Mondeo nykii...

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Monde-01

Mondeo nykii...

Viesti Kirjoittaja Monde-01 »

Mikä mahtaa mondeota -01 (2.0-B4Y/2) riivat, kun nykii tasakaasulla ajaessa kierrosalueella 1700-2500. Vikakoodeja ei muistissa, ohjelmankin päivittivät ja eikun jatkuu... :x
Onks kellään .... vinkkejä?
Monde-01

Viesti Kirjoittaja Monde-01 »

Ei noista linkeistä oikein vastaavuutta löydy. Nykimistä ei muilla kierroksilla ,kone reagoi kaasuun normaalisti ja vetää iloisesti aina rajoittajalle asti. Täytyy kokeilla noita vinkkejä josko jokin auttais.
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Luitko kaikki läpi?

Sääntönä olis, että jatkettais mieluiten vastaavaassa topicissa niin pysyis kokonaisuus luettavana...

Yhdellä kaverilla oli joskus 1,8TD mondys jako hampaalla sivussa, joka esiintyi nykimisenä tasakaasulla ~80-90km/h vauhdissa
mondis

Viesti Kirjoittaja mondis »

No mul on kyl vanha mondis mut mul oli aivan sama vika omassa ja uudet tulpat ja johdot vaihdoin ja vika hävisi! JA HUOM. ALKUPERÄIS OSIA,MOTORCRAFT. Mulla sen nykimisen aiheutti todennäköisesti "väärät" tulpat!!! Ostin kyllä kaupasta siihen tarkoitetut tulpat, mut ne ei vaan toiminu! Sit ostin taas uudet tulpat ja johdot ,nyt alkuperäiset ja kyllä toimii eikä oo nykimisestä tietookaan! Onko siihen sun autoon koskaan vielä vaihdettu tulppia tai johtoja? Mulla tuo toimenpide auttoi, en tiedä varmaksi sun uudemmasta mondeosta. Mut tämä oli taas yksi vinkki asiaan. Toivottavasti vika löytyy.
Rahalla saa ja Fordilla pääsee!!!
Monteonisti

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Meillä hajoaa "alkuperäiset" eli posliini halkeaa neloselta, jos ei heti vaihda niin hajoaa kolomoseltakin? :shock: "Väärät" kestää hyvin! :D Johdot on alkuperäiset, mutta ajettu vasta vajaa 220tkm.
Tulpan tai johdon rikkoutuminen kyllä oireilee ensin kiihdytyksessä, ainakin minulla! :evil:
Vastaa Viestiin