2.0 Ohc hihnasta ja kannenpulteista
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Eli helpommin 10nm on suunilleen 1kg
Niin ja sitten tuli sellainen mieleen että onko noilla nokan ja apuakselin hihnapyörillä mitään eroa, hampaiden lukumäärässä, ajoituksella tai "kätisyydellä". Sen huomasin ainakin että nokan pyörä pitää pistää niin päin että fordin logo yms numerosarjat ovat "piilossa" eli koneen puolella, muuten se pelti ei kiristy sinne väliin. Mutta sitten tuli sellainen että hihna tuntuu kulkevan apuakselilla aivan ulkoreunassa kun taas nokalla se kulkee melkeen siinä pellissä kiinni eli sisäreunassa. Eli onko noissa jotain kartiomaisuutta ja jos on niin kuuluuko se apuakselin pyörä olla myöskin niinpäin että numerosarjat yms ovat piilossa
Niin ja sitten tuli sellainen mieleen että onko noilla nokan ja apuakselin hihnapyörillä mitään eroa, hampaiden lukumäärässä, ajoituksella tai "kätisyydellä". Sen huomasin ainakin että nokan pyörä pitää pistää niin päin että fordin logo yms numerosarjat ovat "piilossa" eli koneen puolella, muuten se pelti ei kiristy sinne väliin. Mutta sitten tuli sellainen että hihna tuntuu kulkevan apuakselilla aivan ulkoreunassa kun taas nokalla se kulkee melkeen siinä pellissä kiinni eli sisäreunassa. Eli onko noissa jotain kartiomaisuutta ja jos on niin kuuluuko se apuakselin pyörä olla myöskin niinpäin että numerosarjat yms ovat piilossa
Niinhän tuo näyttäis mullakin kulkevan. Et ihan normaalia.VesQ kirjoitti:No siellä se näyttäisi menevänkin mutta sitten taas se kulkee apu-akselin pyörällä ulkoreunassa
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG