Maaliskuun aikana tarkoitus laittaa vauhtia entisöintiin:vasen vetari (tökättävä) jarrulevyt ja palat eteen,vesipumppu,vasen etulyhty jne.

No niin, läpi meni kerrasta: Vikoja ja puutteita ei havaittu ! 8)tursas kirjoitti:Niin niin, huomenna pitäis viedä leimalle..tässä nyt vähän turhaa tressiä, siis mitään vikaahan siinä ei ole tietenkään..
Jaa. En tiedä, että vaikuttaako tuo vakaajan paksuuden muutos pitkittäistuentaan mitenkään, mutta samassa yhteydessä on varmaan vaihtunut koko joukko puslia uusiin tai edes ehjiin? Uskoisin niillä olevan tuollainen tunnokkuutta lisäävä vaikutus ja omat kokemukset tukevat tätä myös.duckworth kirjoitti:Joo, omakin Sierra selvinnyt taas tien päälle, ja hyvin toimii!Sellainen myytti on pakko tässä murtaa, että jotkut kun väittää että etuvakaajan vaihto paksumpaan ei vaikuta tunnokkuuteen, on paikkansa pitämättömyys.. Tuntuma perän liikkeistä ja pidosta ylipäänsä, tuli hemmetin hyvä kun vaihtoi 22mm tangon 26mm:een. Ymmärtäähän tuon kun vakaaja on Sierran etupään ainoa pitkittäistuki, kuten moni on varmaan huomannu
Todennäköisesti tuolla samalla. Sillä kun on aikansa räkinyt, niin alkaa jo sujumaan. Ja kun ei paremmasta tiedä, eikä ole rahaa ostaa...duckworth kirjoitti:Jatkuuko Jyrin hitsuu hommat muuten vielä sillä Gernillä, joka tuolla blogissa vilahti?
Eikös se vuosimalli -82 ole lähempänä totuutta, noitahan oli myös Stockman Turboina.., siisti ikäisekseen.. 8)Sierrajölli kirjoitti:Tälläsen kauniin harvinaisuuden pelastin romutukselta =))
1.6 neliovinen sämpylä vuosmallii -92 ! Poistettu ajosta vuonna 2003
Jhuuuujuuu mutta hitaasti tulee edistymään kun ei oo omaa talliaduckworth kirjoitti:Toihan vaikuttaa hyvältä aihiolta! Nyt vaan katteleen ne peruspalikat:
-2.0 ohc efi
-5v. loota
-Levyjarrut, isot sellaiset, myös taakse
-Hillitty madallus
Tuonne projektit osioonhan voisit tehdä ihan päivänkirjan tämän edistymisestä
PS. Oma Sierrakin pelastui taas teiden kiusaksi, tällä kertaa pitävällä kytkimellä