Duratorq 2.2 EGR

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jvvm
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Syys 2007 22:26

Duratorq 2.2 EGR

Viesti Kirjoittaja jvvm »

Päivää.
Puhdistin Transun MAP-anturin. Oli kuin pietty. Nyt se näyttäisi toimivan, harmi vaan, etten huomannut katsoa, millaista käyrää tuli ennen putsausta. :cry:
Näkemän perusteella voi olettaa, että paskaa on muuallakin, joten silmät iskeytyivät EGR-venttiiliin. Olen antanut itselleni kertoa, että sen voi tulpata ja vielä ihan umpeen. (?) Liittimenkin voisi irroittaa, jolloin venttiili kai jäisi kiinni mutta samalla syttyisi luultavasti vikavalo. Senhän voisi tarvittaessa nollata ja laittaa johdon kiinni... Entäpä jos EGR:n moottorin jättäisi ilman sähköä, mitä sitten tapahtuisi? Mikähän johto se on? Niin, olen ymmärtänyt, että venttiiliä ohjataan sähköisesti.

Mielipiteitä.

Kiitos.
Avatar
mösjöö
Viestit: 939
Liittynyt: 31 Elo 2012 16:54
Paikkakunta: Turku

Re: Duratorq 2.2 EGR

Viesti Kirjoittaja mösjöö »

Eikös se nyt ole vähän sama asia, kuin ottaisi johdon pois?
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi
Avatar
Xanthe_
Viestit: 476
Liittynyt: 16 Kesä 2013 00:51
Paikkakunta: Pohjois-Savo
Viesti:

Re: Duratorq 2.2 EGR

Viesti Kirjoittaja Xanthe_ »

Kuva -Ford Fuel Injection and Electronic Engine Control / Charles O. Probst

Kyseisen henkilön mielipide. Itse en väitä vastaan tai puolesta.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Vastaa Viestiin