Ei kait kovin järkevää tosiaan.
RS Turbon koneesta ei sovi juuri mikään muu paitsi kannentiiviste ja sitä kyllä tohtii suositella. Männät sopii mitoiltaan mutta puristukset jää turhan matalaksi. 1.6:sen ruiskun tai hemi kantisen kaasarikoneen männät vois olla paremmat.. tai sitten vakiot.
Pakosarja ei sovi escortista, ottaa kiinni lohkoon. Mk3 RS Turbo Fiestan, USA turbo escortin tai TurboTechnicsin CVH pakosarjoja oon kuvista kattellu että vois sopia. Sellaisia on vaan aika hankala löytää ja kun sopivuuskaan ei ole kuin 89%:n varmaa niin kehotan tekemään/teettämään sen.
Efin kansi sopii suoraan 1.3 lohkon päälle ja siihen efin imusarja. Jos meinaat megasquirttiä niin suosittelen. Efin imusarjan saa kaasarikoneen kanteenkin, mutta tiivistyspinta jää aika mitättömäksi. Yks vaihtoehto on tehdä välilaippa.
Turboksi joku tarpeeksi pieni T25 tjsp. Ja mielellään kuulalaakereilla.
Nokkaa ei tarvi vaihtaa jos ei sitte välttämättä halua.
Tehoja siitä saa sen mitä turbo jaksaa pyöriä, jos palikat kestää. 1.3:sen alaväännöllä.
http://i161.photobucket.com/albums/t216 ... 53e10c.jpg