujaa.

rojekti: 90' Ford Sierra 2.0i DOHC -> RS2300
ig: sierrars2300_project
ig: sierrars2300_project
Jaa mikähän se tuplakatalysaatttori sitte on? ei ainakaan mulla Sierrassa ole kuin yksi...
-
Mut sun sierra onkin mopokoneella.Tessu kirjoitti:Jaa mikähän se tuplakatalysaatttori sitte on? ei ainakaan mulla Sierrassa ole kuin yksi...
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
Jaa no kummilla on 2L DOHC eikä sielläkään ole kuin yksi että kuinkahan ISO sen koneen sitte pitäs olla? heh
Juu ja mopo ON yksi huonoimmista keksinnöistä mitä talossa on ikinä ollu!
Toista ei muutes tule saman mallista ikinä oli mikä kone vaan!
Juu ja mopo ON yksi huonoimmista keksinnöistä mitä talossa on ikinä ollu!
Toista ei muutes tule saman mallista ikinä oli mikä kone vaan!