mk2 escort rekisteröinti toisella tekniikalla

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Juusbaa
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Touko 2014 10:10

mk2 escort rekisteröinti toisella tekniikalla

Viesti Kirjoittaja Juusbaa »

Moro!

Elikkäs olisi tarkoituksena olisi vaihtaa mk2 escortiin 2.0 tai 2.3 ohc/Dohc vapari tekniikka.

Pyydän viisaampien henkilöiden apua tässä vaiheessa =D
Onko kyseinen laitos mahdollista saada rekisteriin järkevästi ilman turhia kiemuroita ja hankaluuksia?
Kumpi tekniikka olisi parempi OHC vai DOHC? tarkoitus olisi kutitella tehoja jonkun verran lisää jotta se vastaisi käyttö tarkoitusta paremmin...

Auto tulisi perus piirtelyyn cruisingeissa ja katseiden kääntäjäksi liikenteessä.
Ei kuitenkaan käyttö autoksi 8)

Kiitän kaikkia vastanneita jo etu käteen jotka viitsivät kertoa kokemuksistaan ja jakamaan tietoaan minulle, kun en löytänyt äkkiseltään enkä vähän suuremmankaan haun jälkeen apua kysymyksiini... toki voi olla että en vain osannut etsiä :oops:
pasleh
Viestit: 357
Liittynyt: 27 Kesä 2006 11:03
Paikkakunta: Pori

Re: mk2 escort rekisteröinti toisella tekniikalla

Viesti Kirjoittaja pasleh »

Onnistunee, katsastuskonttorille vaan juttusille mitä pitää tehdä.

Zetecciä ainakin on soviteltu keulille turbollakin, no problem.

Pasi
Fiestat:
2.0L-79 Zetec
1.1Ghia-11/77
1.3Ghia-6/77
1.3S-80

Muut
Escort XR3i RSTurbo Cab -86
VW Golf 1.4TSI -14
Avatar
Xanthe_
Viestit: 476
Liittynyt: 16 Kesä 2013 00:51
Paikkakunta: Pohjois-Savo
Viesti:

Re: mk2 escort rekisteröinti toisella tekniikalla

Viesti Kirjoittaja Xanthe_ »

Juusbaa kirjoitti:Moro!

Elikkäs olisi tarkoituksena olisi vaihtaa mk2 escortiin 2.0 tai 2.3 ohc/Dohc vapari tekniikka.

Pyydän viisaampien henkilöiden apua tässä vaiheessa =D
Onko kyseinen laitos mahdollista saada rekisteriin järkevästi ilman turhia kiemuroita ja hankaluuksia?
Kumpi tekniikka olisi parempi OHC vai DOHC? tarkoitus olisi kutitella tehoja jonkun verran lisää jotta se vastaisi käyttö tarkoitusta paremmin...

Auto tulisi perus piirtelyyn cruisingeissa ja katseiden kääntäjäksi liikenteessä.
Ei kuitenkaan käyttö autoksi 8)

Kiitän kaikkia vastanneita jo etu käteen jotka viitsivät kertoa kokemuksistaan ja jakamaan tietoaan minulle, kun en löytänyt äkkiseltään enkä vähän suuremmankaan haun jälkeen apua kysymyksiini... toki voi olla että en vain osannut etsiä :oops:
Sanon suoraan ettei Sierran Dohcia kun se ei ole mikään ongelma vapaa (ainakaan foorumia seurattuna). Mielummin Zetec tai kokeile jotain uutta kuten focuksen black top zetec, jonka Cosworth tuunaamaa mallia löytynyt WRC Focusesta, ja siinä on tavaraa kuulema enemmän mäntien välissä. Alakerta tosin heikompi?

Vaihtoehtona OHC myös.

8)
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Vastaa Viestiin