Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Autona 02 mallin 2litrainen Ambiente mondeo josta puuttuu cruise
Onko näissä sähköinen vai vaijeritoiminen kaasu? Sekä onko helposti jälkiasennettavissa vakionopeudensäädintä.
Aiemmin oli opeli ja selvisi että sähkökaasuisiin opeleihin sai lisättyä cruisen laittamalla alkuperäisen säätimen ja ohjelmoimalla sen käyttöön.
Heräsi ajatus että olisiko moinen mahdollista myös mondeossa?
Sekä toinen enempi tekniikka alueelle kuuluva kysymys tähän samaan.
Onko mitään hyötyä käyttää 98 bensaa vai onko turhaa rahan haaskausta verrattuna 95laatuun?
Ford Mondeo 2.0 2011
Ex Chevrolet Cruze 1.8 2010,
Volvo S60 2.5T 2005, Ford Mondeo 2.0 2002,
Opel Vectra 1.8 1998, Nissan Primera 1.6 1991
Kaasu on vaijerilla, ja cruisekin toimii vaijerilla. Vaihtolistalle taitaa lisäks mennä rattikin, joten ei ehkä kannata jälkikäteen cruisea asennella, paitsi tietenkin joku tarvike cruise.
Taitaa olla vähän mustatuntuu juttu toi bensakin, mutta itse tankkailen pääsääntöisesti 98:ia, emäntä kun joskus satunnaisesti tankkaa, niin se laittaa kuitenkin 95:sta..
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Saa sen alkuperäsenkin asennettua kohtuu helposti jos löytää osat esim. purku autosta johdot on valmiina.. Rattiin napit, poljinkatkaisia vaihtaa ja konepellin alle moottori jossa vaijeri kaasuläpälle oon ite laittanu sillon kun nämä oli uusia useampaan autoon...liian kallis vanhaan jos hakee marmori tiskiltä osat...
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
omassa mondeossa -02 trend 1,8 löytyi kaikki johdotukset valmiina, vaihdon airbagin jossa oli napit valmiina, lisäksi vaihtoon meni kytkinpolkimen katkaisija ja jarrupolkimelle tuli yksi katkaisija lisää. Konehuoneen puolelle tuli ohjausyksikkö vaijereineen.
Toimii oikein hienosti, ainoa miten eroaa jo tehtaalla asennetusta on, että mittaristossa ei näy cruisen symbolia kun käytössä.
Toi valmis paketti kyllä kiehtoisi tilata.
Mutta onkohan Ambientessa noi muutama piuha valmiina jotka on kuvissa?
Tarvitseeko cruisea / airbageja koodailla vai riittääkö että osat laittaa paikalleen (airbagin takaisin kiinni)
Onkos airbagi vaihdettava? Eli onko cruisettomassa bagissa noi nappien kohdat kiinteää muovia, vai onko niissä kolot että riittäisi kun laittaisi napit paikalleen.
Muuten homma näyttää taitoihin nähden helpolta mutta noi muutama johto jotka täytyy laittaa auton liittimiin hieman huolettaa
Ford Mondeo 2.0 2011
Ex Chevrolet Cruze 1.8 2010,
Volvo S60 2.5T 2005, Ford Mondeo 2.0 2002,
Opel Vectra 1.8 1998, Nissan Primera 1.6 1991
Voi siihen turvatyynyyn leikata reunoihin napeille paikat niin ite oon tehny..Tarvii vaan vakaan käden ja uskallusta..johdot pitäisi löytyä kaikista ja äkkiähän sen autosta käy tarkastamassa...
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Onko kellään tietoa miten saan vakarin johotukset laitettua kun auton johtosarjassa ei ole paikkaa vakrrarille. Viescarin asentaja tuumassa että ei onnistuis. Mutta luulis että jos teen ite johotukset niin onnistuuko? Pitäis vaan tietää että mikä johto on mikä vakkarin liittimesä?
ford mondeo mk3 1.8 duratec -02
Yamaha yzf-600r thundercat -02
Tuumiskelin itsekin tuota vakkarin jälkiasennusta. Itsellä MK3, jossa sähkökaasu. Riitääkö siis ratin nappien asennus ja ohjelmointi? Olis myös kiva tietää minkä hintasta tuo ohjelmoinnissa käyttäminen on tai vastaavasti onko tarvittavan laitteiston hommaminen itselle hullua? Ois nimittäin yhtä ja toista mitä haluais ohjelmoimalla muuttaa.