Muutoskatsastus kiemuroita??
Muutoskatsastus kiemuroita??
Onko kukaan tietoinen miten näitä autoja saa katsastettua uudemmilla eri automerkin moottoreilla. Koneessa vakiona tehoja 211hp ja autossa mallisarjan tehokkaimman jarrut pohjassa. Semmoisessa on 180hp vakiona, että voiko uutta moottoria ns. penkittää alempi tehoiseksi? Toinen ajatus olisi jos istuttas saman tyyppisen motin mutta vaparina jossa tehoa 170hp ja nakella sisuskalut tuosta turbosta.
Suttaa, Suttaa, Suttaa, kolahtaa.
Sierra 2.0 ohc turbo megasq.
Sierra 2.0 ohc turbo megasq.
Re: Muutoskatsastus kiemuroita??
No jos manta on saatu kilpiin supran 2jz-gte koneella niin mikäs ongelma siinä on
tehot sallituissa rajoissa litratilavuuden kanssa niin mikäs siinä, leimalle vaan. ja tietenkin päästöt kohdillaan jos on uudempaa autoa kyseessä

Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: Muutoskatsastus kiemuroita??
Ei kai nää Supra-jutut kohta kuulu tämänkin foorumin arkeenG_evo kirjoitti:No jos manta on saatu kilpiin supran 2jz-gte koneella niin mikäs ongelma siinä on![]()

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Muutoskatsastus kiemuroita??
Penkkilapulla onnistuu.
Mihin autoon? Jos Sierraan niin mallisarjan tehokkain on 2.0 dohc turbo eli yhtä kuin cosworth.
Mihin autoon? Jos Sierraan niin mallisarjan tehokkain on 2.0 dohc turbo eli yhtä kuin cosworth.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Re: Muutoskatsastus kiemuroita??
Kunhan sanoin vaan esimerkkinä kun sellainen on kilvissäkinduckworth kirjoitti: Ei kai nää Supra-jutut kohta kuulu tämänkin foorumin arkeen

Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: Muutoskatsastus kiemuroita??
Vaikea ymmärtää alustusta, mutta penkittämistä alempitehoiseksi ei nykyään enää sallita?Ghia kirjoitti:Onko kukaan tietoinen miten näitä autoja saa katsastettua uudemmilla eri automerkin moottoreilla. Koneessa vakiona tehoja 211hp ja autossa mallisarjan tehokkaimman jarrut pohjassa. Semmoisessa on 180hp vakiona, että voiko uutta moottoria ns. penkittää alempi tehoiseksi? Toinen ajatus olisi jos istuttas saman tyyppisen motin mutta vaparina jossa tehoa 170hp ja nakella sisuskalut tuosta turbosta.
Re: Muutoskatsastus kiemuroita??
Ei, koska yleensä se tapahtuu turbollaFiestalla kirjoitti: Vaikea ymmärtää alustusta, mutta penkittämistä alempitehoiseksi ei nykyään enää sallita?


Re: Muutoskatsastus kiemuroita??
Ja mikäli tätä Tuulilasin juttua on uskominen, niin VTT:n mittaukset ei enää kelpaa Trafille.Wildchild kirjoitti:Ikävä kyllä, uudempaan autoon jos näin haluaa tehdä, VTT kutsuu.