Moikka,
Eli kun nyt kohta ajankohtasena on tuo kannen irroitus ja muutenkin tiivisteiden vaihto. Kysyn nyt vaan että pitääkö kantta pakosti edes oikaista jos se ei kuitenkaan nyt vuoda tai mitään? Tutulla olis pelit ja vehkeet muuhun muttei kannen hiontaan/oikomiseen/madaltamiseen.
Sama jakopäässä, uskaltaako laittaa vanhat hilppeet takaisin vai pitääkö kiristin uusia tai koko setti samalla? Koitan viellä tarkistaa paremmin noi hihnan merkinnät mutta näytti olevan vaihdettu 2012...
Mk1 sierran kansityö + jakopää
Mk1 sierran kansityö + jakopää
Nykynen: Focus STW MK2 2006. Exät: 3X Mk1 mondeo, 3X Mk2 mondeo, 2X Transit, Sierra -83, MK6 esco stw.
Re: Mk1 sierran kansityö + jakopää
Kyllähän kansi olisi viisasta tasohioa kun se irti käytetään, vaikkei vuodakaan tai ole kiero. Jakoremminkiristin kannattaa uusia, maksaa sen 50e. Voihan se vanha kiristinkin kestää ja esim. itse cruisailin vuosia vaan vaihtamalla pelkän remmin. Mutta viimeaikoina oon vaihtanu suosiolla kaikki hilut, ihan luotettavuuden vuoksi.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Mk1 sierran kansityö + jakopää
Kiristin 50e ja koko remmipaketti 29,90 sis. kiristimenduckworth kirjoitti:Kyllähän kansi olisi viisasta tasohioa kun se irti käytetään, vaikkei vuodakaan tai ole kiero. Jakoremminkiristin kannattaa uusia, maksaa sen 50e. Voihan se vanha kiristinkin kestää ja esim. itse cruisailin vuosia vaan vaihtamalla pelkän remmin. Mutta viimeaikoina oon vaihtanu suosiolla kaikki hilut, ihan luotettavuuden vuoksi.

Nykynen: Focus STW MK2 2006. Exät: 3X Mk1 mondeo, 3X Mk2 mondeo, 2X Transit, Sierra -83, MK6 esco stw.
Re: Mk1 sierran kansityö + jakopää
Voi olla edullisempiakin, INA-merkkiset kiristimet maksaa meilläpäin myyjästä riipuen 40-50 euroa. Noista sarjoista en tiedä? Itse käyttänyt hihnana Ford orkkista en tarvikkeita, vaikkei niissä mitään huonoa olisikaan.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER