Ohc -kone
Re: Ohc -kone
Jos mä muistan oikein, niin nuo kolminumeroiset lohkot on uudempia ”sierran” lohkoja ja kaksinumeroiset vanhempia ”taunuksen” lohkoja. Uudempi parempi virikäytössä.
Sierra XR4i kesäauto http://fordxr4i.blogspot.com/
Re: Ohc -kone
Tuohon että onko STD vai jo porattu on vaikea tältä pohjalta mitään sanoa, joka tapuksessa 90,8 on 205 vakioporaus. Nyt sitten seuraa jatkokysymys, kun muut ei oo vielä ehtinyford494 kirjoitti:Mitä eroa on lohkoillä kun merkki 205 ja toisessa20 lohkon kyljessä ? Kumpiko kannattaa porata virikoneeksi ? Kumpikin std kokoa ?

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Ohc -kone
205 kestää paremmin jos 92mm yli mennään, 94mm on hiinäjahiinä. 20 lohko ei yleensä tahdo enää pitää muotoaan 92mm jälkeen.
Vaparina ja std koossa väittäisin että ei merkittäviä käytännön eroja kestossa, olettaen että ovat muuten kunnossa.
Mutta 205 on se uudempi, kestävämpi ja katu-uskottavampi
Vaparina ja std koossa väittäisin että ei merkittäviä käytännön eroja kestossa, olettaen että ovat muuten kunnossa.
Mutta 205 on se uudempi, kestävämpi ja katu-uskottavampi

Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Re: Ohc -kone
Sierraan tulee ja vakioalakerta oli tarkoitus ja viri kansi . En ole purkanu vielä joten ei koosta tietoa. on joku camtec nokka onkohan gc 6 tai jotain lienee kuitenkin vakio nokka ?duckworth kirjoitti: Tuohon että onko STD vai jo porattu on vaikea tältä pohjalta mitään sanoa, joka tapuksessa 90,8 on 205 vakioporaus. Nyt sitten seuraa jatkokysymys, kun muut ei oo vielä ehtiny, minkälaista pakettia olet kasaamassa, ja mihin koppaan? Sierra, Taunus vai välikoppa..?