Ford Mondeo 2,5 220 hv turbo Titanium M6
Ford Mondeo 2,5 220 hv turbo Titanium M6
Mitäs kokemuksia tuollaisesta Mondeosta löytyy? Onko siinä Duratecin V6-kone vai mikä? Ei taida automaatiina löytyä...
Re: Ford Mondeo 2,5 220 hv turbo Titanium M6
Hyvät kokemukset on, suosittelen koeajoa. Moottori on volvon suora vitonen.
Mondeo -09 2.5T

Ahaa se Volvon kone siinä ok. Kyllähän sekin varmaan hyvin kurnuttaa. Itsellä ollut nyt pari kappaletta noita Duratecin V kutosia ja mielestäni tosi hyvä kone. Onkohan tän uusimman korimallin Mondeoissa missään enää sitä?
Ilmeisesti V6 on 2006 asti, 2007 eteen päin on volvon kone.
Mondeo -09 2.5T

Terveksiä pöytään. Tässä lävähtää ensimmäinen postaukseni foorumille!
Olen mitä todennäköisimmin vaihtamassa nykyisen B7 S4 Audini, tällaiseen turbo-Mondeoon. Lisää kokemuksia kyseisestä pirssistä olisi kiva kuulla, koska omat autoilukokemukseni olen hankkinut melko tarkasti VAG-leirin peleillä.
Kulutusta, kiihtyvyyttä, mahdollisia tyyppivikoja ja sen sellaista. Kaikki kelpaa mitä jaksatte vaan kertoilla. Kyseessä on 2007 STW-malli.
Olen mitä todennäköisimmin vaihtamassa nykyisen B7 S4 Audini, tällaiseen turbo-Mondeoon. Lisää kokemuksia kyseisestä pirssistä olisi kiva kuulla, koska omat autoilukokemukseni olen hankkinut melko tarkasti VAG-leirin peleillä.
Kulutusta, kiihtyvyyttä, mahdollisia tyyppivikoja ja sen sellaista. Kaikki kelpaa mitä jaksatte vaan kertoilla. Kyseessä on 2007 STW-malli.
Eipä tosta ole vielä paljon kokemuksia, kun auto on ollut pari kuukautta.
kulutus;
kaupunki n. 9.5l
maantie n. 6.5l
kiihtyy 0_100km/t n.7s
huippunopeus 245km/t
Auto on todella miellyttävä ajettava.
kulutus;
kaupunki n. 9.5l
maantie n. 6.5l
kiihtyy 0_100km/t n.7s
huippunopeus 245km/t
Auto on todella miellyttävä ajettava.
Mondeo -09 2.5T

Hyvä kuulla mukavista ajo-ominaisuuksista, niihin, kun on päässyt piru vieköön tottumaan..
Huomenna pääsen itse kokeilemaan vaihtokandidaattia. Myöskin kulutuslukemat kuulostavat tuon kasin jälkeen lupaavilta.
Vaikeaahan näiden kahden vertaaminen on, mutta toivottavasti pystyn puolueettomaan vertailuun..

Vaikeaahan näiden kahden vertaaminen on, mutta toivottavasti pystyn puolueettomaan vertailuun..
Mikäs kone tässä sitten on...Ford Mondeo 2.3 161 Ghia 5-ov A?
Mutta ihan neloskone lienee?
Nelonen on .Katso www. wikipedia/duratec siellä on aiheesta lisää.
Mondeo -09 2.5T