.niiin ja mites tuo 2.0 litranen kumpi kampipimatsu25vee kirjoitti:tere,pojat itselläni mondeo 03 hyvin toimii ,mutta olen ajatellu tommosta coupea 2,5 v6 virossa,noita 2000-3000 ja suomes kalliimpiaminkälainen kannatas sit automaatti jne yleisiä vikoja jos pystytte neuvoo.
hyvää syksyä foorumilaisille
gatochico/kiitos vastauksesta se on hyvä et jotain positiivistä:) kannattaisko hakea saksasta en ole viel selaannut mut viron autoja olen. saako kysyä ,mitägatochico kirjoitti:Terve, mulla on kuuvetonen kuukaara, jolla olen nyt ajellut 13 tkm. Sen jälkeen kun olin uusinut hajonneen vesipumpun (ja jäähdyttimen), etupyörän laakerin ym. pientä laittoa, ei varsinaisia vikoja ole ollut. Hyvin menee kun kaasua painaa eikä kulutuskaan ole paha. Saksantuontiautona ei ole edes ruosteessa, vaikka vm. on -99 ja mittarissa jo 215 tkm.
onko automaatti vai man/haluasin automaattina ?mitä mieltä mitä reroa?joku sanonu et automaatti laukee ,sit kerral??gatochico kirjoitti:Terve, mulla on kuuvetonen kuukaara, jolla olen nyt ajellut 13 tkm. Sen jälkeen kun olin uusinut hajonneen vesipumpun (ja jäähdyttimen), etupyörän laakerin ym. pientä laittoa, ei varsinaisia vikoja ole ollut. Hyvin menee kun kaasua painaa eikä kulutuskaan ole paha. Saksantuontiautona ei ole edes ruosteessa, vaikka vm. on -99 ja mittarissa jo 215 tkm.