Mondeo -02 keskuslukon ongelma!!!

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
mondis

Mondeo -02 keskuslukon ongelma!!!

Viesti Kirjoittaja mondis »

Eli varmaan aika moni on tapellu tän ongelman kanssa, eli mä rupesin selvittään tuota lukko-ongelmaa kun kesällä keskuslukko toimii niinkuin pitääkin, mutta kun syksy tulee ja kelit kylmenee niin ovet menee lukkoon itekseen vähän avaamisen jälkeen! :evil: Ja litkuja on kokeiltu mutta ei apuja, eipä siinä, asian kanssa on pärjätty kun tietää että ei jätä avaimia autoon sisälle! No nyt sitten otin lukon auki ja tutkin asiaa, niin kävi selväks että liika välys aiheuttaa sille mikrokytkimelle sen, että se ei mene pohjaan ja ei siten jää haluttuun asentoon! Mutta nyt kun meinasin että olkoon, ja kasasin sen takaisin, niin perkele, nyt ovet ei jää lukkoon ollenkaan!!!!! Mitä ootte tehny tälle tapaukselle? Paljonko maksaa Fordilla uusi lukkotsydeemi? Nyt mulla vasta hermo menee!!! Eihän tolla voi mennä edes kaupungille kun ei saa ovia lukkoon! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Rahalla saa ja Fordilla pääsee!!!
IziO

Re: Mondeo -02 keskuslukon ongelma!!!

Viesti Kirjoittaja IziO »

Tarkoitatko takakontin mikrokytkimen hintaa?
Itse kurkkasin sisään et mitä on syönyt ja ei mitään silmiin pistävää vikaa ollut niin kävin suosiolla hakemassa uuden. Sellanen lähti Hartikaiselta n.45€:lla.
Mondeo Ghia X (MK3)
mondis

Kuskin oven lukkohässäkkää.
mondis

No niin, uusi lukkoyksikkö tilattu fordilta, hinta noin 150e! Jospa ne lukot sit alkais pelittään! :D
IziO

Viesti Kirjoittaja IziO »

mondis kirjoitti:No niin, uusi lukkoyksikkö tilattu fordilta, hinta noin 150e! Jospa ne lukot sit alkais pelittään! :D
:D
Mondeo Ghia X (MK3)
Vastaa Viestiin