Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuosta alemmasta kiiturista kyse. Eli pitääkös sen ratin keskilätkän alla olla jotkut jouset? Ilmeisesti, luulisin ainakin mut mulla ei oo. Saisko osviittaa minkä kokoset ja malliset pitäs olla, ettei siitä leima-äijä ala naputtaan
Juu asia selvis. Itse itselleni vastaten: siellä pitäis olla yksi snadi jousi ja sellainen metallilirpake. Pitääks mun lähtee johkin romikselle kattoon jos löytys, kerpele sentään
No ihan on orkkisratti kyseessä ja siis toi -91 esco. Kipasin kirjastosta vilkaseen korjausoppaasta kuvaa ja homma selvis. Eli semmonen jousi pitää jostain virittää ettei oo rääkkä kokoajan päällä. Pikkujuttu mut kismittää kun oravaa kun kävyt jäässä
jaa semmoinen,no jos jousen löydät niin hyvä,mutta voi siihen heittää jonkun toisenkin painokatkasijan..ei oo väliä missä se on kunhan toimii vaan.
sen jousen vois saada vaikka jostain vanhan umpion takaa,tai jotain.
ainakin taunuksissa on sellasia..
JesseT kirjoitti:Välillä aina ihmettelen mikä siinä Fordin varaosatiskillä on vikana kun aina pitää virittää patentteja euron hintaisen osan puuttuessa?
Eurolla No, käydäänpäs kysymässä mitä sieltä eurolla saa. Epäilen että hukkareissu mut onhan hieno ilma ajella
Enpä löytänyt räjäytyskuvista mitään jouseen viittaavaa tuolta ratin/töötin tuntumasta. Koko tööttimekanismille oli kyllä hintaa sitten 13£.
Itse vaan usein käyn Fordin varaosatiskillä hakemassa kaiken näköisiä kiinnikkeitä, nappeja, klipsejä, erikoisruuveja, tarroja, peitetulppia jne pikkukamaa ja hinnat on usein jotakin ~15cnt/kpl vaikka mistä saksan varastosta tilattaisiin.