Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No cologneita niihin laitettiin, mut kai muutama englantilainenkin tehtiin, mut colognesta on seuraavaa kokemusta.
Ainakaan itse en erota kone kokoja toisistaan (2.3 ja 2.8)
Tyypillistä koneelle on mahtava vääntö heti 1000 lähtien ja huono kierrosten otto, eli veto loppuu ennen kuin alkoikaan.
Kuluttavat kaasarina paljon!
Peltisarjoja saa ja kaasutin vaihtoehtoja riittää. myös nokkia on saatavilla.
Virityksien hyödystä taas voi olla montaa mieltä.
juu ajattelin vain kun olis yks siisti taunus myynnissä
alunperin 2.0v6 mutta nyt laitettu 2.8 ja ei ole muutos katsastettu kaveri sanoi että on 5 vuotta katsastellut eikä kukaan ole mitään kysellyt.
mitän noissa on vakiona voimaa?
WSE kirjoitti:
Juu niin kuluttavat. peräti kahdeksan litraa sadalla saattaa mennä 2,0 koneella. P7:ssa.
aivan..mistä se on iskostunu päähän että kutoskone vie paljon..
ei ainakaan tämä pieni 2-litranen
vaan ei kyllä niin paljoa kuljekkaan,siinä missä muutkin.
kuullostaa vaan kivalta
MouTine! kirjoitti:
Ja Capreissa sekä tietyissä Granadoissa 160hp.
Ja todennäköisesti noissa ei sitten ole muuta eroa kun että on ilmoitettu 10hp lisää että kuullostais paremmalta.
En ainakaan ole mistää kirjallisuudesta tai netistä löytänyt mitään tietoa että millä muutoksilla toi parannus on tullut.
taunus 2.0 v6 90 hp..2.0 ohc 98hp
eikä väännössäkään ollu v6 eduksi kun huokasun verran..
jotain sellaista että ohc 149 ja v-moottori 151..
mutta se kutonen kuullostaa niin kivalta
RS2600 kirjoitti:
Ja todennäköisesti noissa ei sitten ole muuta eroa kun että on ilmoitettu 10hp lisää että kuullostais paremmalta.
En ainakaan ole mistää kirjallisuudesta tai netistä löytänyt mitään tietoa että millä muutoksilla toi parannus on tullut.
Tuolla grnada and scorpio onlinen puolellajoku puhu, että ainakin capreissa olis tuplaputkella saatu se teholisä. Tiedä sitte. Ainakin oma tyyppikoodi on noissa 160hp koneissa.
janzamar kirjoitti:taunus 2.0 v6 90 hp..2.0 ohc 98hp
eikä väännössäkään ollu v6 eduksi kun huokasun verran..
jotain sellaista että ohc 149 ja v-moottori 151..
mutta se kutonen kuullostaa niin kivalta
Eikös v6 vääntö ollut myös matalammalla kierrosalueella tämä tuo ajoon eri mukavuutta ??
V6 3500 kun ohc taas oli 4000?? joku tiennee asian paremmin.
2.8 on takana blokissa merkintä ISOLLA E tai D kun 2.0 on C ja sitten V6 kannessa on merkinnät, kuten myös pienellä blokin etuosassa
Fix Or Repair Daily !
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Mondeo 1.8 CLX -97 STW