
sierra 1.6, apua!
sierra 1.6, apua!
Sierrasta ois tarkotus kantta kaivella remontin yhteydessä ja venttiilit myös hioa tämän engelsmannin virityskirjan mukaisesti, nokkaa valittaessa tulikin sitte mieleen että mikä olisi hyvä vähän "repivämpi" kadulle? Bf134? Bf63? Ei kumminkaan mitään 4000rpm-keppiä... Ja "viriä" siis olisi portattu ja maltillisesti laskettu kansi, muotoillut venttiilit, nokka, ja peltisatsi: tekeekö vakio kaasarilla enää mitään? Entä bensanpaineet 

Re: sierra 1.6, apua!
Pienellä salapoliisityöllä sain selvää että mk1 e-max kyseessä?
Et sitte turboa laittanukkaa? Jos siinä autos sattuu olla 164 lohko, niin sylinterin seinämä on lähes kaksinkertainen 2 litraiseen verrattuna. Kampi ja kanget on samat kuin 2.0, männät vaan on sentin pienemmät. Männät sun muut antautuu jossain vaihees, mutta lohko ei paineesta piittaasi kunhan lämmöt, seokset, ja ennakko pysyy kuris.
Muuten sanoisin että ei kannata hussata aikaa sen kans. Jos sulla ei oo kiirus niin voin lähettää rahtikuluja vastaan vingutetun lyijytöntä kestävän e-max kannen kovilla pakoseeteillä ja kuplan messinki ohjureilla.


Voi käyttää ruiskun kans tai ilman.
Et sitte turboa laittanukkaa? Jos siinä autos sattuu olla 164 lohko, niin sylinterin seinämä on lähes kaksinkertainen 2 litraiseen verrattuna. Kampi ja kanget on samat kuin 2.0, männät vaan on sentin pienemmät. Männät sun muut antautuu jossain vaihees, mutta lohko ei paineesta piittaasi kunhan lämmöt, seokset, ja ennakko pysyy kuris.
Muuten sanoisin että ei kannata hussata aikaa sen kans. Jos sulla ei oo kiirus niin voin lähettää rahtikuluja vastaan vingutetun lyijytöntä kestävän e-max kannen kovilla pakoseeteillä ja kuplan messinki ohjureilla.


Voi käyttää ruiskun kans tai ilman.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Re: sierra 1.6, apua!
165 lohko on tässä yksilössä ja juu tuo turbo homma oli aluillaan vaan tössäsi virranjakajaan yms. pikkujuttuihin... tarkotatko tuolla mäntien sun muitten antautumisella turbo vai vapari käyttöä? luulisi tuommosia "perusvirejä" ainakin kestävän? jos vinguteltu kansi ja venat, BLF32/33 nokka, ja peltisatsi?
Re: sierra 1.6, apua!
Turboa tarkoitin. Kyllä ne muuten sen kestää mitä sieltä saa.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Re: sierra 1.6, apua!
lahjottaisit siis kannen jos postikulut maksan? vieläkö tarjous voimassaemax kirjoitti:Pienellä salapoliisityöllä sain selvää että mk1 e-max kyseessä?
Et sitte turboa laittanukkaa? Jos siinä autos sattuu olla 164 lohko, niin sylinterin seinämä on lähes kaksinkertainen 2 litraiseen verrattuna. Kampi ja kanget on samat kuin 2.0, männät vaan on sentin pienemmät. Männät sun muut antautuu jossain vaihees, mutta lohko ei paineesta piittaasi kunhan lämmöt, seokset, ja ennakko pysyy kuris.
Muuten sanoisin että ei kannata hussata aikaa sen kans. Jos sulla ei oo kiirus niin voin lähettää rahtikuluja vastaan vingutetun lyijytöntä kestävän e-max kannen kovilla pakoseeteillä ja kuplan messinki ohjureilla.
Voi käyttää ruiskun kans tai ilman.

Re: sierra 1.6, apua!
Tarjous on voimas mikäli sitä ei viety jo roskalavalle. Epäilisin että ei, mutta melko raskaalla kädellä on kyllä töis paikkoja siivottu.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala