Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ois kyl hyvä jos sais tietää et mihin noi pitäs kiinni laittaa ku jos niitä ei tuki niin auto ei oikeen kunnolla pelaa ja kun on tukittuna nii pelaa jotenki
[mutu] että toi ylempi liikuttais anti-stall kalvoa joka antaa huikan jos kone meinaa sammua. Ja alemmasta menis letku siihen joko suoraan, tai lämpöventtiilin kautta[/mutu]
Voiko joku vahvistaa?
Elikkä laiton tuon toisen alipainekellolle ja toisen imusarjaan kiinni nii auto rupes röpöttää aika hurhasti matalilla kieroksilla tosikorkeilla sit taas pelitti ja auto rupes puskee kunnolla mustaa/sinistäsavua putkesta
Jaahas tais sitten selvitä tuo miksi rupes savuttelee ku laitto letkut kiinni oli meinaa lisärikastuslaitteen kalvo repeytyny ja sit oli myös rikastimen alipainesäätimen kalvo revenny ja kuihtunu Hauskinta on että NIKO SALO joka tuon kaasuttimen minulle myi nettivaraosassa sano että kyseinen kaasutin on täysin toimiva..
Tää nyt menee vähän Niksi-Pirkaksi, mutta joku TI-Sierra-aktiivi paikkaili niitä kalvoja polkupyörän kumin paikoilla, tiedä sitten voisko niitä kalvoja muutenkin väsätä itte leikkaamalla jostain kumihanskoista tms..? 8)
Hyvin osaa hoitaa tuo moposportin väki tilaukset.. laitoin kyselyy niille kyseisistä osista ja väittivät että kyllä löytyy pitkän odotuksen jälkeen tulee osat kotiin maksaa sen 47,90e lähetyskuluineen avaan paketin ja siellä olevat osat ei ole edes sinne päinkään... noh laitoin viestiä takasin että nuo osat ei ole sinne päinkään ja pistin myös kuvaa vanhoista kalvoista, sanoivat juu kyllä löytyy että lähetä vaan väärät takaisin, noh sitten kun tuli paketti niin tuo antistall kalvo oli oikea mutta olivat v*ittu laittaneet mulle dfth:n ryyppy kalvon.. Eihän tässä ole menny ku se 2vk
Semmonen kumma homma että nyt ku auton pistää käyntiin ja nopeasti survot kaasunpohjaa auto moooa ja tahtoo sammua mutta kun herättelee ja polkasee nii kyllä kiertää ajossa sitte ku lähtee kiihdyttelee nii pintakaasulla toimii mutta sitte ku rupee painaa kaasua nii tahtoo hyytyä mutta heti ku päästä vähän kaasua nii liikkuu taas.
Auto on tollee leimattu että päästöistä meniläpi ilman mitää ongelmia, sytkä lampulla säädetty,ja nuo alipaineletkut ohjeitten mukaa laitettu...
motti on vakio 2l ohc dgav vai oliko dgv kaasarilla.
Joskus aiemmin ollu vikaa jollain siinä toisio(ala)kaasuläpän alipainesäätimessä. Se on semmonen pyöreä ufo kaasarin sivussa jonka päällä lukee Weber. Se avaa sitä alaläppää alipaineella, ellei ole varsi jumissa tai kalvo puhki. Ellei alaläppä aukee, se alkaa tukehtua ja booaa.