sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

moro,

tossa rojektit osiossa jo valitin kun vaihettiin 30/32 weberin tilalle Dellortto DHLA40 kaasutin ja valehtelematta puolet niistä vähistäkin tehoista katos :lol:

kaasuttimessa oli:
165 pääsuutin
170 ilmasuutin? vai mikä onkaan
56 tyhjäkäynti
seosputkesta ei ole mitään tietoa


ja ongelmahan tosiaan on kun tehot hävis, tänään vaihettiin 200 pääsuutin joka hiukan paransi asiaa mutta ei tarpeeksi, vieläkin tehot kateissa.. ja tuntuu että lisää soppaakin maistuis?

ja vedättäessä korkeilla kieroksilla alkaa pätkimään ikävästi,? mikähän tohon vaikuttais? ja mitähän tossa pitäis vaihdella?

vanhalla kaasarilla röpötti alle 2000rmp mutta veti kunnolla kun kierokset nousi 2500+, ja tämä pitäis saada samanlailla vetämään





JOTEN vinkkejä otetaan vastaa :D

ja siis nokan teho alue alkaa 2800 joten kierros konesta kyse!
duster73
Viestit: 264
Liittynyt: 04 Helmi 2005 13:55
Paikkakunta: Ristiina

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja duster73 »

yhdellä kaasarillako tässä pelataan?pääsuutinhan vaikuttaa eniten vetoalueen alapäässä,jossain 3000-4000.lisäilmasuutin tästä eteenpäin.eli pienempi lisäilmasuutin rikastaa seosta.
ainakin dellortoissa myös sitten tuo seosputki vaikuttaa tosi paljon.eli erot putkesta toiseen on isoja eikä ne mene edes mitenkään loogisessa järjestyksessä,numeroinnit siis.toinen putki voi olla reippaasti rikas alhaalla ja toinen ylhäällä.
yhdella kaasarilla myös neulaventtiilin tarvii olla isompi kuin tupliakaasareita käyttäessä.
Subaru Impreza stw 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Escort -74
Ford Cortina 3d Estate 1,6 -69
Ford Anglia -65 x2
Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Eli yksi vaaka tellu?
Minkä kokoiset sisäkurkut? Mielellään 28, 32 liian isot.
Minkä kokoinen neulaventtiili? Tossa leikissä vaatii 200-250 venttiilin.
Seosputket #5 tai #6 jotka toimii jollainlailla.
Vielä tommosella jonkunsorttisella rallinokalla, todnäk alhaalta ei saa kunnolla toimimaankaan, pensa tosin maistuu.
Hommaa suosiolla tolle samankokoinen kaveri, pääset paljon helpommalla, kulutus tippuu ja tehot saattavat jopa nousta alkuperäisestä.

Joskus kauan (20v) sitten kokeilin tuota yhtä vaaka kaasaria oharin kyljessä ja pystyä kutvosessa. Ei toimi, eikä ne kyllä ole siihen suunniteltukaan.
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

country sedan kirjoitti:Eli yksi vaaka tellu?
Minkä kokoiset sisäkurkut? Mielellään 28, 32 liian isot.
Minkä kokoinen neulaventtiili? Tossa leikissä vaatii 200-250 venttiilin.
Seosputket #5 tai #6 jotka toimii jollainlailla.
Vielä tommosella jonkunsorttisella rallinokalla, todnäk alhaalta ei saa kunnolla toimimaankaan, pensa tosin maistuu.
Hommaa suosiolla tolle samankokoinen kaveri, pääset paljon helpommalla, kulutus tippuu ja tehot saattavat jopa nousta alkuperäisestä.

Joskus kauan (20v) sitten kokeilin tuota yhtä vaaka kaasaria oharin kyljessä ja pystyä kutvosessa. Ei toimi, eikä ne kyllä ole siihen suunniteltukaan.
joo elikkä siis yhden kaasarin viritys on kyseessä..


tota noin, sisäkurkut? nyt alko taas olla ihan ulapalla näistä hommista :D jos jotain pientä infoa sais mistä näkee mitkä kurkut, ja mistä ton neulaventtiilin löytää niin olis hyvä.. tosiaan eka kaasari vehe jota piristämässä niin vähän hakusessa vielä :? ja seos putkesa oli vaan jotain 7772.10 muita ei tainnu löytöä? :D ja tuo lisäilmasuutin? onkos se niikun tuo joka nyt on kokoa 170? eli sitä pienentämään niin saa lisää kakkua yläkieroksilla?

ja tarkotus olis saada toimimaan tuolla 2800-8000rmp joka on nokan tehoalue, joten alakieroksilla ei ole mitään väliä,
duster73
Viestit: 264
Liittynyt: 04 Helmi 2005 13:55
Paikkakunta: Ristiina

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja duster73 »

http://www.freetechnics.fi/delldhla.htm

tuolla on alareunassa hajoituskuva dellorton kaasarista,kuva suurenee klikkaamalla.sieltä näkee mikä numero on mikäkin osa.lähettävä töihin niin ei ehdi sen enempää nyt kirjottamaan,mutta tuolla pääset alkuun :)
Subaru Impreza stw 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Escort -74
Ford Cortina 3d Estate 1,6 -69
Ford Anglia -65 x2
Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

duster73 kirjoitti:http://www.freetechnics.fi/delldhla.htm

tuolla on alareunassa hajoituskuva dellorton kaasarista,kuva suurenee klikkaamalla.sieltä näkee mikä numero on mikäkin osa.lähettävä töihin niin ei ehdi sen enempää nyt kirjottamaan,mutta tuolla pääset alkuun :)
jees, lähen nyt aluks varmaan ostamaan tuon neulaventtiilin, ja pienempiä lisäilmasuuttimia, katsotaan miten käy :D
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

neulaventtiili vaihdettiin 150-225 kokoon,
lisäilmasuutin 160 ( ei toimi yläkierroksilla yhtään)


ja tais tulla kansipahvin vaihtokin eteen.. öljytikussa valkoista mömmöä? autosta tosiaan meni laturin hihna tuossa vähän aika sit ja tosiaan tais vähän keittää siinä, vettä ainakin katos ronskisti :lol:
noo mutta näittä menee :mrgreen:

ja tällänen perus alottelijan kysymys: pitääkö venttiilit säätää kylmällä koneella vai lämpimällä?
ja pitääkö taas tuon kansipahvin vaihdon jälkeen tehdä taas jälkikiristys? ja kannen pultit voi varmaan käyttää uudestaan kun uutena laitoin koneen vaihdonyhteydessä? v
duster73
Viestit: 264
Liittynyt: 04 Helmi 2005 13:55
Paikkakunta: Ristiina

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja duster73 »

toimiiko yläkierroksilla nyt huonommin kun sillä toisella lisäilmasuuttimella?onhan se voinut käydä rikkaallakin,aina vähän huono antaa analyysejä ilman että itse näkee/kuulee.
vaihda nyt ainakin se pahvi ensin ja säätele kaasaria sitten :) mitkähän kurkut siellä tosiaan mahtaa olla?niissä on numeron sisällä,joskus voi jopa nähdä kun katsoo sinne kaasarin kurkkuun.en nyt kyllä muista että kummastako suunnasta piti katsoa...
Subaru Impreza stw 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Escort -74
Ford Cortina 3d Estate 1,6 -69
Ford Anglia -65 x2
Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

duster73 kirjoitti:toimiiko yläkierroksilla nyt huonommin kun sillä toisella lisäilmasuuttimella?onhan se voinut käydä rikkaallakin,aina vähän huono antaa analyysejä ilman että itse näkee/kuulee.
vaihda nyt ainakin se pahvi ensin ja säätele kaasaria sitten :) mitkähän kurkut siellä tosiaan mahtaa olla?niissä on numeron sisällä,joskus voi jopa nähdä kun katsoo sinne kaasarin kurkkuun.en nyt kyllä muista että kummastako suunnasta piti katsoa...
joo tuo 160 suutin vain pahensi asiaa, nyt tuolla 170 tekee sellasta pientä nykimistä.. ja joo tänään hain uuden pahvin, tossa lähipäivinä taas kansi auki, perkele ku on yhen hihnan varassa vesipumppukin!

nyt siis vakio / nykyinen

pääsuutin 165-> 210
seosputkessa luki 7772.10->?
lisäilmasuutin 170->?
neulaventtiili 150->225

mitäs nuo kurkut vaikuttaa asiaan?
Foorrtti
Viestit: 449
Liittynyt: 23 Syys 2007 19:33

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja Foorrtti »

bomble kirjoitti:ja tällänen perus alottelijan kysymys: pitääkö venttiilit säätää kylmällä koneella vai lämpimällä?
ja pitääkö taas tuon kansipahvin vaihdon jälkeen tehdä taas jälkikiristys? ja kannen pultit voi varmaan käyttää uudestaan kun uutena laitoin koneen vaihdonyhteydessä?
Kylmälle koneelle on ilmoitettu ohjearvot mihin venttiilit säädetään. Pitää tehdä jälkikiristys taas, joka kerta kun pultit aukaset joudut takaisin laittaessa tekemään myös jälkikiristyksen. Pultit suositellaan vaihdettaviksi joka aukasun jälkeen, mutta itte olen tehnyt jopa monet kannen tai pahvin vaihdot samoilla pulteilla, että kyllä ne kestää mutta mitä enempi niitä käyttää niin sitä isommaksi niiden katkeamisriski kasvaa mikäli ovat venyviä pultteja.
pynski-89
Viestit: 140
Liittynyt: 16 Kesä 2007 20:05
Paikkakunta: kangasniemi

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja pynski-89 »

Sisäkurkkujen koot nää ilmanputsarin puoleisesta päästä. Joku kirkas valo ja peili auttaa asiassa jos kaasutin on jo paikallaan. Ja sulla on ilmeisesti 10 seosputki, tuo 7772 on kaikissa numeroyhdistelmänä. 6 seosputki toimii hyvin ainakin parillisissa kaasutin paketeissa + 2.0ohc jne..
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

pynski-89 kirjoitti:Sisäkurkkujen koot nää ilmanputsarin puoleisesta päästä. Joku kirkas valo ja peili auttaa asiassa jos kaasutin on jo paikallaan. Ja sulla on ilmeisesti 10 seosputki, tuo 7772 on kaikissa numeroyhdistelmänä. 6 seosputki toimii hyvin ainakin parillisissa kaasutin paketeissa + 2.0ohc jne..
mitä noi seos putket tarkalleen ottaen tekee? tais siis jostain oon ymmärtäny että niillä säädellään seosta kierrosalueen mukaan? " laiha yläkierroksilla/rikas yläkieroksilla? tyyliin tollasta...
en nyt oikeen oo näistä auton kaasuttimista ihan perillä :lol: mopojen kanssa kyllä tuli painittua mutta näissä on vähän jo enemmän tiedettävää

ja minkä kokosta seosputkea pitäis vaihtaa? jotain suuntaa antavia
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

nonnii, nyt on vaihettu 170 ilmasuuttimen tilalle 190, joka ei parantanu tilannetta yhtään. samanlailla toimii vieläkin.

mikä saatana tätä vaivaa? pitääkö vaihtaa takasin se weberi :evil:

voiko toi vakio pakosarja ja putki niin paljon ahdistaa? tuntuu ettei jaksais ottaa kierroksia, samalla toki tuntuu siltä että kaipais ilmaakin, mutta tiedä noista.

mites nuo seosputket? voisko siitä olla kiinni?

tai mitä nuo kurkkujen koot ylipäätänsä vaikuttaa?

View My Video

vähän huonolaatunen video, mutta äänet kovalle niin huomaa kyllä koska loppuu veto.. tota se tekee prkl

eikä oo mitään turhia kierrosmittareita asenneltu niin ei tarkalleen tiedä aluetta, mutta villiveikkaus että 4000 jälkee alkaa ongelmat :D
duckworth
Viestit: 3742
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Foorrtti kirjoitti: Kylmälle koneelle on ilmoitettu ohjearvot mihin venttiilit säädetään. Pitää tehdä jälkikiristys taas, joka kerta kun pultit aukaset joudut takaisin laittaessa tekemään myös jälkikiristyksen. Pultit suositellaan vaihdettaviksi joka aukasun jälkeen, mutta itte olen tehnyt jopa monet kannen tai pahvin vaihdot samoilla pulteilla, että kyllä ne kestää mutta mitä enempi niitä käyttää niin sitä isommaksi niiden katkeamisriski kasvaa mikäli ovat venyviä pultteja.
Torx-pultteja ei jälkikiristetä, vain 70nm vaiheittain ja lopuksi 90 asteen käännös. Exagonit on sitten eri asia, en oo kyllä niihin törmänny toveen...

OT/bomble: pystytkö pistämään filmiä konetilanpuolelta? Kuulis minkälaiset äänet muuten ovat, sattunnesta syystä ihan mielenkiinnosta :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Foorrtti
Viestit: 449
Liittynyt: 23 Syys 2007 19:33

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja Foorrtti »

duckworth kirjoitti: Torx-pultteja ei jälkikiristetä, vain 70nm vaiheittain ja lopuksi 90 asteen käännös. Exagonit on sitten eri asia, en oo kyllä niihin törmänny toveen...
Kyllä itte oon jälkikiristäny, viime talvena ku ajoin jälkikiristämättömällä kannella jossa oli nuo torx-pultit niin kansipahvi meni 3 ja 4 pytyn kohalta muutaman rankemman ratakilometrin jälkeen joka johti siihen että pukkasi paineet jäähytyspuolelle -> kaikki nesteet ympäri konehuonetta ja öljyt samalla sekasi vesien kanssa. Sen jälkeen olen jälkikiristäny, enkä ole kyllä enää käyttäny torxeja ja nyt toiminu. Lopullisena momenttina oon käyttäny 110-120 nm.
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

duckworth kirjoitti: Torx-pultteja ei jälkikiristetä, vain 70nm vaiheittain ja lopuksi 90 asteen käännös. Exagonit on sitten eri asia, en oo kyllä niihin törmänny toveen...

OT/bomble: pystytkö pistämään filmiä konetilanpuolelta? Kuulis minkälaiset äänet muuten ovat, sattunnesta syystä ihan mielenkiinnosta :D

joo kyllää mä tosta videota voin ottaa jossain vaiheessa ku kerkiää, ihan paikallaan seisomisesta?

ja joo mulle sanottiin että jälkiristys tehdään viimesellä käänetyllä momentilla eli 70nm, ja ei kyllä mikään liikahtanu mihkään suuntaan, tiedä siitä sitten :D tosiaan eka auto itselläni :lol:

tänään soitin myös freetechnisille, kutosen seosputkia suosittelivat ja tulee ens viikolla, toivotaan että alkais toimimaan vähän paremmin edes
emax
Moderaattori
Viestit: 2778
Liittynyt: 28 Huhti 2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja emax »

http://www.dvandrews.co.uk/
Tuola on juttua tuplien säätelystäkin jos kiinnostaa...
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

emax kirjoitti:http://www.dvandrews.co.uk/
Tuola on juttua tuplien säätelystäkin jos kiinnostaa...
¨
jees kiitoksia, tollaset kutosen seosputket postissa nyt, tossa kun lopettaa veetämisen niin alkaa putkesta tulla mustaa? eli siis rikkaalla kaiketi, noh kokeillaan noilla toisilla putkilla ja suuttimilla


E: nyt on vaihettu seosputket (6) ja 185 pääsuutin ja 190ilmasuutin, nyt ottaa kierroksia ainakin ja ihan lopussa röpöttää, pitäskö viel heittää pienempää pääsuutinta vaiko isompaa ilmasuutinta?

jossain vaiheessa vielä kokeillaan vaihtaa isompaa pääsuutinta ja kattoo mitä se sanoo, vaihella ja kokeilla..

kierroslukumittarikin pitäs varmaan asennella :D
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

nonnii, en uutta topiccia viittiny alottaa niin,

mites tollasta virinokkaa pitäs sitten ajotella? kun puhuvat perus ennakosta ja mekaanisesta ennakosta jne jne jne.. ota näistä selvää :D



kampiakselin on kohillaan
sytkän asento on kohillaan
mutta nokka heittää vähän jompaan kumpaan suuntaan, jos tarkalleen kohilleen iskee niin aina jää hihna hampaan päälle. tämän kanssa painittiin pitkään kunnes päätettiin lykkää myötäpäivään nokkaa että sai hihnan paikalleen..

jos joku viittis suuntaa antavasti kertoa miten noi tehään, mitä niiden pitäis olla.

tuntuu ettei oikeen vedä kunnolla vieläkään vaikka kiertää
duster73
Viestit: 264
Liittynyt: 04 Helmi 2005 13:55
Paikkakunta: Ristiina

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja duster73 »

no ainakin nokan aikaistaminen siirtää vetoaluetta alemmaksi ja päinvastoin.noin niinkun karkeasti sanottuna.itse oon laittanu aina mielummin sitä ennakkoa,kuin että myöhäisemmälle.mutta nokanvalmistajan ilmottamien arvojen mukaanhan se pitäs laittaa tai vielä parempi olis penkissä kokeilla sitä.
Subaru Impreza stw 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Escort -74
Ford Cortina 3d Estate 1,6 -69
Ford Anglia -65 x2
Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
pynski-89
Viestit: 140
Liittynyt: 16 Kesä 2007 20:05
Paikkakunta: kangasniemi

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja pynski-89 »

Kannattaa hankkia säädettävä nokkapyörä, sillä on mukava säädellä- Eivätkä ole pahan hintasia.
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

pynski-89 kirjoitti:Kannattaa hankkia säädettävä nokkapyörä, sillä on mukava säädellä- Eivätkä ole pahan hintasia.
joo vähän on suuniteltu tota, sais nyt suurinpiirtein kohilleen, mitähän ku siel luki jotain timing juttuja lapus 46/88/88/46? mitähän nuo meinaa, loput oli tietoja ja ohjearvoja välyksistä
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja country sedan »

bomble kirjoitti: 46/88/88/46? mitähän nuo meinaa, loput oli tietoja ja ohjearvoja välyksistä
Imu auki/imu kiinni/pako auki/pako kiinni.
Over lappia 92 astetta, alkaa olla jo melko race..
Lapusta pitäis vielä löytyä intake valve open mm @TDC tai intake full lift degree. Saattaa löytyä molemmat, sitten em. tiedoilla nokka kohilleen.
emax
Moderaattori
Viestit: 2778
Liittynyt: 28 Huhti 2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja emax »

44+88+180 (½rinkiä)= 312 asteinen nokka.
Nuostakin sais jo ajoitettua, mutta pitäis tietää että mistä noususta nuota aletaan laskea. Näkyykö siinä lapussa mitään esim. 312 degree duration@0,1mm+cl tjsp.
Jos ei nuota country sedanin sanomia arvoja löydy niin löytyiskö peak angle?
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
bomble
Viestit: 239
Liittynyt: 17 Kesä 2011 17:29
Paikkakunta: Lohja

Re: sierra ja dellortto DHLA 40 (tehot kateissa)

Viesti Kirjoittaja bomble »

emax kirjoitti:44+88+180 (½rinkiä)= 312 asteinen nokka.
Nuostakin sais jo ajoitettua, mutta pitäis tietää että mistä noususta nuota aletaan laskea. Näkyykö siinä lapussa mitään esim. 312 degree duration@0,1mm+cl tjsp.
Jos ei nuota country sedanin sanomia arvoja löydy niin löytyiskö peak angle?
bf63=
power brand: 2800-8000 rmp
valve lift: .510" 12.95mm
duration: 310astetta
timing figures: 44/88/88/44
inlet timing (ATDC) @ full lift 110astetta
clearance inlet/exhaust: .010"/.010" ja .25mm/.25mm

tollaset tiedot vaan on tossa lapussa joka mukana tuli
Vastaa Viestiin