korjauskirjassa ei ollu alakerran momentteja ja nyt pitäis öljyrenkaita putsata eli purkaa ja kasata.

Runkolaakerit/kiertokangen laakerit
VAROITUS: Kun laakerivälysten mittaus ei normaaleilla tavoilla ole mahdollista, sitä pitää välttää, koska tämä aiheuttaa vaurioita
sylinterilohkossa ja kampiakselissa. Mikäli laakerien pultit ovat löystyneet, sylinterilohko ja kampiakseli pitää vaihtaa.
Voin huomenna katsoa josko esitronicissa olisi momentit.sulo200 kirjoitti:mk 3 on kyse .Mistäköhän sais kiertokangen momentit ,niin se riittäis sais männät pois.
Se on hieno homma jos löytyis ,niin pääsis viikonloppuna kasailemaan.Foordson kirjoitti: Voin huomenna katsoa josko esitronicissa olisi momentit.
Ei sielläkään ollut momentteja, sama huomautus.sulo200 kirjoitti: Se on hieno homma jos löytyis ,niin pääsis viikonloppuna kasailemaan.
Kuuklasin huvikseni ja huomasin että noita noita durateckei on aika monenlaista:hluukkonen kirjoitti:Miten olisin joskus lukenut ettei tuota duratec:n alakertaa voi purkaa, tai siis voi mutta kasaan ei enään saa, eli koko alakerta pitäisi vaihtaa uuteen?
Saahan sen kasaan, momentit olisi vain hyvä saada jostain.Fiestalla kirjoitti: Kuuklasin huvikseni ja huomasin että noita noita durateckei on aika monenlaista:
"Alunperin oli vain 2.5 litrainen V6 joka esiteltiin Ford Mondeossa. Kun uuden sukupolven Mondeo esiteltiin vuonna 2000, 1.8 ja 2.0 litraisista moottoreista tuli myös Duratec-moottoreita.
Tällä hetkellä on olemassa monia erikokoisia moottoreita, joita kutsutaan Duratec-moottoreiksi. Pohjois-Amerikassa Ford käyttää Duratec-nimitystä kaikista moottoreistaan,
joissa on kaksi kannen yläpuolista nokka-akselia (DOHC). Euroopassa kaikkia Fordin bensiinimoottoreita kutsutaan Duratec-moottoreiksi."
http://www.autowiki.fi/index.php/Ford_Duratec_-moottori
Miks tuota ei saisi enää kasaan?
No saa, mutta mistä momentit?Foordson kirjoitti: Saahan sen kasaan, momentit olisi vain hyvä saada jostain.