Painin edelleen noitten jatkuvaan palavien jarruvalojen kanssa...
Vaikka koko töpselin nappaa irti katkaisjasta, niin jarruvalot syttyy, kun valot laittaa päälle, toisin sanoen jostain kohdin virta hyppää takavaloilta jarruvaloille->
Töpselit irti molemmista takaumpioista ja mittaamaan, takavalojen pinniin tulee jännite, mutta jarruvaloille ei, aivan kuten pitääkin, paitsi että silti ne jarruvalot vaan palaa!->
Mittasin irrallaan olevat umpiot, ei ota jarru- ja takavalon nastat toisiinsa, tein mittauksen polttimo irroitettuna->
Nyt on jäljellä enää yksi järkevä vaihtoehto. joskin vähän outo, eli molemmissa polttimoissa virta hyppää jarruvaloille perävalon nastasta, koska kokeilin ottaa toisen irti, ja laittaa virrat päälle, ja kappas jarruvalot vaan palaa, VAIKKA ITSE TÖPSELIIN EI TUU VIRTAA JARRUVALOILLE->
Hommasin jo uudet polttimot, ja seurvaaksi kokeilen niitä, mutta sitten alkaa keinot loppua...

BTW varmaan pänttäsin tunnin eilen noita Sierran valojen sähköjä, että pääsin sieluelämästä perille

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER